Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Håper det :) Er jo ikke værre enn at jeg ikke får jobben om jeg driter meg ut.

Elendig på sånne svake/sterke sider opplegg... Er det sannsynlig å få spm om?

Jeg har bare fått det en gang. Hvis de skulle spørre er de egentlig ikke så interessert i akkurat hva du svarer, mere hvordan du svarer det. At du viser at du har selvinnsikt og sånn.

Men tror det begynner å falle mer og mer vekk som et standardspørsmål.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Elendig på sånne svake/sterke sider opplegg... Er det sannsynlig å få spm om?

Ja det er det... de fleste som holder intervju har latterlig dårlig oppfinnsomhet og et dårlig oppsett.

Det er et typisk spørsmål som ikke gir spesielt bra resultater uansett hvordan du svarer på det. Enten er det negatie ting fordi du svarer sant, eller så høres det bare teit og innøvd ut.

Nå vet jeg ikke hva du har søkt på da, de som ansetter profesjonelt vil nok ikke spørre om det vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Hvor er Grease?

Altså... Grease er noe jeg kan se på sammen med en venninnegjeng hvis vi bare skal synge med og ha det artig, men ikke hvis jeg vil se en bra film og høre god musikk :p

Endret av _Hedvig
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da jeg fikk spørsmål om mine svake sider sa jeg som sant er at jeg er litt for perfeksjonist og det tidvis går ut over tidsfordelingen min, og i løpet av prøveskiftene oppdaget sjefen min at det er veldig sant. På den andre siden, salatene mine ser bedre ut enn alle andre på jobb sine. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...