Heddy Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Håper det Er jo ikke værre enn at jeg ikke får jobben om jeg driter meg ut. Elendig på sånne svake/sterke sider opplegg... Er det sannsynlig å få spm om? Jeg har bare fått det en gang. Hvis de skulle spørre er de egentlig ikke så interessert i akkurat hva du svarer, mere hvordan du svarer det. At du viser at du har selvinnsikt og sånn. Men tror det begynner å falle mer og mer vekk som et standardspørsmål. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Elendig på sånne svake/sterke sider opplegg... Er det sannsynlig å få spm om? Ja det er det... de fleste som holder intervju har latterlig dårlig oppfinnsomhet og et dårlig oppsett. Det er et typisk spørsmål som ikke gir spesielt bra resultater uansett hvordan du svarer på det. Enten er det negatie ting fordi du svarer sant, eller så høres det bare teit og innøvd ut. Nå vet jeg ikke hva du har søkt på da, de som ansetter profesjonelt vil nok ikke spørre om det vil jeg tro. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Det er ikke sunt å diskutere religion med en søster som tydeligvis er overtroisk.... Gi meg kontaktinfo, så skal hun få møte Gud. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 :!: det tviler jeg ikke på Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Hmm.. hvilke filmer skal jeg pakke ned for å ha i vinterferien tro.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Old Boy er en fin klassiker Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Har ikke LoTR-filmene er hjemme i Sarpsborg.. hmm.. Mamma vil sikkert se Across the Universe, og jeg vil se Les Miserables. Det får bli de to. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Om du tør å komme på besøk, kan vi se Man From Earth. Det er en flott, intelligent film. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Det er det, men de finner man inne også. Ja, men til en mye mindre grad. Og der har man muligheten til å sperre dem ute. Stort sett, men ikke alltid. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Hmm.. hvilke filmer skal jeg pakke ned for å ha i vinterferien tro.. Hvor skal du? Tar ikke med The Expendables alstå? Endret 19. februar 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Hvor skal du? Tar ikke med The Expendables alstå? Skal hjem til mamma Og jeg er så jentete at jeg bare skal ha med musikaler. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Musikaler? Tenker vi Sweeny Todd? Corpse Bride? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Musikaler? Tenker vi Sweeny Todd? Corpse Bride? Sweeney Todd, Les Miserables, Jesus Christ Superstar, My Fair Lady... og gjerne 10 til. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Høhø. Sendte deg forresten en liten anbefalning til. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Musikaler? Tenker vi Sweeny Todd? Corpse Bride? Sweeney Todd, Les Miserables, Jesus Christ Superstar, My Fair Lady... og gjerne 10 til. Se Prinsen av Egypt! Det er helt rå musikk der. http://www.youtube.com/watch?v=3oX-Kcx2BAc Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Sweeney Todd, Les Miserables, Jesus Christ Superstar, My Fair Lady... og gjerne 10 til. Hvor er Grease? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Hvor er Grease? Altså... Grease er noe jeg kan se på sammen med en venninnegjeng hvis vi bare skal synge med og ha det artig, men ikke hvis jeg vil se en bra film og høre god musikk Endret 19. februar 2012 av _Hedvig 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Og jeg som likte deg. Usj 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Da jeg fikk spørsmål om mine svake sider sa jeg som sant er at jeg er litt for perfeksjonist og det tidvis går ut over tidsfordelingen min, og i løpet av prøveskiftene oppdaget sjefen min at det er veldig sant. På den andre siden, salatene mine ser bedre ut enn alle andre på jobb sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg