Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som jeg sa i går (og sikkert i dag også); En Kaizers-konsert (og Hopalong Knut og Don Juan Dracula) er som sex, vilt og heftig, og du har veldig lyst på en dusj og en sigg etterpå. Fikk mye medhold fra de som sto rundt meg oppe på galleriet til venstre i alle fall. :p

 

Hmm, mens jeg har bare lyst å danse etterpå! Ga meg for øvrig i halv to-tida, da jeg konstant ble minnet på hvor mye jeg hater musikken på Bodegaen, og blitt presset opp mot veggen x antall ganger av innpåslitne atteråringer.

 

Sto nesten helt foran jeg, konge :D

Ah, jeg stakk etter konserten, vurderte å stikke på Edgar, men sa fuck it og fulgte ei venninne til Mir for nattmat i stedet.

Endte opp på Eld, hvor jeg varma meg, så hvordan klientellet fiksa ting når folk stakk av fra regninga, drakk en rom og cola og en wasabi-drink, før jeg kom meg hjem i tretiden.

Hadde jeg visst at du dro på Bodegaen, hadde jeg jo dratt dit. Enten for å gjøre som attenåringene eller for å redde deg fra dem. Ha-ha. :p

Lenke til kommentar

Her det sol og nydelig vær :) Fortsatt ille at jeg ikke er ute.

Meh, hva er vitsen med å være ute? Der er det fullt av insekter og drittsekker. Inne er man trygg.

Hvor mange insekter er det egentlig ute i februar?

 

Hadde jeg visst at du dro på Bodegaen, hadde jeg jo dratt dit. Enten for å gjøre som attenåringene eller for å redde deg fra dem. Ha-ha. :p

 

Var ganske overalt, dro vel aller først på Cafe Lyche, Edgar, Bodegaen :p

Ah, I see. :p

Jeg er ikke så fan av Samfundet, så jeg vet kun hvor ting er, men ikke hva de heter. :p

Er der hovedsaklig når det er konsert, eller når noen i gjengen har fått seg dame under 20.

Og så var jeg der en gang på et forumtreff, fordi søss ville jeg skulle komme og passe på henne og hun ikke var 20 enda. :p

Lenke til kommentar

Nja, har jo gulvvarme, men dyna frister likevel mer :p men nå må jeg jo fæn meg på do og, så må vel tvinge meg selv opp.

Du lever et nesten like hardt liv som meg, hører jeg. :p

 

Jeg sto og pussa tenner i sted og så begynte jeg å hoste, så jeg satte tannbørsten i halsen, brakk meg og følte at jeg ble blind før jeg fikk tannbørsten ut igjen. :p

Lenke til kommentar

Her det sol og nydelig vær :) Fortsatt ille at jeg ikke er ute.

Meh, hva er vitsen med å være ute? Der er det fullt av insekter og drittsekker. Inne er man trygg.

Hvor mange insekter er det egentlig ute i februar?

Greit nok, ikke mange. Men drittsekker er det på alle årets tider.

Lenke til kommentar

Okei, krise!!!

 

Intervju i morgen! Aldri vært på ordentlig intervju, trenger sårt tips :cry:

 

Det går bra, pust ut og tenk at det er som en vanlig samtale.

Hvis du blir spurt om dine svake sider, ikke si "klarer aldri å la arbeidet ligge, overperfeksjonist, setter jobben før alt annet" osv, det er bare teit :p

 

SMIL :D

Lenke til kommentar

Det går bra, pust ut og tenk at det er som en vanlig samtale.

Hvis du blir spurt om dine svake sider, ikke si "klarer aldri å la arbeidet ligge, overperfeksjonist, setter jobben før alt annet" osv, det er bare teit :p

 

SMIL :D

 

Håper det :) Er jo ikke værre enn at jeg ikke får jobben om jeg driter meg ut.

 

Elendig på sånne svake/sterke sider opplegg... Er det sannsynlig å få spm om?

 

@Eplefe

Får se om jeg finner noe brukbart :p

 

Blir sikkert mye "hmmmm, ummmm, tjaaaa, neeeeeei, veeeeeeel"...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...