Heddy Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Hvis hun har konsert på Rockefeller, Sentrum Scene eller John Dee, og du har lyst å se på, gi meg en beskjed. Kan skaffe billetter der rimelig enkelt. Awesome Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Eneste kravet er at jeg får bli med. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Eneste kravet er at jeg får bli med. Deal Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 It's a date! Merkelig at vi har VERY HIGH music compability dog. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 It's a date! Merkelig at vi har VERY HIGH music compability dog. Last.fm? Den teller vel med alle artister man noensinne har hørt på, og regner ikke med hvor ofte du hører på dem, så da blir det gjerne litt feil :!: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Jepp. Tror jeg har hørt kaizers 1-2 ganger, og det telles! Uff. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Men det er jo bare bra Bare vent, om et år eller to er du Kaizers-fan! Du trenger å bare å oppleve en sånn konsert som jeg gjorde i går. Det var fader meg en av de beste kveldene i mitt liv. Det eneste kjipe er at nå er jeg skikkelig deppa over at det er over, og at jeg aldri får akkurat det øyeblikket tilbake. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Du er bare velkommen til å prøve. Kom gjerne og sitt på sofaen min mens du presser i meg Kaizers-låter. Neida, får se. Gitaristen der endret liksom oppfatningen min av bandet fra "nøytral" til "tullinger". Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Å fader, det er sent jo! Bør vel komme meg til sengs, har jo masse jeg skal gjøre i morra før jeg skal på flyet. Neida, får se. Gitaristen der endret liksom oppfatningen min av bandet fra "nøytral" til "tullinger". Meh, Kaizers er jo flere enn bare ham. Som jeg aldri har likt uansett, men resten av gutta er kule. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Neeejj! Oh well. God natt! Takk for flott Bluesmusikk. Du får bare sende flere forsøk når du føler for det. Meh, Kaizers er jo flere enn bare ham. Som jeg aldri har likt uansett, men resten av gutta er kule. Jaja, men du skjønner. Representat av bandet og hele greia. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Natta Tror jeg skal sovne med B.B. King på øret i natt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 De er assholes hele gjengen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 S0y eller spy, det er spørsmlet! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Du spammer tråden med kjeks og spy. Du fortjener et stort objekt opp i rumpa di. Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Det er ikke sunt å diskutere religion med en søster som tydeligvis er overtroisk.... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Natta Tror jeg skal sovne med B.B. King på øret i natt. Tror jeg skal sovne med den høyeste mannen i verden. Jeg går for The wild hunt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Faens nabo skal sette på høy drittmusikk og synge med den stygge, falske stemmen sin på morgenen. Og du finner ikke et hus i verden som er mer lytt enn dette. Arrrrrg! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 bank i veggen eller gå å ring på døra og si ifra. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 "God" morgen. Det er surt og kaldt og pøser og blåser. Herlig dag, hva? Står ihvertfall til humøret mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg