Slimda Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Sitter og ser på Ricky Gervais sitt liveshow selv. Han er så drøy. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jaaaa Signaturen din er ond.... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Jaaaa Signaturen din er ond.... Hvilken del? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Hvilken del? Spoilerdelen. For jeg er så nysgjerrig... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Den er jo bare koselig. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Sitter og ser på Ricky Gervais sitt liveshow selv. Han er så drøy. Hehe, digger han. Skulle ønske jeg hadde fått billetter til folketeateret... Sorry, Hedvig Litt gøy da. Kanskje jeg skal sette inn en ny tekst hver dag... Følg med folkens! Endret 19. februar 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Signaturen din er ond.... Indeed... Kan jo såklart ikke stoppe når du først har begynt, og når du vil finne ut om det faktisk er skrevet ned noe... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Sigh.. hvorfor må alle artistene jeg vil se live være døde? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Sigh.. hvorfor må alle artistene jeg vil se live være døde? De måååååå vel ikke det, det er dessverre bare sånn Hvis du mener de må får du nesten slutte å ville se artister live så de ikke kreperer før du får sjansen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Sigh.. hvorfor må alle artistene jeg vil se live være døde? Fordi musikksmaken din er gammeldags. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) De måååååå vel ikke det, det er dessverre bare sånn Hvis du mener de må får du nesten slutte å ville se artister live så de ikke kreperer før du får sjansen. :!: Fordi musikksmaken din er gammeldags. Det er ikke nødvendigvis en dårlig ting Men liker da masse nytt og ^^ Selv om jeg ikke kunne en eneste sang de spilte på utestedet i går. Edit: Herregud, den siste setninga fikk meg til å høres ut som pappa... Endret 19. februar 2012 av _Hedvig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Har ikke sagt det var en dårlig ting heller. Jeg liker nødvendigvis ikke det meste du hører på, men det ser ut til å være svært god musikk. Sender deg en sang på Spotify jeg, så kan vi se om du liker det? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Det er ikke nødvendigvis en dårlig ting Men liker da masse nytt og ^^ Selv om jeg ikke kunne en eneste sang de spilte på utestedet i går. Edit: Herregud, den siste setninga fikk meg til å høres ut som pappa... Spiller vel vanligvis ikke så mye "musikk" på utesteder gjør de vel? If you catch my drift. Sitter og hører på Kill'em all Lenge siden sist... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Joda, utestedene spiller ganske mye musikk, Kakeshoma. Ikke snakk ned til noe du ikke liker, det får deg bare til å se sneversynt ut. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Meh, for å være litt trangsynt er jeg helt enig med ham Og selvfølgelig, send i vei Endret 19. februar 2012 av _Hedvig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg har sanger jeg liker i alle sjangre. Mangler litt Blues dog, har bare to låter. Blues. Noen gode tips for blues lik The THrill is Gone? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Meh, for å være litt trangsynt er jeg helt enig med ham Haha, ta den du Slimda! Dessuten er vel ganske sneversynt på det området ettersom dette er det eneste utestedet jeg henger på. Og jeg er som regel inne når jeg er her ute Neida.. Joda, neida, joda, neida..joda. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Haha, ta den du Slimda! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Noen gode tips for blues lik The THrill is Gone? Da blir det min tur til å sende noe til deg på Spotify Men det går jo også an å skrive hva jeg sendte her, når jeg tenker meg om.. B.B. King w/Eric Clapton - Rock Me Baby B.B King w/Van Morrison - If You Love Me Endret 19. februar 2012 av _Hedvig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Hva syns du egentlig om låta? Men ja, takker til forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg