Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hendt jeg har spilt litt for høy, litt for sent, men et anlegg som er litt for stort for en hybel på 12kvadrat. Som regel spiller jeg på et helt normalt nivå, men selv da hører naboene det. Passer på å ikke spille noe før 12, så burde det gå greit.

Skaff deg hus, problem solved.

Eventuelt har alle bajs snurrende i takvifta alt ;D

Skar'ru på Rammstein, Eivind?

RAMMSTEIN! :w00t:

Lenke til kommentar

Hadde gjort det om jeg var millionær og kunne flyttet :p

Alltid kjipt å skjønne at du har valgt feil når det er alt for sent å snu.

Service er noe drit, hvilke bedrifter vil ha noobs fra IKT uansett?

Æsj, cider med jordgubb og lichi smakte møkk.

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Driv med morsomme IT-prosjekter på fritiden. Lær deg ting ikke så mange andre kan. Kan fint hoppe inn i en grei jobb uten veldig mye utdanning. Sitter selv kun med fagbrev i IKT driftsfag, og sitter per i dag bl.a. og leker med fiber-samband og VPN-forbindelser :wee:

Lenke til kommentar

Skulle ønske jeg skulle på Rammstein i morgen. I stedet skal jeg konkurrere. Oppdaget i dag at jeg er helt sykt lite klar. Skal gråte litt i dusjen i morgen tidlig, tenkte jeg.

Edit: Hvis jeg dummer meg ut får jeg sikkert høre det frem til NM, siden sjefen er sertifisert dommer. :c

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Skulle ønske jeg skulle på Rammstein i morgen. I stedet skal jeg konkurrere. Oppdaget i dag at jeg er helt sykt lite klar. Skal gråte litt i dusjen i morgen tidlig, tenkte jeg.

Edit: Hvis jeg dummer meg ut får jeg sikkert høre det frem til NM, siden sjefen er sertifisert dommer. :c

Det går nok så bra :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...