Kakeshoma Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Vis oss da vel Ser på Shameless... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 nah den er på skolepcen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Skremmende lite aktivitet her i dag. Er jeg den eneste som surfer forumet mens jeg venter på at shit'll hit the fan? Underlig. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Eventuelt har alle bajs snurrende i takvifta alt ;D Skar'ru på Rammstein, Eivind? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Neida, er her jeg og. Burde egentlig pakke koffert, men det er så kjedelig.... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Har hendt jeg har spilt litt for høy, litt for sent, men et anlegg som er litt for stort for en hybel på 12kvadrat. Som regel spiller jeg på et helt normalt nivå, men selv da hører naboene det. Passer på å ikke spille noe før 12, så burde det gå greit. Skaff deg hus, problem solved. Eventuelt har alle bajs snurrende i takvifta alt ;D Skar'ru på Rammstein, Eivind? RAMMSTEIN! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Mulig å bli lærling som telecom-montør med vg2 IKT mon tro? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Mulig å bli lærling som telecom-montør med vg2 IKT mon tro? Flytt til Agder-fylkene - der er det generelt sett mangel på montører. Er flere fylker som ligger med opptil 10 dager ekstra rettetid/monteringstid etter Dagmar Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Hadde gjort det om jeg var millionær og kunne flyttet Alltid kjipt å skjønne at du har valgt feil når det er alt for sent å snu. Service er noe drit, hvilke bedrifter vil ha noobs fra IKT uansett? Æsj, cider med jordgubb og lichi smakte møkk. Endret 18. februar 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Driv med morsomme IT-prosjekter på fritiden. Lær deg ting ikke så mange andre kan. Kan fint hoppe inn i en grei jobb uten veldig mye utdanning. Sitter selv kun med fagbrev i IKT driftsfag, og sitter per i dag bl.a. og leker med fiber-samband og VPN-forbindelser Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Nice, hvor var du lærling? Ja, for å være litt uptight har jeg vært mer lærer for andre elever enn elev selv Driver å sender ut søknader nå. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 På en VGS i Østfold. Gjorde ikke så mye utav meg der, men var åkei å lære å jobbe. Ordner seg nok for deg, om du står på ;D Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Så jeg snakk om Rammstein her inne? Jeg skal dit i morgen! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Skulle ønske jeg skulle på Rammstein i morgen. I stedet skal jeg konkurrere. Oppdaget i dag at jeg er helt sykt lite klar. Skal gråte litt i dusjen i morgen tidlig, tenkte jeg. Edit: Hvis jeg dummer meg ut får jeg sikkert høre det frem til NM, siden sjefen er sertifisert dommer. :c Endret 18. februar 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Konkurrere i å ikke skulle på Rammstein? Isåfall vinner du glatt, Eple In other news, jeg hater meg selv for å like dette: 22:21:59 <@j-> np: David Guetta - Titanium (Feat. Sia) (1199kbps [16bits, 44.1kHz]) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Konkurrere i kaffelaging, strengt tatt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Nice. Tar det som en selvfølge at du er blitt en jævel på å lage hjerter i melkeskummet? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Skulle ønske jeg skulle på Rammstein i morgen. I stedet skal jeg konkurrere. Oppdaget i dag at jeg er helt sykt lite klar. Skal gråte litt i dusjen i morgen tidlig, tenkte jeg. Edit: Hvis jeg dummer meg ut får jeg sikkert høre det frem til NM, siden sjefen er sertifisert dommer. :c Det går nok så bra Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Ser ut som at alle innbiller seg det. Jeg deltar med klassiske cappuccino, ikke latte art. Heldigvis, for meg og hjerter etc er såvidt venner når det er rolig på jobb, garantert ikke under tid- og prestasjonspress. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 På en VGS i Østfold. Gjorde ikke så mye utav meg der, men var åkei å lære å jobbe. Ordner seg nok for deg, om du står på ;D Hvilken VGS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg