Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Innekatt kan jo være en mulighet, så kan du ha kattedoen på altanen med kattedør? IDK.

Det der var faktisk ikke så dumt. Hadde egentlig slått meg til ro med at jeg skulle vente med katt til etter jeg er ferdig med studiene og har flyttet vekk fra Oslo. Nå fikk du meg på andre tanker, haha

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ifg. venninna til søss, så det tidvis ut som jeg var x på et rave, slik kroppen min var i ett med musikken. Morsomt at hu sier det, for jeg klarer aldri å være i ett med musikken, da jeg føler at jeg ikke har noen rytme eller takt i det hele tatt. Jeg er kort sagt taktløs. ;D

 

Jeg tok helt av på resistansen :D

Lenke til kommentar
Ifg. venninna til søss, så det tidvis ut som jeg var x på et rave, slik kroppen min var i ett med musikken. Morsomt at hu sier det, for jeg klarer aldri å være i ett med musikken, da jeg føler at jeg ikke har noen rytme eller takt i det hele tatt. Jeg er kort sagt taktløs. ;D

 

Jeg tok helt av på resistansen :D

Jeg var så ødelagt da, etter å ha tatt av fra Prosessen. :p

Men siden "Resistansen" er favoritten, så måtte jeg likevel danse og hoppe med, og synge og headbange, uten stemme, pust eller krefter.

 

Akkurat som sist jeg så de i Storsalen. Og alle festivalene. Og ellers.

Som jeg sa i går (og sikkert i dag også); En Kaizers-konsert (og Hopalong Knut og Don Juan Dracula) er som sex, vilt og heftig, og du har veldig lyst på en dusj og en sigg etterpå. Fikk mye medhold fra de som sto rundt meg oppe på galleriet til venstre i alle fall. :p

Lenke til kommentar

Som jeg sa i går (og sikkert i dag også); En Kaizers-konsert (og Hopalong Knut og Don Juan Dracula) er som sex, vilt og heftig, og du har veldig lyst på en dusj og en sigg etterpå. Fikk mye medhold fra de som sto rundt meg oppe på galleriet til venstre i alle fall. :p

 

Hmm, mens jeg har bare lyst å danse etterpå! Ga meg for øvrig i halv to-tida, da jeg konstant ble minnet på hvor mye jeg hater musikken på Bodegaen, og blitt presset opp mot veggen x antall ganger av innpåslitne atteråringer.

 

Sto nesten helt foran jeg, konge :D

Lenke til kommentar

Prinsen av Holland er tatt i snøras i Lech.

 

Ingen overraskelse. Har selv vært der. Altfor mange nederlendere der, og de kan jo ikke stå på ski for fem øre. Da sitter jeg bare å hater.

 

 

De siste 3 årene har vi valgt ut skidestinasjon i Alpene etter hvor Nederlendere ikke drar. Ålreit det. De kan jo ikke oppføre seg for fem øre.

 

Det var dagens hat!

Lenke til kommentar

Stygt av meg å spille musikk på normalt volum en liten time selv om stedet her er så dårlig lydisolert at tre - fire leiligheter på samme rekke kommer til å høre musikken?

 

Jeg HATER naboer som ikke klarer å tilpasse lydnivået på musikken sin til at de faktisk bor i en leilighet. Men lyd midt på dagen og kanskje litt utover kveldinga må være lov. Så sant det ikke er overdrevet høyt (det er så kjedelig når bilder og pynt detter ned...).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...