L4r5 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Faen, jeg får ikke puste. Allergisk reaksjon. Får puste akkurat nok til å klare meg, men ikke nok til å sove. Litt for seint til å vekke dama og si vi må dra et annet sted også Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Noen som har peiling på hvordan jeg ser alle status oppdateringer fra venner på facebook? Nå er det bare dei "populære/viktige" som kommer. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Da gikk turen for å møte min kjære i Stockholm. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Åe, så søtt. Jeg er i lillehammer nå, klar for skihelg med go'soldatene mine Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Sitter barnevakt for valpen til en venninne, gå ham et kraftbein å bryne seg på. Alt kjøttet er vekke for lengst, men han prøver nå å få tak i margen inni beinet og. Dette er kosetid. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg har to gardinstenger over to forskjellige vinduer. Den ene er cirka 15 cm høyere enn den andre. Vil det se dumt ut med ferdigsydde gardiner da? Med tanke på høydeforskjellen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Sitter barnevakt for valpen til en venninne, gå ham et kraftbein å bryne seg på. Alt kjøttet er vekke for lengst, men han prøver nå å få tak i margen inni beinet og. Dette er kosetid. Jeg savner bikkja, hun pleide å gjøre akkurat det samme Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Er så kjekt når han legger seg ned og slapper helt av. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg har lyst på hund igjen :< Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg tror jeg kan dø lykkelig etter igår, fantastisk!!! Og jeg vil også ha en søt hund. Helst en schæfer ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Fint du koste deg da! Selv ønsker jeg meg en leonberger. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Ønsker meg en katt, føler dessverre at det er litt slemt å ha det midt i Oslo. Dessuten vil jeg ikke at den skal tisse inne i leiligheten. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Er et lite problem med å ikke ville ha en katt som tisser inne og å ha katt i Oslo Sentrum. Innekatt kan jo være en mulighet, så kan du ha kattedoen på altanen med kattedør? IDK. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Update: Gikk først av toget på teaterkafeen, skjønte det var feil, gikk inn i toget igjen, gikk av Oslo S, skjønte det var feil, rakk akkurat tilbake til toget til Gardermoen. Haha. Så nå sitter jeg på en time gratis internett med 0.14Mbs. Huff. Greit nok for Diskusjon, da. Så da er alt greit. Noen forumbrukere som er på gardermoen nå som vil hilse? Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Kunne tenkt meg en katt selv, men det finnes kun en katt som er bra nok, og hun er allerede tatt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg kom meg opp, men det verker i muskler jeg ikke visste fantes. Lurer på om det kommer av hurtigsnemåkinga, springinga til bussen eller å ta helt av på konserten. Ifg. venninna til søss, så det tidvis ut som jeg var x på et rave, slik kroppen min var i ett med musikken. Morsomt at hu sier det, for jeg klarer aldri å være i ett med musikken, da jeg føler at jeg ikke har noen rytme eller takt i det hele tatt. Jeg er kort sagt taktløs. ;D Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg er kort sagt taktløs. ;D Alle har takt, det er bare vanskeligere for noen å finne den enn andre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Du vet hva jeg mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg