""" Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Tror Kaizers kan være noe for deg. Forferdelig dårlig band. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Kaizers er helt grusomt, spør du meg. Stavangerdialekta gjør de ikke noe særlig bedre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Jeg tror musikksmak kunne vært noe for deg også, men vi kan ikke alle få viljen vår. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Kaizers er helt grusomt, spør du meg. Stavangerdialekta gjør de ikke noe særlig bedre. Det er vel ikkje akkurat Stavangerdialekt dei synger på Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Det er vel ikkje akkurat Stavangerdialekt dei synger på Jærsk, da. Like grusomt begge to. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Før var jeg villig til å sjekke ut Kaizers, men etter at de oppførte seg som tullinger på TV, blir jeg bare irritert når jeg hører de. En person er ikke hele Kaizers da. Kaizers er helt grusomt, spør du meg. Stavangerdialekta gjør de ikke noe særlig bedre. Jærsk er ikke Stavangersk Edit: Men så jo at det hadde blitt påpekt. Endret 17. februar 2012 av _Hedvig Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Jærsk er ikke Stavangersk Var jo derfor jeg endret det jeg skrev. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Før var jeg villig til å sjekke ut Kaizers, men etter at de oppførte seg som tullinger på TV, blir jeg bare irritert når jeg hører de. Du mener vell "han"? Du kan liste opp alle personer fra Kaizers som deltok, om du mener at det ikke var bare en som deltok. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Spiller jo ingen rolle om det heter Jærsk eller Stavangersk. Altså, det høres jo like jævlig ut uansett hva det heter. 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Var jo derfor jeg endret det jeg skrev. Var jo derfor jeg endret det jeg skrev to sekunder etterpå og Spiller jo ingen rolle om det heter Jærsk eller Stavangersk. Altså, det høres jo like jævlig ut uansett hva det heter. Det er nydelig begge deler Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Før var jeg villig til å sjekke ut Kaizers, men etter at de oppførte seg som tullinger på TV, blir jeg bare irritert når jeg hører de. Du mener vell "han"? Du kan liste opp alle personer fra Kaizers som deltok, om du mener at det ikke var bare en som deltok. Det var en person som gjorde det. Han var på dette eventet fordi han spiller i Kaizers altså er han en representant for bandet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Du kan liste opp alle personer fra Kaizers som deltok, om du mener at det ikke var bare en som deltok. Når du er medlem av en gruppe, så vil dine handlinger påvirke hele gruppen. Dette gjelder i alle deler av livet. Så når han står der som Kaizers-medlem, så står han der med Kaizers bak ryggen. Og jeg kan ikke huske å ha sett de andre medlemmene i Kaizers unnskylde oppførselen til tullingen i bandet deres. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Kaizers er latterlig dårlig. 2 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Kaizers har gitt ut ett greit album, og det er elleve år siden. Utrolig kjipt og lite kreativt (les: følger en formel) band. Ikke er det mulig å skjønne hva de synger heller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Det er det vel strengt tatt ikke i den polske svartmetallen heller. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Eller svartmetall generelt... Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Jeg har en følelse av at det er i Kaizers interresse å gjøre seg forstått; til forskjell fra et polsk black metal band. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Er de ikke som kunstnere generelt da? "Dere skjønner dere ikke på kunsten min, ass" Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Kunstnere sier ikke "ass".... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Kunstnere sier ikke "ass".... Aune Sand gjør KANSKJE det. Han er typen, liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg