Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før var jeg villig til å sjekke ut Kaizers, men etter at de oppførte seg som tullinger på TV, blir jeg bare irritert når jeg hører de.

En person er ikke hele Kaizers da.

Kaizers er helt grusomt, spør du meg. Stavangerdialekta gjør de ikke noe særlig bedre.

Jærsk er ikke Stavangersk :p

Edit: Men så jo at det hadde blitt påpekt.

Endret av _Hedvig
Lenke til kommentar

Før var jeg villig til å sjekke ut Kaizers, men etter at de oppførte seg som tullinger på TV, blir jeg bare irritert når jeg hører de.

Du mener vell "han"?

Du kan liste opp alle personer fra Kaizers som deltok, om du mener at det ikke var bare en som deltok.

Lenke til kommentar

Var jo derfor jeg endret det jeg skrev.

Var jo derfor jeg endret det jeg skrev to sekunder etterpå og :p

Spiller jo ingen rolle om det heter Jærsk eller Stavangersk. Altså, det høres jo like jævlig ut uansett hva det heter.

Det er nydelig begge deler :love:

Lenke til kommentar

Du mener vell "han"?

Du kan liste opp alle personer fra Kaizers som deltok, om du mener at det ikke var bare en som deltok.

Det var en person som gjorde det. Han var på dette eventet fordi han spiller i Kaizers altså er han en representant for bandet.

Lenke til kommentar

Når du er medlem av en gruppe, så vil dine handlinger påvirke hele gruppen. Dette gjelder i alle deler av livet. Så når han står der som Kaizers-medlem, så står han der med Kaizers bak ryggen. Og jeg kan ikke huske å ha sett de andre medlemmene i Kaizers unnskylde oppførselen til tullingen i bandet deres.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...