Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Damer kan sjelden vise for mye hud. Sikkert ikke menn heller, men jeg tror jeg foretrekker damer som viser mye hud.

Det beste er i mine øyne å vise akkurat så mye at man ikke ser alt, men beholder en liten aura av mystikk. Miniskjørt eller minikjole som går akkurat på nedsiden av rumpa er jo bare utrolig lekkert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller gir de bort på bloggen. :p

 

Denne kjøttpaien var sykt god. All kudos til Tornerose. Alt jeg gjorde var å sette henne på idéen om at det hadde vært awesome med pai mens vi tar igjen de siste 4 episodene av "Once Upon a Time" vi har gått glipp av. Samt å kjøpe ingrediensene. :p

 

 

e: Jeg kaster stort sett aldri klær, om de ikke er 90% hull eller det ikke er noen sjanse i havet for at jeg skal komme meg inn i dem igjen, men så kjøper jeg ikke så ofte klær heller.

Har veldig mange t-skjorter, korterma skjorter og gensere som er for små liggende i et digert bosspann på rommet mitt, som jeg har store planer om å henge opp på veggen når jeg får et stort hus med mye veggplass som må dekorerers. :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

5 timer og 19 minutter til Kaizers, woop!

 

Nettopp kommet hjem, skal begynne å varme opp nå ^^

Har dundra Kaizers inn i ørene mine i noen timer alt, "Live i Oslo Spektrum"-albumet fra i fjor fungerte fint når jeg var ute og måkte sne.

Så blir det en playlist bestående av "Tokyo Ice Tea til Clementine", "Kalifornia", "Action" og "Du og med Lou, og din fru" mens jeg dusjer og fortsetter med middagen.

Begynner å få dårlig tid føler jeg, må dra med 18:50-bussen. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...