dysfunctional Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Hva hadde DNFK vært uten Datasmurf? 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Langt i fra like creepy og jævlig. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Hvem er du til å dømme? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Drittrist. Lol, så at du var han Necrosado-duden, ikke rart du er sær, nvm 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 lol u mad son Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Ikke trykk hvis du har epilepsi. Endret 17. februar 2012 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Pff, ball er awesome! Vandre rundt i store kjoler med ørtogførti underkjoler og korsett så trange at man må gå med surstofftank for å holde ut mer enn fem minutter ... Det må jo være drømmen for alle prinsesse-wannabees der ute. =D Also, de pleier å komme med god mat og drikke, evt. punch man kan sprite opp. Jeg skulle ønske jeg kunne gå rundt i kjolen min fra russeballet hver dag Den var fiiiiin Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Meeeh..jeg har hatt feber i to dager nå. Prøvde å legge meg kl 02 inatt, og fikk aldri sove pga konstante hetetokter under dyna. Men orka ikke stå opp heller. Nå ble jeg lei av å prøve å lese og få vondt i armer og nakke. *sukk* Og ikveld kommer lillebror på besøk og vi skal på konsert på søndag. Kan jo ikke svikte han med å la være å dra. Og kompiser av han og meg fra hjemstedet er også i byen for konserten og forventer sikkert å ralle rundt og feste hele helga. Faen.. /whine off Endret 17. februar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Gahh... lite lyst til å dra på skolen, skal lære om networking og sosiale medier + aksjonssider på nettet... som om jeg ikke kan alt det fra før Men så har jo læreren vær lagt ut noe som ligger på lover og regler som jeg føler jeg burde gå på, men skjønneri kke om/at han skal få til til begge deler i dag Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Pff, ball er awesome! Vandre rundt i store kjoler med ørtogførti underkjoler og korsett så trange at man må gå med surstofftank for å holde ut mer enn fem minutter ... Det må jo være drømmen for alle prinsesse-wannabees der ute. =D Also, de pleier å komme med god mat og drikke, evt. punch man kan sprite opp. Jeg skulle ønske jeg kunne gå rundt i kjolen min fra russeballet hver dag Den var fiiiiin Bilde? =D Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Argh, kan ikke Clasern åpne snart så jeg kan få transformator til Commodoren min Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Nei. Bare at ball av alle slag er lame Alle...? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Bilde? =D Har ikke noe som viser hele, men anyway. Den var fin Skulle ønske jeg fortsatt hadde den. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Ser ikke nok hud. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg