Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pff, ball er awesome! Vandre rundt i store kjoler med ørtogførti underkjoler og korsett så trange at man må gå med surstofftank for å holde ut mer enn fem minutter ...

Det må jo være drømmen for alle prinsesse-wannabees der ute. =D

Also, de pleier å komme med god mat og drikke, evt. punch man kan sprite opp. :D

Jeg skulle ønske jeg kunne gå rundt i kjolen min fra russeballet hver dag :love: Den var fiiiiin

Lenke til kommentar

Meeeh..jeg har hatt feber i to dager nå. Prøvde å legge meg kl 02 inatt, og fikk aldri sove pga konstante hetetokter under dyna. Men orka ikke stå opp heller. Nå ble jeg lei av å prøve å lese og få vondt i armer og nakke. *sukk*

Og ikveld kommer lillebror på besøk og vi skal på konsert på søndag. Kan jo ikke svikte han med å la være å dra. Og kompiser av han og meg fra hjemstedet er også i byen for konserten og forventer sikkert å ralle rundt og feste hele helga. Faen..

/whine off

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Gahh... lite lyst til å dra på skolen, skal lære om networking og sosiale medier + aksjonssider på nettet... som om jeg ikke kan alt det fra før :roll:

Men så har jo læreren vær lagt ut noe som ligger på lover og regler som jeg føler jeg burde gå på, men skjønneri kke om/at han skal få til til begge deler i dag :ermm:

Lenke til kommentar

Pff, ball er awesome! Vandre rundt i store kjoler med ørtogførti underkjoler og korsett så trange at man må gå med surstofftank for å holde ut mer enn fem minutter ...

Det må jo være drømmen for alle prinsesse-wannabees der ute. =D

Also, de pleier å komme med god mat og drikke, evt. punch man kan sprite opp. :D

Jeg skulle ønske jeg kunne gå rundt i kjolen min fra russeballet hver dag :love: Den var fiiiiin

Bilde? =D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...