multisync Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Rød ungdom samler jo all dritten seg, redsel for å bli drept for å si noe totalt forkastlig i deres øyne overskygger det at de kanskje har en friere seksualmoral. Man har ikke levd før man har vært redd for sitt liv med god grunn. Prøv det. Haha, good one. Tror jeg risikerer livet mitt på en annen måte. Jeg har fortsatt dårlige minner fra i fjor sommer da jeg pushet grenser og fant mitt bristepunkt for fysisk utmattelse. (ble grisekald, hyperventilerte og svimte nesten av før jeg sov noen timer og var bedre igjen) Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Har ikke sett noe til disse bestikkelsene Pft, sier du her ja Nei fader, jeg skulle ha lagt meg for lengst. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Plan B kan jo være ottar. Om vi snakker om å risikere liv her... Men de er jo mannehatende panserlesber hele gjengen. Tviler på det går å omvende dem også. Så da faller sex-delen bort og da er det ikke noen vits. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Man har ikke levd før man har vært redd for sitt liv med god grunn. Prøv det. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Når jeg tenker Høyre-jenter ser jeg for meg perleøredobber, marineblå drakt og helt rett hår som går akkurat til skuldrene. Uten unntak ^^ Sounds about right. Det funker det altså Tror dere glemmer at å være steinfeminist med beina i kors er rimelig kudos i Rød Ungdom. Just sayin'. Og i tillegg er de vel medlem av Juvente? Så de kan ikke slippe seg løs, ta en tequila og ha det gøy heller? Endret 16. februar 2012 av multisync Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Men de er jo mannehatende panserlesber hele gjengen. Tviler på det går å omvende dem også. Så da faller sex-delen bort og da er det ikke noen vits. Vel, det er en fin utfordring da. Om du klarer å hoppe til køys med en ottar, da er du virkelig god. Da har du hvertfall min respekt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Sounds about right. Det funker det altså Jeg er så flink Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Riktignok er nesten alle gutta duches da bare for å kompensere litt for de positive sidene. Nei, ungdomspolitikk føler jeg er meningsløst, selv om det sikkert et morsomt å diskutere til man blir blå så får jo ikke akkurat disse ungdommene noe særlig innflytelse på endringer som blir gjort, eller avgjørelser som blir tatt. Det eneste de får til er å komme i avisa med en eller annen ubetydelig mening om ett eller annet av og til. Endret 16. februar 2012 av multisync Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Ikke glem at mange av disse etterhvert går videre i partiet og ender opp som politikere med reell innflytelse. Ungdomspolitikk er utgangspunktet og springbrettet for en rekke av dagens stortingspolitikere blant annet. Ungdomspartiene har jo også en viss innflytelse på moderpartiet, så man skal ikke bare kimse av aktiviteten som legges ned i disse. Endret 16. februar 2012 av fargoth Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Er det feil å joine et politisk parti bare fordi det er fine jenter med? Kan egnetlig ikke skjønne at den tanken streifet meg et minutt her en gang Join SV. Jatt med på all svaden. Profit? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Hvilken anti-tørre lepper-ting er bra, og hvor får kjøpt? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Drikk mer vann og bruk tunga di. Endret 16. februar 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Pft, sier du her ja Nei fader, jeg skulle ha lagt meg for lengst. Synes du skal bestikke meg oftere Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Hvilken anti-tørre lepper-ting er bra, og hvor får kjøpt? Epically Epic Soap sine! Elsker dem! http://www.etsy.com/shop/epicallyepicsoap Drikk mer vann og bruk tunga di. Nei. Det eneste "sånn" tipset som funker er faktisk å kysse mye. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Syns dere burde lage en video til fansen deres. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Drikk mer vann og bruk tunga di. Virker ikke. Tenkte noe som var mulig å få tak i innen 24 timer, Eplefe Endret 16. februar 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Virker ikke. Tenkte noe som var mulig å få tak i innen 24 timer, Eplefe Uhm.. Carmex? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Nei. Det eneste "sånn" tipset som funker er faktisk å kysse mye. Uh, tørre lepper er vanligvis et tegn på for lite væske i kroppen, derav drikk mer vann. Det kan også være andre ting som mangler. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Uh, tørre lepper er vanligvis et tegn på for lite væske i kroppen, derav drikk mer vann. Det kan også være andre ting som mangler. Ikke sukker og faenskap i hvert fall, så det kan utelukkes. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Så det var bare et rop om oppmerksomhet? Et rop om hjelp. Et rop om mannlige kjønnsdeler? Nei. Jeg gikk i kjole fordi det var komfortabelt og spennende. Jeg hadde et håp om at det ville bli like akseptert for menn å gå i kjole som det er for kvinner å gå i bukse, men den gang ei. Verden er ikke moden for slikt enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg