Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg drikker for det meste Sauza gold. Den går det an å få tak i på polet, og jeg liker den godt (polet har dessverre veldig dårlig utvalg på tequila).

Sauza Gold er grei nok den. En god hverdagstequila. Drukket en del av den. De har litt bedre utvalg på bestillingsutvalget heldigvis, men du har rett. Selv der er det for begrenset. Har vurdert å privatimportere litt snacks et par ganger.

En lagret variant du bør prøve (fra bestillingsutvalget) er Amatitlán Añejo Tequila. Ikke så ille på pris heller. Bare vær obs på at den ikke er filtrert så den har litt agavefett i seg som kan skille seg om den lagres kaldt. Ved normal temperatur går den over i vanlig form igjen. Den er veldig god å sitte og nippe til, men ingen fest-/shotte-tequila.

Elsker det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg drikker for det meste Sauza gold. Den går det an å få tak i på polet, og jeg liker den godt (polet har dessverre veldig dårlig utvalg på tequila).

Sauza Gold er grei nok den. En god hverdagstequila. Drukket en del av den. De har litt bedre utvalg på bestillingsutvalget heldigvis, men du har rett. Selv der er det for begrenset. Har vurdert å privatimportere litt snacks et par ganger.

En lagret variant du bør prøve (fra bestillingsutvalget) er Amatitlán Añejo Tequila. Ikke så ille på pris heller. Bare vær obs på at den ikke er filtrert så den har litt agavefett i seg som kan skille seg om den lagres kaldt. Ved normal temperatur går den over i vanlig form igjen. Den er veldig god å sitte og nippe til, men ingen fest-/shotte-tequila.

Tequila shotter jeg, nippedrikker liker jeg søtt somregel.

Har forresten prøvd en annen drikk laget fra agave nå, Mezcal :p

Har ikek drukket nok til å ha noen mening om det da.

Det virker et lite hakk mer dodgy enn tequila ihvertfall, et par av kameratene mine nektet å smake på den bare fordi det er en larve i flaska :roll:

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Er det feil å joine et politisk parti bare fordi det er fine jenter med? :whistle:

Kan egnetlig ikke skjønne at den tanken streifet meg et minutt her en gang :ph34r:

Det er ingenting feil med det. Og så innbiller jeg meg at raddispartier som Rød Ungdom osv. har jenter som er litt friere med seksualmoralen og sånn. Halvparten av den gjengen er jo der bare for å pisse på foreldrene sine.
Lenke til kommentar

Kanskje jeg burde melde meg inn siden jeg får så bra tilbakemeldinger her.

Kan sitte å fyre opp noen av de fine jentene og se hva som skjer :whistle:

Rød ungdom samler jo all dritten seg, redsel for å bli drept for å si noe totalt forkastlig i deres øyne overskygger det at de kanskje har en friere seksualmoral.

+ the cute girls always go for capitalism

treehuggers er liksom ikke så søte når de demonstrerer mot pelsdyrnæringen ustelte og sminkeløse.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Rød ungdom samler jo all dritten seg, redsel for å bli drept for å si noe totalt forkastlig i deres øyne overskygger det at de kanskje har en friere seksualmoral.

Man har ikke levd før man har vært redd for sitt liv med god grunn. Prøv det.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Så kjedelig. Naughty girls are the most fun. Dessuten så jeg frem til bestikkelsene.

Bestikkelsene mine har alltid gått via Anfall, ikke min feil hvis du ikke har fått dem :ph34r:

Har ikke sett noe til disse bestikkelsene :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...