Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sjekk min blogg også i signaturen :o

Hermegås, bare jeg som skal drive med shameless promotion her :mad:

Strengt tatt så er det vel ingen som skal drive med shameless promotion her. Sånn hvis man skal være paragrafrytter.

Sånn angående drikke så har jeg blitt farlig glad i tequila, nesten på gensen til forelsket :love:

Har du noen du anbefaler? Særs glad i det mexikanske gullet selv.
Lenke til kommentar

Da er jeg med. Jeg stiller i Trondheim.

Hadde det ikke vært for at jeg har jobb på mandag hadde jeg vurdert en flytur for å se på selv. Må forøvrig ringe til Preben himself i morgen for å snakke espresso. Skal selvsagt bruke Rosa Branca, siden jeg bruker den hver dag og "kjenner" espressoen bedre enn noen annen type kaffe, og siden det er Dromedar sin egen eksklusive, så vil jeg høre med Preben om det er noe jeg må huske. :p
Lenke til kommentar

Ikke utesteng meg :cry: Jeg svarte bare på spørsmål :cry:

:cry: :cry: :cry:

Det, derimot, er faktisk tillatt.

Skulle det være noen annen grunn til at du tror du fortjener å bli utestengt så er jeg åpen for bestikkelser. Bare ikke si noe til Runar nå som han har fått rød skrift på tittelen sin. Han er blitt så maktsyk.

Lenke til kommentar

]Det, derimot, er faktisk tillatt.

Skulle det være noen annen grunn til at du tror du fortjener å bli utestengt så er jeg åpen for bestikkelser. Bare ikke si noe til Runar nå som han har fått rød skrift på tittelen sin. Han er blitt så maktsyk.

Er så snill att.

Skal det ikke være sånne kule figurer eller hjerter eller noe i skummet?

Jeg er alltid glad når drikken og maten jeg får servert ikke er så overdådig og fancy. Da vil jeg jo ikke ødelegge den, og ender opp med å ikke spise/drikke :p

Endret av _Hedvig
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så en kopp med en hel Charlie Brown-scene oppi skummet.

Jeg så en på nettet hvor de hadde laget trollface på. Enten var den 'shoppa eller så er det min nye baristahelt som sto bak.

Er så snill att.

Så kjedelig. Naughty girls are the most fun. Dessuten så jeg frem til bestikkelsene.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er alltid glad når drikken og maten jeg får servert ikke er så overdådig og fancy. Da vil jeg jo ikke ødelegge den, og ender opp med å ikke spise/drikke :p

Det går alltids an å be om å ikke få latte art når du kjøper drikke. Jeg passer på å ødelegge laurbærblader/tulipaner osv. i cortadoen min før jeg begynner å drikke.

Så en kopp med en hel Charlie Brown-scene oppi skummet.

Vet ikke om det er konkurransebegrensninger når det er faktiske cappuccinoer og ikke latteart-mesterskap eksklusivt. Du kan f.eks. ikke bruke sjokoladesaus til tegning når du konkurrerer med cappuccinoer, bare melkeskum. Så ingen sånne:

latteartweb.jpg

Lenke til kommentar

Sånn angående drikke så har jeg blitt farlig glad i tequila, nesten på gensen til forelsket :love:

Har du noen du anbefaler? Særs glad i det mexikanske gullet selv.

Jeg drikker for det meste Sauza gold. Den går det an å få tak i på polet, og jeg liker den godt (polet har dessverre veldig dårlig utvalg på tequila).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...