Itek Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Favorittlåt fra hvert år frem til nå? interessant. Haha Ble ikke helt riktig liste da, siden det bare var typisk "listelåter" å velge mellom. Gadd ikke gjøre mer research, grenser for hvor mye tid man skal bruke. Der gav du meg noe å høre på, takk Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Du må jo linke bloggen din, da, slik at vi kan se! Signatur Jeg må jo konstant reklamere for meg selv vettu ^^ Der gav du meg noe å høre på, takk Kult Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Jaha? Helflaske bourbon. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Vurderer nesten å gjøre det samme. Ganske artig faktisk. Men fy fader så mye dårlig musikk det var rundt årtusenskiftet, nesten umulig å finne noe anstendig på listene. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Helflaske bourbon. Så var det problemet med å faktisk finne noe drikke som ikke gir meg brekningsfølelse bare ved å smake på da. Ganske artig faktisk. Men fy fader så mye dårlig musikk det var rundt årtusenskiftet, nesten umulig å finne noe anstendig på listene. Syns det er mye dårlig musikk hele tiden jeg... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Er vel aldri for mange spørsmålstegn vel? Hm. Nei, kanskje ikke? Signatur? Jeg har skrudd av signaturer på forumet... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Helflaske bourbon. Så var det problemet med å faktisk finne noe drikke som ikke gir meg brekningsfølelse bare ved å smake på da. Det kan løses. Vi kan bedøve deg, tette nesen din eller bare finne en trakt og passere systemet fullstendig. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Jeg har skrudd av signaturer på forumet... High Fidelity Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Er vel aldri for mange spørsmålstegn vel? Hm. Nei, kanskje ikke? Signatur? Jeg har skrudd av signaturer på forumet... Hvorfor i alle dager har du gjort det? Det kan løses. Vi kan bedøve deg, tette nesen din eller bare finne en trakt og passere systemet fullstendig. Satser heller på å utfordre en bartender på å lage en drink uten alkoholsmak. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Da ville det ikke vært en utfordring. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 sjekk min blogg også i signaturen :o Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Satser heller på å utfordre en bartender på å lage en drink uten alkoholsmak. Noe må du jo ofre for å oppleve rusen. Du drikker ikke alkohol for smakens skyld, du drikker det for virkningen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 sjekk min blogg også i signaturen :o Hermegås, bare jeg som skal drive med shameless promotion her Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 sjekk min blogg også i signaturen :o Hermegås, bare jeg som skal drive med shameless promotion her jamen... jamen.. jamen Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 jamen... jamen.. jamen Men jeg klikka meg inn da Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Satser heller på å utfordre en bartender på å lage en drink uten alkoholsmak. Noe må du jo ofre for å oppleve rusen. Du drikker ikke alkohol for smakens skyld, du drikker det for virkningen. Takk for å poengtere hva som er galt med dagens drikkekultur. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Takk for å poengtere hva som er galt med dagens drikkekultur. Ingenting er som en hælj som starter med Ratzeputz som starter i fem-draget på freddan, så holder vi det gående med crack til morran på mandan! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Takk for å poengtere hva som er galt med dagens drikkekultur. Hey, om jeg skal drikke noe for smakens skyld så drikker jeg brus. Det finnes svært få alkoholholdige drikker som smaker direkte godt. Nei, jeg poengterte nordmenns manglende sosiale evner. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Det henger sterkt sammen, dessverre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Er det ikke mandag det er konkurranse? Mandag i Trondheim, Søndag i Bergen. Vet ikke med de andre, men kan jo sjekkes på scae.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg