Sidious Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Folk med muskler på treningssentre er noe dritt... Spesielt de som vil vise seg fram, og stønner som om de fikk sædutløsning hver gang de tar benkpress. Utstår ikke sånne folk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Trenger ikke treningssenter når man har masse tung og våt sne å måke vekk. Jeg måkte fri gården i går kveld, sover 7 timer og våkner til at det har snedd nye 10 cm, noen timer senere, har vi hatt regn, mer sne, sludd, mer regn og mer sludd og det å ta ta oppkjørselen og gårdsplassen var nok trening for min del. Hadde heldigvis hjelp av Tornerose som brukte en spade til å spa sørpe oppi skufla mi og fjerne litt på gårdsplassen mens jeg tok oppkjørselen, men likevel. Og speaking of Tornerose. Ei jente hun gikk i klassen med på første gym, ble for ett år siden slått ned og nesten voldtatt i Trondhjem. Hun bestemte seg for å flytte til Oslo, og nå, så og si ett år etterpå, ble hun slått ned og knivstukket flere steder. Dog, "heldigvis" prøvde de ikke å voldta eller rane henne. Galskap. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Spesielt de som vil vise seg fram, og stønner som om de fikk sædutløsning hver gang de tar benkpress. Utstår ikke sånne folk. Du har misforstått. Folk stønner ikke fordi de vil vise seg frem, men fordi man løfter tungt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Du har misforstått. Folk stønner ikke fordi de vil vise seg frem, men fordi man løfter tungt. Du trenger ikke hyle som en stukken gris heller da... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Nå vet ikke jeg hvordan du stønner, men jeg stønning for meg er ikke å hyle som en stukken gris. Endret 16. februar 2012 av Coa Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Vi snakket om muskelmenn på treningssenter, ikke meg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Trenger ikke treningssenter når man har masse tung og våt sne å måke vekk. Jeg måkte fri gården i går kveld, sover 7 timer og våkner til at det har snedd nye 10 cm, noen timer senere, har vi hatt regn, mer sne, sludd, mer regn og mer sludd og det å ta ta oppkjørselen og gårdsplassen var nok trening for min del. Hadde heldigvis hjelp av Tornerose som brukte en spade til å spa sørpe oppi skufla mi og fjerne litt på gårdsplassen mens jeg tok oppkjørselen, men likevel. Og speaking of Tornerose. Ei jente hun gikk i klassen med på første gym, ble for ett år siden slått ned og nesten voldtatt i Trondhjem. Hun bestemte seg for å flytte til Oslo, og nå, så og si ett år etterpå, ble hun slått ned og knivstukket flere steder. Dog, "heldigvis" prøvde de ikke å voldta eller rane henne. Galskap. Hvorfor ikke voldta etter man slår og stikker ei dame? Det er jo sløsing av mus. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Hvorfor ikke voldta etter man slår og stikker ei dame? Det er jo sløsing av mus. Lite artig. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Voldtekt er bare morsomt om du voldtar en klovn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Voldtekt er bare morsomt om du voldtar en klovn. tshirthell 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) redigert Endret 16. februar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Er det et t-shirt-hell-sitat? Mulig, har ikke vært der på over et år. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Er det et t-shirt-hell-sitat? Mulig, har ikke vært der på over et år. http://goo.gl/hlsRb Me hungry. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Hva gjør man egentlig en fritorstdag? Jeg har bare sovet, sett på The Pacific og lekt med meg selv. Føler meg veldig lite produktiv. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Hvor mye sukker skal du få i deg før du utvikler diabetes type 2? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Hvor mye? Antar det har mitt med om hvor genetisk predisponibel man er samt inntak. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Har noen av dere sett grensevakten før eller? Det er maxi kjedelig. Hver episode tror man at de skal ta en eller annen anerkjent terrorcelle, men i steden er det alltid en jævla kineser som ikke kan et ord engelsk som har med seg noe asiamat som ikke er lovlig. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Sounds about right. Bare at kineserne ofte kan mer enn nok engelsk, de bare later som de ikke kan for å prøve å få med seg tingene sine uansett siden de er uvitende kinesere. "Not food... just candy!!!" Endret 16. februar 2012 av multisync Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Me hungry. Jeg kan ikke si det samme. Vi (Tornerose mest, og jeg litt) laget pai i dag. Kjøttpai til middag (ble usaklig god) og blåbringebjørnebærpai til dessert. Jeg stappet meg først på sistnevnte, men heldigvis er dessertmagen 'up and running' igjen, så jeg klarte å få i meg et lite stykke pai også. Synd hu tar den med seg til bestemor i helgen, men på den annen side er det vel like greit ... Jeg må bare få overtalt mamma til å bake boller på søndag slik at vi kan feire Fastelaven for første gang på ørten år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg