Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger ikke treningssenter når man har masse tung og våt sne å måke vekk.

Jeg måkte fri gården i går kveld, sover 7 timer og våkner til at det har snedd nye 10 cm, noen timer senere, har vi hatt regn, mer sne, sludd, mer regn og mer sludd og det å ta ta oppkjørselen og gårdsplassen var nok trening for min del. Hadde heldigvis hjelp av Tornerose som brukte en spade til å spa sørpe oppi skufla mi og fjerne litt på gårdsplassen mens jeg tok oppkjørselen, men likevel.

Og speaking of Tornerose.

Ei jente hun gikk i klassen med på første gym, ble for ett år siden slått ned og nesten voldtatt i Trondhjem. Hun bestemte seg for å flytte til Oslo, og nå, så og si ett år etterpå, ble hun slått ned og knivstukket flere steder. Dog, "heldigvis" prøvde de ikke å voldta eller rane henne. Galskap.

Lenke til kommentar

Trenger ikke treningssenter når man har masse tung og våt sne å måke vekk.

Jeg måkte fri gården i går kveld, sover 7 timer og våkner til at det har snedd nye 10 cm, noen timer senere, har vi hatt regn, mer sne, sludd, mer regn og mer sludd og det å ta ta oppkjørselen og gårdsplassen var nok trening for min del. Hadde heldigvis hjelp av Tornerose som brukte en spade til å spa sørpe oppi skufla mi og fjerne litt på gårdsplassen mens jeg tok oppkjørselen, men likevel.

Og speaking of Tornerose.

Ei jente hun gikk i klassen med på første gym, ble for ett år siden slått ned og nesten voldtatt i Trondhjem. Hun bestemte seg for å flytte til Oslo, og nå, så og si ett år etterpå, ble hun slått ned og knivstukket flere steder. Dog, "heldigvis" prøvde de ikke å voldta eller rane henne. Galskap.

Hvorfor ikke voldta etter man slår og stikker ei dame? Det er jo sløsing av mus.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Me hungry.

Jeg kan ikke si det samme.

Vi (Tornerose mest, og jeg litt) laget pai i dag.

Kjøttpai til middag (ble usaklig god) og blåbringebjørnebærpai til dessert.

Jeg stappet meg først på sistnevnte, men heldigvis er dessertmagen 'up and running' igjen, så jeg klarte å få i meg et lite stykke pai også.

Synd hu tar den med seg til bestemor i helgen, men på den annen side er det vel like greit ...

Jeg må bare få overtalt mamma til å bake boller på søndag slik at vi kan feire Fastelaven for første gang på ørten år. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...