L4r5 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Eller så kan du bruke småfrøknene som motivasjon til å gå. Får igang blodgjennomstrømning og. Faren er at om jeg skal tenke slik går det enten ut over konsentrasjonen eller så ender jeg opp med å overtrene og få en eller annen treningskade. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Also: Noen må skryte av meg. Jeg har vært og meldt meg inn i treningstudio og svetta litt i dag. Tror det var litt feil tidspunkt egentlig da. Det velta inn med yngre, veltrente og stramme kropper så jeg fikk helt mindreverdighetskomplekser. I fremtiden tror jeg at jeg skal satse på å gå dit på formiddagen. Da er det sikkert mer oldiser og hengerumper. Du har vært flink, da er det bare å pelle deg over i treningsforumet og lese litt Og ja, du har rett, det jeg har hørt er at på formiddagen er det ofte gamlinger og en del større folk som holder seg unna de mer populære treningstidene. Riktignok bør du nok holde deg unna tidlige morgener, jeg kjører forbi et stort treingssenter på vei til skolen (med gedigne glassvegger ut mot veien så du ser alt og alle der) og det er stappa når jeg kjører forbi litt før kl. 8. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 haha jeg følte nesten det samma når jeg starta å trene borti her. har litt muskler og er ingen oldings men bilringen min går ikke vekk ;--( For å få vekk bilringen må du vel satse mer på å få ned kalori-inntaket samtidig som du opprettholder aktivitetsnivået da. Det er ikke verre enn basic matte. Går det mer ut enn inn så går den vekk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Du har vært flink, da er det bare å pelle deg over i treningsforumet og lese litt Og ja, du har rett, det jeg har hørt er at på formiddagen er det ofte gamlinger og en del større folk som holder seg unna de mer populære treningstidene. Riktignok bør du nok holde deg unna tidlige morgener, jeg kjører forbi et stort treingssenter på vei til skolen (med gedigne glassvegger ut mot veien så du ser alt og alle der) og det er stappa når jeg kjører forbi litt før kl. 8. Takk. Ja, jeg skal lese der. Spesielt når det gjelder teknikk og sånt. Maaaange år siden jeg trena noe sist så det kan nok være lurt å få med seg de tipsa jeg kan. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Also: Noen må skryte av meg. Jeg har vært og meldt meg inn i treningstudio og svetta litt i dag. Tror det var litt feil tidspunkt egentlig da. Det velta inn med yngre, veltrente og stramme kropper så jeg fikk helt mindreverdighetskomplekser. I fremtiden tror jeg at jeg skal satse på å gå dit på formiddagen. Da er det sikkert mer oldiser og hengerumper. 08 til 13 er optimalt. Nesten utelukkende pensjonister og en annen forvirra skrott. Grei følelse å løfte mest på senteret, selv om konkurrentene er kvinner i 70åra. Hva slags program kjører du? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Skjer med at det er 2 mnd. holdbarhet på laktosefri melk a? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 08 til 13 er optimalt. Nesten utelukkende pensjonister og en annen forvirra skrott. Grei følelse å løfte mest på senteret, selv om konkurrentene er kvinner i 70åra. Hva slags program kjører du? Tanken er å kombinere litt. Jeg vil gjerne få vekk litt av magen samtidig som jeg øker muskelmassen litt. Egentlig så skal jeg gå der for å trene opp musklene rundt ledda for å avlaste de siden jeg har fått diagnosen leddgikt. Det er derfor jeg slipper unna med å betale kun innmeldinga selv. Selve månedsavgiften er det NAV som tar seg av. Men når de først betaler så hadde det vært dumt av meg å ikke satse på de andre tingene jeg vil ha forbedret også. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 haha jeg følte nesten det samma når jeg starta å trene borti her. har litt muskler og er ingen oldings men bilringen min går ikke vekk ;--( For å få vekk bilringen må du vel satse mer på å få ned kalori-inntaket samtidig som du opprettholder aktivitetsnivået da. Det er ikke verre enn basic matte. Går det mer ut enn inn så går den vekk. jepp er klar over det men den har sitti der sia jeg var 16 så det er det siste som går vekk. har planer om nå å nesten halvere det jeg eter av mat. spiser alt for mye egentlig. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Egentlig så skal jeg gå der for å trene opp musklene rundt ledda for å avlaste de siden jeg har fått diagnosen leddgikt. Feel you, bro. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Er alltid folk med muskler og shait på treningstudioer, kommer ikke unna de uansett tidspunkt er min erfaring. Ta på musikk, gjerne noe sint musikk og lys hat fra begynnelse til slutt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Er alltid folk med muskler og shait på treningstudioer, kommer ikke unna de uansett tidspunkt er min erfaring. Ta på musikk, gjerne noe sint musikk og lys hat fra begynnelse til slutt. Det var planen, men i dag fant jeg ikke MP3-spilleren. Men rekker sikkert å finne den til neste gang. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Folk med muskler på treningssentre er noe dritt... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) hvor lenge varer en powernap? sov forferdelig dårlig i natt. Endret 16. februar 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Folk med muskler på treningssentre er noe dritt... Jeg vet! Kan de ikke holde seg til hjemmetrening så kan vi bleikfeite slappfisker få trene i fred? hvor lenge varer en powernap? 10-20 minutter. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Folk med muskler på treningssentre er noe dritt... Neida, det er helt greit. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 hvor lenge varer en powernap? 10-20 minutter. Neida, heller 1-2 timer i min bok. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Neida, heller 1-2 timer i min bok. Da kan du ikke kalle det powernap lenger. En powernap er en minihvil for å få vekk den verste trøttheten sånn at man kan fungere litt bedre bare. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 En times tid må til, 10 min gjør det ikke for meg hvertfall. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Powernap funker ikke for meg, jeg er drittrøtt, tar en powernap og våkner opp med en heftig hangoverfølelse i stedet for å være trøtt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg