Heddy Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Hvis ikke ungene fikk hun til å grine. Det heter henne, ikke hun Åh? Gikk alt perfekt eller? Jaa Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Kan det ikke bare slutte å sne? Jeg vil ha regn og varmegrader! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 nice. hva skjer ellers her i dag? undrer hva jeg ska ha til lunsj i dag. butikken hakkeno særlig nais og veit ikke om jeg gidder å punge ut med 45 kr for en tallerken med et eller anna nedi kantina. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Kjeder meg. Det kan ikke bli hælj tidlig nok! Gode greier: http://www.youtube.com/watch?v=LB3bK1ENFwM Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 nice. hva skjer ellers her i dag? undrer hva jeg ska ha til lunsj i dag. butikken hakkeno særlig nais og veit ikke om jeg gidder å punge ut med 45 kr for en tallerken med et eller anna nedi kantina. Dårlig utvalg i de danske butikkene? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 ikke den som er nærmest her. her hvor jeg er nå er det bare 1 som ikke er 30 min gange og det rekker jeg ikke i pausen. utkanten av køben ass. lukter rompe og blåser bare. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Gode greier: Ikke at hip hop er helt min greie, men Take me to your leader er et rimelig greit album. Lite som er bedre enn å bruke dagen sin på å gjøre absolutt ingenting. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Snart setter jeg kursen mot Finland! Edit: Det var for øvrig mot Finland jeg satte kursen. Endret 16. februar 2012 av Langdon Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Planen var egentlig å bli nordisk mester i sjakk... Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Skulle koke meg kaffe, og klarte og helle kaffen i kaffetrauet (det det heter?) før jeg la i filteret. Rutinert. Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Te er bedere en kaffe, men litt av et uhell... Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Kan man bli høy av å sniffe ibux? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Dersom evolusjonsteorien stemmer, og mine inntrykk av dagens ungdom stemmer; vil mennesker være uten nese om noen tiår. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 om evolusjonsteorien stemmer så tar det lengre tid enn noen tiår 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Kan man bli høy av å sniffe ibux? Bare om man tror man kan det. Eneste effekten man måtte få av det er smertestillende, svakt blodfortynnende, svakt antiinflammatorisk og resten placebo. Also: Noen må skryte av meg. Jeg har vært og meldt meg inn i treningstudio og svetta litt i dag. Tror det var litt feil tidspunkt egentlig da. Det velta inn med yngre, veltrente og stramme kropper så jeg fikk helt mindreverdighetskomplekser. I fremtiden tror jeg at jeg skal satse på å gå dit på formiddagen. Da er det sikkert mer oldiser og hengerumper. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Eller så kan du bruke småfrøknene som motivasjon til å gå. Får igang blodgjennomstrømning og. 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 haha jeg følte nesten det samma når jeg starta å trene borti her. har litt muskler og er ingen oldings men bilringen min går ikke vekk ;--( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg