b-real Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 May I touch your boob? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg, derimot, er så rik at jeg kunne kjøpt meg to forumjenter som husmødre ut livet mitt. Hmm... og hvor rik er så det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg, derimot, er så rik at jeg kunne kjøpt meg to forumjenter som husmødre ut livet mitt. Hmm... og hvor rik er så det? Nok til å betale for mat og hus til to stk. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Ikke noe annet? Ikke internett eller en datamaskin? HVORDAN ER DU HER!? :ohmy: Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Dere er dårlige til å hjelpe til. Men tror jeg fikk laga et ganske bra oppgaveark likevel. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Er du som er læreren her, ikke vi. Jeg droppet skolerelaterte ting når jeg fullførte skolen. Som tok meg to ekstra eksamensforsøk, men pytt pytt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 sleip - rev jeg prøvde iallefall Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg foretrekker dikt og slikt som rett frem forteller hva det handler om. Eksempel: So fann dei han Ole Johan,langt burte i Håsteins-hagen. Der låg han og rotna og brann, med solsteiken rett i magen. Og magen var grønn og blå, av steinklaka gorr og slim, og flugor og kvitmakk små, aula i yrjande stim Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Er du som er læreren her, ikke vi. Jeg droppet skolerelaterte ting når jeg fullførte skolen. Som tok meg to ekstra eksamensforsøk, men pytt pytt. En viktig del av å være lærer er å delegere arbeidsoppgaver Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Virkelig? Det er en viktig arbeidsoppgave for vi som jobber i IT også. Jeg er kjempeflink på å videresende oppgaver til de som skal kunne det. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg foretrekker dikt og slikt som rett frem forteller hva det handler om. Eksempel: So fann dei han Ole Johan,langt burte i Håsteins-hagen. Der låg han og rotna og brann, med solsteiken rett i magen. Og magen var grønn og blå, av steinklaka gorr og slim, og flugor og kvitmakk små, aula i yrjande stim Gamle nynorsk dikt er ganske brutale Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Du burde lese resten. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg så skrevet hennes, det var svart som natten. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Har nå fått erklært cappuccinoene mine som "mer enn bra nok" og fått beskjed om å slutte å være så perfeksjonist. Fikk òg beskjed om at jeg er flink og må slappe litt av. Så nå prøver jeg å senke skuldrene litt frem til søndag. Prøver. Skal fremdeles øve i morgen, og lørdag. Og nå er espressomaskinen ferdigvasket, så da kan jeg forlate jobb for kvelden. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Så mye som du øver og stresser og perfeksjonerer, kommer du til å være et ristende nervevrak på konkurransen på søndag som mister koppen med melk på gulvet foran dommerne Endret 15. februar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Haha, takk for oppmuntringwn. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 We gotta keep the devil, doooooooown in the hooole. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Hvorfor tror dere folk anmelder lovbrudd mindre nå enn før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg