Espen pai Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Men uansett. Har folket hatt en fin dag? joda har vært ganske bra i dag (men så kom du ) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg ler meg ihjel, Espen. ------ Snakkes det om drikke? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg vil ha besøk i påsken, jeg vil, jeg vil, jeg vil, jeg vil. *panikk for å ikke få* Jeg får Marta, det vet jeg, og det blir fint, men hva om han ikke får lov? Herregud, jeg tror seriøst verden raser sammen om han ikke kommer. Ned for å få i meg mer koffein, nå. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 50/50 tran og vodka? Ingen som har en diktanalyse av Halldis M. Vesaas "Ord over grind" liggende? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg vil ha besøk i påsken, jeg vil, jeg vil, jeg vil, jeg vil. *panikk for å ikke få*Jeg får Marta, det vet jeg, og det blir fint, men hva om han ikke får lov? Herregud, jeg tror seriøst verden raser sammen om han ikke kommer. Ned for å få i meg mer koffein, nå. Du sa du skulle komme til meg! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Er det noen her som liker Harry Potter? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg har så sykt lyst på sukker at jeg lagde meg en liten bolle med melis... Jeg tror jeg kommer til å spy om noen timer... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Noen som kunne tenkt seg å lufte bikkja ?? Tror han må gjøre nummer to snart, og jeg skal akkurat begynne på husvasken. Eplefe stiller vel villig (og billig?) opp Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kan godt lufte Diesel, jeg. Så lenge han ikke har noe imot en vill og gal kjøter rundt seg. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Synes alle her kjenner hverandre untatt meg *gjemmesegienkrok* Hvem er du? Fy satan ass! Den impertinente oppførselen kan du bare pelle ut herifrå! Slik kuksnakk og ekkel oppførsel hører ikkje heime her. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Fy satan ass! Den impertinente oppførselen kan du bare pelle ut herifrå! Slik kuksnakk og ekkel oppførsel hører ikkje heime her. Du er morsom nå? :!: Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kakao Funni ut av skoproblemet Aidskake? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Fy satan ass! Den impertinente oppførselen kan du bare pelle ut herifrå! Slik kuksnakk og ekkel oppførsel hører ikkje heime her. Du er morsom nå? :!: Eg har det gøy. Men eg skjønnar ikkje ein drit av korleis eg skal få uTorrent til å gå fortare. : D Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Men eg skjønnar ikkje ein drit av korleis eg skal få uTorrent til å gå fortare. : D ÅPNE PORTER Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Men eg skjønnar ikkje ein drit av korleis eg skal få uTorrent til å gå fortare. : D ÅPNE PORTER Correctemundooo ;D Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Port Forward og all den dritten skjønar eg ikkje ein sabla skit av. ^^ No har Chris teikna det for meg på MSN. Kanskje eg skjønar då. :-P Endret 5. mars 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Port Forward og all den dritten skjønar eg ikkje ein sabla skit av. ^^Da får du leve med shamenet. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Eg får vel det. Kva er shamenet? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 ...San Fransisco-slang for treg nedlastingsfart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg