Anvlaibar Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hvor er Bundy forresten Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Ah, så ikke et fireminutters bonanza av kokende vann, melk og kokain. BONANZA! Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg har spist han. Han ville ikke sutte på minnepennen min. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Ah, så ikke et fireminutters bonanza av kokende vann, melk og kokain. BONANZA! Apropos bonanza er det et ord jeg prøver å få folk til å bruke mer i dagligtalen. Lycan bruker det helt riktig her. Det er ting som er sprøtt og krazzzzy. Bruk det, spre det som klamydia på et skumparty i Magaluf. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Blyant sitt forrige nick var Kvittering. Og han likte å sitte oppe hele natta og spamme med Bundy og Kammizes. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Ah, så ikke et fireminutters bonanza av kokende vann, melk og kokain. BONANZA! Apropos bonanza er det et ord jeg prøver å få folk til å bruke mer i dagligtalen. Lycan bruker det helt riktig her. Det er ting som er sprøtt og krazzzzy. Bruk det, spre det som klamydia på et skumparty i Magaluf. Liker holocaust bedre. Folk hever øyenbrynet. Blir god stemning. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Dette visste jeg. Det er også konspirasjonsteorier om at Kvittering er egentlig en tidligere forumbruker. Liker holocaust bedre. Folk hever øyenbrynet. Blir god stemning. I hololcaust at your misfortune. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Liker holocaust bedre. Folk hever øyenbrynet. Blir god stemning. Da kan du tenke deg hva slags stek det blir av holocaustbonanza. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 holocaustbonanza. Jovvialt. (sic) Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Blyant sitt forrige nick var Kvittering. Og han likte å sitte oppe hele natta og spamme med Bundy og Kammizes. Jeg ikke forstå. Snakk med fetter. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 holocaustbonanza. Jovvialt. (sic) <3<3 Du ass! Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 En ting er sikkert; Blyanten er jævelig morsom XD Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Blyant sitt forrige nick var Kvittering. Og han likte å sitte oppe hele natta og spamme med Bundy og Kammizes. Jeg spammer ikke. Alt jeg sier har en betydning. Det kan kanskje se ut som meningsløs prat, men neida, alt har en mening. Man må bare ta en bedre titt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Blyant sitt forrige nick var Kvittering. Og han likte å sitte oppe hele natta og spamme med Bundy og Kammizes. Jeg spammer ikke. Alt jeg sier har en betydning. Det kan kanskje se ut som meningsløs prat, men neida, alt har en mening. Man må bare ta en bedre titt. Jepp, fant den. Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Må hekke dås til helgen, det er helt klart. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 En ting er sikkert; Blyanten er jævelig morsom XD Du er maxi zøt da. xD Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 En ting er sikkert; Blyanten er jævelig morsom XD Du er maxi zøt da. xD Vil du ta et uformelt glass vin med meg Hans? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hans drikker bare Smirnoff Ice. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Utifra kvaliteten på humoren og innlegg vil jeg ikke det, men jeg er alltid åpen for vin. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Meg da? Siden jeg var så søt og sånn. Endret 14. februar 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg