Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er egentlig litt stuck på musikken. Må ha noe som setter meg i arbeidshumør, og gjerne har litt fart slik at jeg slipper noe awkward silence mellom meg og dommerne, men samtidig skal det ikke være ufint eller FOR bråkete. Beastie Boys er forsåvidt en god idé. Hun som valgte dem skal være runneren/bitchen min på søndag, så det er fint, i hvert fall.

Lenke til kommentar

Ugh, Lady Gaga.. pretensiøs, "jeg er så dyp" copycat.

O..kay? Copycat av hvem, forresten? Jeg er nysgjerrig. :p

Det er vel bedre idéer i grunn. Skulle selvfølgelig helst dratt Bloody Mary om det skulle være fra siste, men den er nok dessverre for treg.

Monster, Teeth og Alejandro er og alternativer. Argh. dette er så uggent, fordi jeg prøver å tilpasse det litt antrekket mitt òg, slik at "feelen" overall skal være lik. Herre, at det er så mye å tenke på.

Edit: Burde ta Beautiful, Dirty, Rich. Srsli.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

O..kay? Copycat av hvem, forresten? Jeg er nysgjerrig. :p

Først og fremst Roisin Murphy og Grace Jones vil jeg si, stilmessig sett, men synes også det er litt flaut hvor lik Born This Way er Express Yourself av Madonna.

Synes Lady Gaga har en del catchy sanger, men får så avsmak når jeg hører henne snakke om musikken og stilen sin, som det er noe helt revolusjonerede og for dypt til at folk virkelig kan forstå henne :/

Lenke til kommentar

Har ti minutter der musikken er min, så kan strengt tatt spille flere sanger. Først er det presentasjon av meg selv og espressovalg, så er det enkle espressoer (servert i 80-90 ml kopper med hank - viktig - viktig!), så er det enkle cappuccinoer, så er det fridrikk, og der skal det være en ny presentasjon av den, valg av råvarer osv. osv.

Lenke til kommentar

Synes Lady Gaga har en del catchy sanger, men får så avsmak når jeg hører henne snakke om musikken og stilen sin, som det er noe helt revolusjonerede og for dypt til at folk virkelig kan forstå henne :/

Jeg får fnatt av folk som snakker om henne som om hun er just another popstar. Dette er en person som med vilje tøyer bransjen for å se hvor langt strikken strekker seg. Kudos bare for det. At musikken er selvskrevet og -komponert i stor grad og at hun er down right kul er bare bonus. Og både Grace Jones og Roisin Murphy er vel strengt tatt uttalte forbilder, så det er ikke noe hun prøver å skjule?

Er ikke hun bare ett stk sprø kunstnerisk kvinnfolk?

Nei.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...