Lycantrophe Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Du kan jo dra en trall med Trondheimsk black metal! Det hadde blitt stil. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Du får 0 på alle spørsmål om profesjonell oppførsel/bekledning/tildekking om du har musikk som inneholder "profanities". Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Neeeei takk Hva med Sesamburger etter konserten? Det er sånt jeg tar mer på sparket i såfall Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Kjedelig konkurranse. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg er egentlig litt stuck på musikken. Må ha noe som setter meg i arbeidshumør, og gjerne har litt fart slik at jeg slipper noe awkward silence mellom meg og dommerne, men samtidig skal det ikke være ufint eller FOR bråkete. Beastie Boys er forsåvidt en god idé. Hun som valgte dem skal være runneren/bitchen min på søndag, så det er fint, i hvert fall. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hva slags musikk setter deg i sving, da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Queen - Don't stop me now? Marina and the Diamonds, kanskje? Endret 14. februar 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hva med denne? Ikke fullt så oppbrukt (ennå) og har tilsvarende driv. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Ikke at jeg ikke alltid elsker Lady Gaga, men da går jeg heller for Black Jesus + Amen Fashion. Eller kanskje til og med Heavy Metal Lover. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Ugh, Lady Gaga.. pretensiøs, "jeg er så dyp" copycat. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Det er vel bedre idéer i grunn. Skulle selvfølgelig helst dratt Bloody Mary om det skulle være fra siste, men den er nok dessverre for treg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Ugh, Lady Gaga.. pretensiøs, "jeg er så dyp" copycat. O..kay? Copycat av hvem, forresten? Jeg er nysgjerrig. Det er vel bedre idéer i grunn. Skulle selvfølgelig helst dratt Bloody Mary om det skulle være fra siste, men den er nok dessverre for treg. Monster, Teeth og Alejandro er og alternativer. Argh. dette er så uggent, fordi jeg prøver å tilpasse det litt antrekket mitt òg, slik at "feelen" overall skal være lik. Herre, at det er så mye å tenke på. Edit: Burde ta Beautiful, Dirty, Rich. Srsli. Endret 14. februar 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) TEETH. Ta Teeth. Monster er alternativ 3. Beautiful #2. Forøvrig er Beautiful, Dirty, Rich fin å gjennomføre konseptet til. Hvor mange skal du lage? Si det er tre; en beautiful, en dirty, en rich. \o/ Endret 14. februar 2012 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 O..kay? Copycat av hvem, forresten? Jeg er nysgjerrig. Først og fremst Roisin Murphy og Grace Jones vil jeg si, stilmessig sett, men synes også det er litt flaut hvor lik Born This Way er Express Yourself av Madonna. Synes Lady Gaga har en del catchy sanger, men får så avsmak når jeg hører henne snakke om musikken og stilen sin, som det er noe helt revolusjonerede og for dypt til at folk virkelig kan forstå henne :/ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Er ikke hun bare ett stk sprø kunstnerisk kvinnfolk? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Har ti minutter der musikken er min, så kan strengt tatt spille flere sanger. Først er det presentasjon av meg selv og espressovalg, så er det enkle espressoer (servert i 80-90 ml kopper med hank - viktig - viktig!), så er det enkle cappuccinoer, så er det fridrikk, og der skal det være en ny presentasjon av den, valg av råvarer osv. osv. Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Kebab? Jeg trodde du likte det sånn jeg. Men neida. Dyr rødvin, ost og kjeks. Velkommen skal du være. 22CM. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Ah, så ikke et fireminutters bonanza av kokende vann, melk og kokain. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Velkommen skal du være. 22CM. :!: Sounds interesting. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Synes Lady Gaga har en del catchy sanger, men får så avsmak når jeg hører henne snakke om musikken og stilen sin, som det er noe helt revolusjonerede og for dypt til at folk virkelig kan forstå henne :/ Jeg får fnatt av folk som snakker om henne som om hun er just another popstar. Dette er en person som med vilje tøyer bransjen for å se hvor langt strikken strekker seg. Kudos bare for det. At musikken er selvskrevet og -komponert i stor grad og at hun er down right kul er bare bonus. Og både Grace Jones og Roisin Murphy er vel strengt tatt uttalte forbilder, så det er ikke noe hun prøver å skjule? Er ikke hun bare ett stk sprø kunstnerisk kvinnfolk? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg