Blyanten Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg hater haters. Jeg tror ikke de gjør deg sterkere. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Omnom. Her gikk det i Bali kyllinggryte. Kokte opp to poser og stekte 600 g kylling, og mamma maste sånn på mat at jeg glemte å koke ris og varme nanbrød til. Ja ja, de rista seg kneipp og jeg åt gryte og var fornøyd med deg. Du spiste bali kyllinggryte uten ris...? Try again. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg gleder meg til å komme hjem på søndag og bli dulla litt med, slippe å lage mat osv Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hadde du vært her, kunne jeg ha dulla med deg. Du kunne fått sånn: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Men Hedvig? Skulle du til Oslo neste uke? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Omnom. Her gikk det i Bali kyllinggryte. Kokte opp to poser og stekte 600 g kylling, og mamma maste sånn på mat at jeg glemte å koke ris og varme nanbrød til. Ja ja, de rista seg kneipp og jeg åt gryte og var fornøyd med deg. Du spiste bali kyllinggryte uten ris...? Try again. Funker ganske greit i grunn. Jeg pleide ofte å spise det uten ris da jeg bodde på Steinkjer. Gadd aldri lage noe tilbehør til de grytene. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Du kunne fått sånn: Neeeei takk Men Hedvig? Skulle du til Oslo neste uke? Skal til Sarpsborg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Skal til Sarpsborg Jaja, jeg skal jo bort den helga selv, så passer jo ypperlig. Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 _Hedvig. Jeg vil by deg på middag. Kebab. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 kebab. jeg åt rester fra i går som var kylling, ris, grønt også heiv jeg oppi en kyllingpølsepakke som kosta ti kroner. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg kjøpte mat i sta. 222 kroner. Trips! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Neeeei takk Hva med Sesamburger etter konserten? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Av alle ting jeg kan angste om før baristamesterskapet: Burde jeg lage hjerteformede sukkerbiter? Og i så fall, skal de være rosa som er standard, hvite som er fint, eller skal de matche antrekket mitt? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Nei. Det burde du ikke. Edit: Vel, det kommer an på publikumet, for all del, men jeg hadde ikke gitt pluss, akkurat. Endret 14. februar 2012 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 hjerteformede sukkerbiter hørtes da utrolig stilig ut. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Nei. Det burde du ikke. Edit: Vel, det kommer an på publikumet, for all del, men jeg hadde ikke gitt pluss, akkurat. I forhold til de tekniske kravene, så skal espressoen spesifikt serveres med "tilbehør". Og jeg tror at det egentlig inkluderer servietter, teskje og vann. Urk, kanskje jeg skal bruke dem som pynt? Argh. hjerteformede sukkerbiter hørtes da utrolig stilig ut. Joda, men jeg bruker ikke sukker i kaffen min. >_>Eller, i fridrikken gjør jeg det, fordi espresso blir så beskt uten når det blir kjølt ned. Endret 14. februar 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg ville ihvertfall ikke satt pris på å få de hjertene med kaffen min Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Enig der - sorry, men det blir litt for småjentete. Jeg antar at panelet er bredere enn som så. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Det fine med mesterskapet er jo at det er jeg som bestemmer "imaget" til den imaginære kafeen min. Alt fra duker til dekor til musikk. Ene jenten jeg jobber med hadde Beastie Boys som sitt soundtrack. Jeg tror jeg skal ha Gorillaz. I hvert fall ikke noe pompøs kaféjazz. Edit: Men jeg ser hva dere sier, og noterer meg det bak øret. Ikke sukkerbiter. Endret 14. februar 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg