Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Omnom. Her gikk det i Bali kyllinggryte. :wee:

Kokte opp to poser og stekte 600 g kylling, og mamma maste sånn på mat at jeg glemte å koke ris og varme nanbrød til. Ja ja, de rista seg kneipp og jeg åt gryte og var fornøyd med deg. :p

Du spiste bali kyllinggryte uten ris...? :sick:

Try again.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Omnom. Her gikk det i Bali kyllinggryte. :wee:

Kokte opp to poser og stekte 600 g kylling, og mamma maste sånn på mat at jeg glemte å koke ris og varme nanbrød til. Ja ja, de rista seg kneipp og jeg åt gryte og var fornøyd med deg. :p

Du spiste bali kyllinggryte uten ris...? :sick:

Try again.

Funker ganske greit i grunn.

Jeg pleide ofte å spise det uten ris da jeg bodde på Steinkjer. Gadd aldri lage noe tilbehør til de grytene. :p

Lenke til kommentar

Nei. Det burde du ikke.

Edit: Vel, det kommer an på publikumet, for all del, men jeg hadde ikke gitt pluss, akkurat.

I forhold til de tekniske kravene, så skal espressoen spesifikt serveres med "tilbehør". Og jeg tror at det egentlig inkluderer servietter, teskje og vann. Urk, kanskje jeg skal bruke dem som pynt? Argh.

hjerteformede sukkerbiter hørtes da utrolig stilig ut.

Joda, men jeg bruker ikke sukker i kaffen min. >_>

Eller, i fridrikken gjør jeg det, fordi espresso blir så beskt uten når det blir kjølt ned.

heartshapedsugar.jpg

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Det fine med mesterskapet er jo at det er jeg som bestemmer "imaget" til den imaginære kafeen min. Alt fra duker til dekor til musikk. Ene jenten jeg jobber med hadde Beastie Boys som sitt soundtrack. Jeg tror jeg skal ha Gorillaz. I hvert fall ikke noe pompøs kaféjazz.

Edit: Men jeg ser hva dere sier, og noterer meg det bak øret. Ikke sukkerbiter.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...