Shikaru Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 kommer hjem te akershus om et par uker. hvem vil ha en date? Men det er jo i morgen det er sånn datedag, jo. jamen da er jeg jo ikke hjemme Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Da er jeg hjemme fra kino. Var koselig. "Chronicle" var mye bedre enn forventet, og hadde en fantastisk slutt. Ikke ofte jeg ser slike i disse dager. Det er mange på dette forumet som ikke har et sosialt liv. Jeg er heldigvis ikke en av dem. Jeg var utendørs med to venninner. Endret 13. februar 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) _Hedvig: Liker (ikke) at søstra de skriver bekymre med s (beskymre). Liker (ikke) at du blander sammen di og de. Og at Aftenposten.no har "Areberiderpartiet" stående i en headline på forsiden. Endret 13. februar 2012 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg er singel og trenger en date til imorra. Any callers? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg er singel og trenger en date til imorra. Any callers? Greit... Vi kan ta det for 700kr. i timen. Special offer. Tar bare imot cash. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Du trenger penger til å barbere den lille fjortisbarten til avataren din? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Noen som vet når alle får tidslinja på Facebook? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Du trenger penger til å barbere den lille fjortisbarten til avataren din? OH SNAP Endret 13. februar 2012 av Coa Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hva fader gjør du der? Stalker Lars og Anfall. Så det var du som gikk etter meg når jeg var på tur i sted? Det er jo min jobb... -.- Hey, jeg stalker deg, ikke omvendt. _Hedvig: Liker (ikke) at søstra de skriver bekymre med s (beskymre). Jeg liker ikke at du skriver de isteden for di. På tide at Hedvig lærer deg en lekse! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Merkelig. Føler nesten for å legge meg tidlig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Eh. Fuck it. G'natt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Nighty Smurfen Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Ny dag, nye problemer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Ja, jeg har nok et luksusproblem i alle fall. Irriterer vettet ut av meg. Antenneledninga på toppen av steamdusjen vi bytta til da resten av familien ikke mente det var godt nok med en dusj og et badekar og heller ville ha to dusjer, har falt ned bak den jævla dusjen, så det er så mye skurring at selv på den beste radiofrekvensen jeg finner når jeg søker, hører jeg fortsatt 85% støy og white noise. Usaklig frustrerende når alt man vil gjøre er å høre på P3Morgen om morran. Eller være shady å høre på P4. Samt at jeg våkna før syv og fikk ikke sove igjen, og nå har jeg ikke den ringeste anelse om hva jeg skal ta meg til, bortsett fra å vente på at lokalavisa skal ringe tilbake. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Fikk sove en time ekstra i dag. Deilig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Ooh. ^^ Jeg sovna til Space Oddity og våkna til Hello Spaceboy. For å si som kidsa; "Me gusta". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg er så gammel at jeg skjønner ikke hva me gusta betyr engang. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Ja, jeg har nok et luksusproblem i alle fall. Irriterer vettet ut av meg. Antenneledninga på toppen av steamdusjen vi bytta til da resten av familien ikke mente det var godt nok med en dusj og et badekar og heller ville ha to dusjer, har falt ned bak den jævla dusjen, så det er så mye skurring at selv på den beste radiofrekvensen jeg finner når jeg søker, hører jeg fortsatt 85% støy og white noise. Usaklig frustrerende når alt man vil gjøre er å høre på P3Morgen om morran. Eller være shady å høre på P4. Er dette en innebygd radio i dusjen ? eller en vanlig fm reiseradio ? Kjøp deg dab ? får du skikkelig lyd Endret 14. februar 2012 av Lumpness Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg er lei av å være syk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg