Catkin Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hei, min lyktestolpeklatrer. jeg har klatret for deg også da.. st.haugen parken right? Japp. Du prøvde å dra meg med opp også XD. Jøss, du også clvn? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ikke jeg. Jobbe lørdagen, og ellers tenke at "æsj, jeg skulle blitt med til tyskland". Eneste oppturen blir festing med Lars (ja, bare jeg og Lars) på lørdags kvelden Lars er jo en knakenes kar da! I går lurte jeg på hvorfor jeg ikke har hatt han på emmezenn tidligere. Ida3 tror alle liker meg. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 I dette øyeblikket fant jeg ut av at jeg skal kjøpe crosser.. Så jeg ringer på en KTM 525 nå.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg har enda ikke hatt konkurranse med Espen. Dere kommer vel innom på dagsturen deres til TG, slik at jeg kan få prøvd meg mot mesteren. Chuck Norris innen klatring; Espen! Gleder meg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jøss, du også clvn? Ja jøss jeg og hva hvem? Tyskland eller klatring? Lars er jo en knakenes kar da! I går lurte jeg på hvorfor jeg ikke har hatt han på emmezenn tidligere. Ida3 tror alle liker meg. Yes we do. Du er kvikk og tøff. Vi er ikke så kravstore her på internett (Og ja, Lars is the shit!) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 I dette øyeblikket fant jeg ut av at jeg skal kjøpe crosser.. Så jeg ringer på en KTM 525 nå.. Daue greier Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 lulwut, ja, vi var jo en ti tolv stykker, var vi ikke? Det var vel da vi hadde gbit@hw-rekka? =D Var noe sånt ja. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det er jo sant Er alltid noen som ikke liker meg. Men det er greit! peace and love osv. Yes we do. Du er kvikk og tøff. Vi er ikke så kravstore her på internett (Og ja, Lars is the shit!) Tøffere enn toget. du og Lars burde komme til Oslo i helgen. Jajajaja! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Daue greier Ja, helt enig Ingen som tok mobilen *sende melding* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Synes alle her kjenner hverandre untatt meg *gjemmesegienkrok* Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Synes alle her kjenner hverandre untatt meg *gjemmesegienkrok* Hvem er du? ... :!: Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Synes alle her kjenner hverandre untatt meg *gjemmesegienkrok* Jeg kjenner ikke alle, jeg vet bare hvem noen av de er, og så har Eplefe sett meg naken, men det snakker vi ikke om Endret 5. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Var noe sånt ja. Mkaj, da husker jeg ihvertfall bittelitt *stolt* du og Lars burde komme til Oslo i helgen. Jajajaja! Ja, vi burde nesten det. Men greia er at vi har mye egen drikke (som igjen kan deles med deg om vi drar til øsløw) Jeg kan se hva han sier, ich møten han im fymf minuten jah? Synes alle her kjenner hverandre untatt meg *gjemmesegienkrok* Jeg har deg faktisk ikke på MSN.. =/ Og vi som har trasket langt sammen, og greier. Endret 5. mars 2008 av clvn Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ja, vi burde nesten det. Men greia er at vi har mye egen drikke (som igjen kan deles med deg om vi drar til øsløw) Jeg kan se hva han sier, ich møten han im fymf minuten jah? Najs! Vors + møllers = win. Hør med lars a. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg har deg faktisk ikke på MSN.. =/ Og vi som har trasket langt sammen, og greier. ja, litt lenger enn nødvendig ihvertfall.. Bare å legge meg te det. Jeg er sperre her så er ikke pålogga lxxm Vors + møllers = win 50/50 tran og vodka? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hvem er du? *vente på at Underpants skal komme med en kommentar om all mobbingen som foregår her*... *minne seg selv på å skrive "du gjør det igjen" når den kommer* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Vi har mistet den mest koselige bussjåføren av dem alle. Det er så trist. Men uansett. Har folket hatt en fin dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg