Slimda Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Var det ikke geografi? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Var det ikke geografi? Jupp, i fire kapitler som hadde mye med utvinning av ressurser og energikilder, pluss jordbruk- og den industrielle revolusjon. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Stor prøve med andre ord. Hadde sikkert fått stryk om jeg tok prøva. Lenke til kommentar
pmbpictures Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Var det ikke geografi? Jupp, i fire kapitler som hadde mye med utvinning av ressurser og energikilder, pluss jordbruk- og den industrielle revolusjon. Tror vi hadde den i fjor, eller no lignende. 3+ her, var noe til helvetes vanskelig.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Var det ikke geografi? Jupp, i fire kapitler som hadde mye med utvinning av ressurser og energikilder, pluss jordbruk- og den industrielle revolusjon. Tror vi hadde den i fjor, eller no lignende. 3+ her, var noe til helvetes vanskelig.. Det er litt sånn synd, egentlig. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Toppkarakter er alltid uoppnåelig! religionslæreren vår i 8ende sa at det ikke går an å få 6er som 8klassing, han sa at det ikke skal gå an. han var bra lærer ellers da Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 I dag skal jeg legge meg kjempetidlig, så jeg kan ligge å lese litt i A Clash of Kings noen timer før jeg sovner. Så langt like bra som førsteboka! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg vil og legge meg kjempetidlig. Sånn.. nå-ish. I stedet snur jeg nesen ned mot jobb nå, låser meg inn, og lager HUNDRE cappuccinoer. Okei, kanskje ikke hundre. Men nesten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg skal være på jobbi hele natt. Og jeg fikk ikke sove i hele dag. Det blir fett... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Joda, men du får i hvert fall betalt for det da, Bytex. Dette er frivillig. Eller, frivillig og frivillig. Skal vel egentlig bare være glad for at arbeidsplassen min lar meg bruke maskinen deres og sånn til å øve. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg må stå opp halv 5 for å dra til Hamar. Jeg tror jeg må legge meg nå. Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Gratulerer med dagen, Breivik. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg er bare for slapp og daff til å gjøre noe som helst nå. Lå i senga i 13 timer tror jeg, helt til jeg fikk vondt i ryggen. Burde stikke ut og kjøpe noe mat og spise. To timer til jeg blir henta tross alt. Sliiiiit Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 I dag skal jeg legge meg kjempetidlig, så jeg kan ligge å lese litt i A Clash of Kings noen timer før jeg sovner. Så langt like bra som førsteboka! Syns alle bøkene var gode jeg! Men ingen av bøkene har fått meg til å sippe som ei lita jente da. Det gjør jeg derimot nå. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) @Bytex Henta? Syns du kan jogge til jobben i kveld... Digg å jobbe kveld da vel? Endret 13. februar 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Men ingen av bøkene har fått meg til å sippe som ei lita jente da. Det gjør jeg derimot nå. Whyyy? Har noen vært slemme mot deg? Var det Bundy? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Neihei, jeg er i Bergen! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Neihei, jeg er i Bergen! Hva fader gjør du der? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Men ingen av bøkene har fått meg til å sippe som ei lita jente da. Det gjør jeg derimot nå. Whyyy? Har noen vært slemme mot deg? Neeiii, nettopp fullført favorittegneserien min. Tar til tårer hver bidige gang. Historien er så... gripende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg