b-real Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Lurer på hva hva faen de holder på med under meg....serriøst, virker som de prøver å demontere en betongvegg med en plastborr eller tilsvarende. Seriøst....bli ferdig for faen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Og for å legge enda litt på i hele mandags-miseren min, så ble jeg trukket som første deltaker til regionsmesterskapet i klassisk kaffekunst. FML. Lurer på om jeg klarer å forstue håndleddet før søndag. Sorry for you etc. Fint at du skriver folk igjen, om ikke annet. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Er det derfor du ikke har villet snakke med meg i det siste? Nynorsken? :c Såra, vonbroten, osv. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hørtes ut som en perfekt dag Eplefe. Min da har vært litt greiere, bare alppet av i hele dag, og karrieredag på skolen i morra, så ikke mye stress da heller. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Er det derfor du ikke har villet snakke med meg i det siste? Nynorsken? :c Såra, vonbroten, osv. Jeg har da alltid villet, no worries. Har i grunn ikke plaget meg heller, men det er alltid trivelig å se at du staver ordene riktig igjen. :--D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hørtes ut som en perfekt dag Eplefe. Min da har vært litt greiere, bare alppet av i hele dag, og karrieredag på skolen i morra, så ikke mye stress da heller. I morgen har jeg midtskift. Midtskift er chill. Selvsagt, jeg skal mest sannsynlig øve på kvelden. Har erklært krig mot cappuccinoene, og vi må få en løsning på det før søndag. Jeg har da alltid villet, no worries. Har i grunn ikke plaget meg heller, men det er alltid trivelig å se at du staver ordene riktig igjen. :--D Heh, det er da enda godt, i hvert fall. Skal du, forresten? Blir sikkert en god del publikum, og er jo litt artig å se på, om ikke annet. <_> Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Akkurat. Redd for at du vil like det eller? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg har da alltid villet, no worries. Har i grunn ikke plaget meg heller, men det er alltid trivelig å se at du staver ordene riktig igjen. :--D Heh, det er da enda godt, i hvert fall. Skal du, forresten? Blir sikkert en god del publikum, og er jo litt artig å se på, om ikke annet. <_> Oooh, interessant. Får se, det hadde nok vært gøy. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) I morgen har jeg midtskift. Midtskift er chill. Selvsagt, jeg skal mest sannsynlig øve på kvelden. Har erklært krig mot cappuccinoene, og vi må få en løsning på det før søndag. Krig? Betyr det alle her i cafèen skulle møtt opp i løpet av uka og drukket masse gode cappuccinos bare fordi du er perfeksjonist? Endret 13. februar 2012 av multisync Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Da får du kanskje se Kjetil sine kaffetatoveringer. Han har en tamper og en bajonett og shit. Mizunnelig. Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Da får du kanskje se Kjetil sine kaffetatoveringer. Han har en tamper og en bajonett og shit. Mizunnelig. Hvem er "mizunnelig" for kaffetatoveringer av kaffebønner?! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Krig? Betyr det alle her i cafèen skulle møtt opp i løpet av uka og drukket masse gode cappuccinos bare fordi du er perfeksjonist? Nei, jeg hadde tiltet. Men enkle cappuccinoer er en av konkurransegrenene jeg skal delta i på søndag. Ikke for det, prøvekaninene mine har nok drukket seg drittlei på cappuccinoer. >_< Hvem er "mizunnelig" for kaffetatoveringer av kaffebønner?! Jeg kan ikke se at jeg har nevnt kaffebønner med et ord? Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hvem er "mizunnelig" for kaffetatoveringer av kaffebønner?! Jeg kan ikke se at jeg har nevnt kaffebønner med et ord? Tok det bare sannsynlig siden du skrev kaffetatovering. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Kan ikke helt se hva som er så interresangt med det. Jaja. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Oooh, interessant. Får se, det hadde nok vært gøy. Men seriøst, dra med deg madammen. Det er garantert smaksprøver i kopp og på fat i løpet av kvelden òg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Det er spesielt interessant. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Det er for spesielt interesserte. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Det er spesielt interessant. Haha, ja. Jeg er oppriktig nysgjerrig på fridrikkene til gjengen der oppe. Min er som en brasilliansk limeade med lime og kondensert melk, og en dobbel espresso. Vet at det høres sært ut, men den er faktisk veldig god, if I may say so myself. Det er for spesielt interesserte. Mens flørtingen til deg og Gypsy/annet kvinnelig individ som har oppmerksomheten din for tiden har allmenninteresse? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg