Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørtes ut som en perfekt dag Eplefe.

Min da har vært litt greiere, bare alppet av i hele dag, og karrieredag på skolen i morra, så ikke mye stress da heller.

I morgen har jeg midtskift. Midtskift er chill. Selvsagt, jeg skal mest sannsynlig øve på kvelden. Har erklært krig mot cappuccinoene, og vi må få en løsning på det før søndag.

Jeg har da alltid villet, no worries. Har i grunn ikke plaget meg heller, men det er alltid trivelig å se at du staver ordene riktig igjen. :--D

Heh, det er da enda godt, i hvert fall. Skal du, forresten? Blir sikkert en god del publikum, og er jo litt artig å se på, om ikke annet. <_>
Lenke til kommentar

I morgen har jeg midtskift. Midtskift er chill. Selvsagt, jeg skal mest sannsynlig øve på kvelden. Har erklært krig mot cappuccinoene, og vi må få en løsning på det før søndag.

Krig? Betyr det alle her i cafèen skulle møtt opp i løpet av uka og drukket masse gode cappuccinos bare fordi du er perfeksjonist? :whistle:

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Krig? Betyr det alle her i cafèen skulle møtt opp i løpet av uka og drukket masse gode cappuccinos bare fordi du er perfeksjonist? :whistle:

Nei, jeg hadde tiltet. Men enkle cappuccinoer er en av konkurransegrenene jeg skal delta i på søndag. Ikke for det, prøvekaninene mine har nok drukket seg drittlei på cappuccinoer. >_<

Hvem er "mizunnelig" for kaffetatoveringer av kaffebønner?!

Jeg kan ikke se at jeg har nevnt kaffebønner med et ord? :p
Lenke til kommentar

Det er spesielt interessant. ;)

Haha, ja. Jeg er oppriktig nysgjerrig på fridrikkene til gjengen der oppe. Min er som en brasilliansk limeade med lime og kondensert melk, og en dobbel espresso. Vet at det høres sært ut, men den er faktisk veldig god, if I may say so myself.

Det er for spesielt interesserte. ;)

Mens flørtingen til deg og Gypsy/annet kvinnelig individ som har oppmerksomheten din for tiden har allmenninteresse? :p
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...