Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Jeg kan ikke huske sist gang jeg ringte noen. Telefonskrekk til de grader! æsj.

Dette er forresten en drittdag.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Mandag! Bah!

Først helte jeg kokvarmt vann på den ene fingeren min, så tømte jeg en pitcher med varm melk nedover beina mine (selvsagt den store pitcheren, hva tror du?), så SKAR JEG MEG PÅ KJØLESKAPET, which honestly, jeg tror ikke det skal være fysisk mulig.

Åja, også skulle jeg lage couscous-salat på jobb, og helte opp couscousen, sier "Jeg bare bruker den opp, jeg!" og heller oppi olje og varmtvann, griper tak i den, og GLIPPER den, sånn at det flyr couscous i alle retninger. Ble ikke couscoussalat allikevel.

Lenke til kommentar

Mandag! Bah!

Først helte jeg kokvarmt vann på den ene fingeren min, så tømte jeg en pitcher med varm melk nedover beina mine (selvsagt den store pitcheren, hva tror du?), så SKAR JEG MEG PÅ KJØLESKAPET, which honestly, jeg tror ikke det skal være fysisk mulig.

Åja, også skulle jeg lage couscous-salat på jobb, og helte opp couscousen, sier "Jeg bare bruker den opp, jeg!" og heller oppi olje og varmtvann, griper tak i den, og GLIPPER den, sånn at det flyr couscous i alle retninger. Ble ikke couscoussalat allikevel.

Ingen Kims, ingen cous :wee:

Lenke til kommentar

Du får i det minste gå på på jobb. Jeg er sykemeldt :<

Ja, sånn sett er jeg heldig, men herregud, for en dag. I tillegg fikk jeg gleden av å fortelle sjefen at noen har feilstablet melken for andre gang på to uker, og at de tredve litrene med melk som lå på øverste hylle i kjøleskap x går ut på dato i morgen. Glad for at jeg ikke var på jobb sist det var melkeleveranse, kjenner jeg.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...