Gjest medlem-1432 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 For å besøke meg? aww. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Stalke Besøke deg ja. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg er tilbake fra ferie. Eller alkoholocaust som det også heter. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Åh, har du vært borte? Har ikke lagt merke til... 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Ja, sånn går det når du er flinkis. Vil jo ikke stryke i praksis heller da. Nettopp, flinkis. Jobb er som damer, du bør ikke ringe for mye å mase for da regnes du som påtrengende. Ja ja, jeg kan vente jeg ... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Har du ringt i det hele tatt? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 "Ha en fortsatt sprudlende mandag!" Det var da litt av en setning fra en offiser i sjøforsvaret Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Har du ringt i det hele tatt? Ja, på fredag og igjen i dag. Trossa telefonskrekken. De hadde glemt det, men skulle snakke om det med den som har ansvaret for det i morgen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Aha, da så. Viktig å pushe på og faktisk få det gjennomført, men ikke for ofte. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Yeah, akkurat som når man ringer damer etter en date. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Jeg kan ikke huske sist gang jeg ringte noen. Telefonskrekk til de grader! æsj. Dette er forresten en drittdag. Endret 13. februar 2012 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Mandag! Bah! Først helte jeg kokvarmt vann på den ene fingeren min, så tømte jeg en pitcher med varm melk nedover beina mine (selvsagt den store pitcheren, hva tror du?), så SKAR JEG MEG PÅ KJØLESKAPET, which honestly, jeg tror ikke det skal være fysisk mulig. Åja, også skulle jeg lage couscous-salat på jobb, og helte opp couscousen, sier "Jeg bare bruker den opp, jeg!" og heller oppi olje og varmtvann, griper tak i den, og GLIPPER den, sånn at det flyr couscous i alle retninger. Ble ikke couscoussalat allikevel. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Du får i det minste gå på på jobb. Jeg er sykemeldt :< Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Mandag! Bah! Først helte jeg kokvarmt vann på den ene fingeren min, så tømte jeg en pitcher med varm melk nedover beina mine (selvsagt den store pitcheren, hva tror du?), så SKAR JEG MEG PÅ KJØLESKAPET, which honestly, jeg tror ikke det skal være fysisk mulig. Åja, også skulle jeg lage couscous-salat på jobb, og helte opp couscousen, sier "Jeg bare bruker den opp, jeg!" og heller oppi olje og varmtvann, griper tak i den, og GLIPPER den, sånn at det flyr couscous i alle retninger. Ble ikke couscoussalat allikevel. Ingen Kims, ingen cous Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg kan ikke huske sist gang jeg ringte noen. Telefonskrekk til de grader! æsj. Dette er forresten en drittdag. Du kan få lov til å ringe meg. Jeg biter ikke... over telefonen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Du får i det minste gå på på jobb. Jeg er sykemeldt :< Ja, sånn sett er jeg heldig, men herregud, for en dag. I tillegg fikk jeg gleden av å fortelle sjefen at noen har feilstablet melken for andre gang på to uker, og at de tredve litrene med melk som lå på øverste hylle i kjøleskap x går ut på dato i morgen. Glad for at jeg ikke var på jobb sist det var melkeleveranse, kjenner jeg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Du kan få lov til å ringe meg. Jeg biter ikke... over telefonen. Men du biter.. ellers? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Det kommer ann på responsen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Og for å legge enda litt på i hele mandags-miseren min, så ble jeg trukket som første deltaker til regionsmesterskapet i klassisk kaffekunst. FML. Lurer på om jeg klarer å forstue håndleddet før søndag. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Det kommer ann på responsen. Akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg