Snurreleif Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 "MAT SKAL DU FÅ DIN JÆVEL! Utbrøt jeg med et rop, og førte sverdet i kjeften på utysket" "Før jeg visste ordet av det, hadde uhyret svelgt hele meg! Hvor var jeg nå? Alt er mørkt, fuktig og det lukter fisk, hvor er jeg? er jeg i svelget til moby dick?" "Jeg måtte komme på noe, og det kjapt! Jeg tok igjen grep om mitt trofaste sverd, rykket det løs fra sitt ståsted, fant beistets ømmeste punkt, og førte sverdet opp i punktet med all min kraft!" Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 The fuck is this Btw, hjemme fra Stavanger. Fantastisk by. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 "Jeg måtte komme på noe, og det kjapt! Jeg tok igjen grep om mitt trofaste sverd, rykket det løs fra sitt ståsted, fant beistets ømmeste punkt, og førte sverdet opp i punktet med all min kraft!" "Men før jeg ante det, så hadde jeg truffet livmoren, tid for panikk! Hva skulle jeg gjøre nå? Løpe ut også inn andre veien? Nei, jeg er ikke en snei en, så jeg tok beina til fatts, og løp med all min kraft, fordi jeg måtte spille minecraft om knapt" Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 "Jeg måtte komme på noe, og det kjapt! Jeg tok igjen grep om mitt trofaste sverd, rykket det løs fra sitt ståsted, fant beistets ømmeste punkt, og førte sverdet opp i punktet med all min kraft!" "Men før jeg ante det, så hadde jeg truffet livmoren, tid for panikk! Hva skulle jeg gjøre nå? Løpe ut også inn andre veien? Nei, jeg er ikke en snei en, så jeg tok beina til fatts, og løp med all min kraft, fordi jeg måtte spille minecraft om knapt" "Jeg visste at jeg måtte beistet til livs om jeg skulle få treffe min kjære Mina Craft igjen, Mina.. Hvis fordeler var som blokker i den fiktive solnedgangen, hvis mørke bød på spennende oppdagelser for en uerfaren utforsker.. Mina.... MINA! Igjen ble mitt håp tent! Lys! Lyset! Lyset i tunnelen!" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Ruffen er jo konge! Ruffen-bøkene er råe. I know! Btw, hjemme fra Stavanger. Fantastisk by. True that! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) "Jeg måtte komme på noe, og det kjapt! Jeg tok igjen grep om mitt trofaste sverd, rykket det løs fra sitt ståsted, fant beistets ømmeste punkt, og førte sverdet opp i punktet med all min kraft!" "Men før jeg ante det, så hadde jeg truffet livmoren, tid for panikk! Hva skulle jeg gjøre nå? Løpe ut også inn andre veien? Nei, jeg er ikke en snei en, så jeg tok beina til fatts, og løp med all min kraft, fordi jeg måtte spille minecraft om knapt" "Jeg visste at jeg måtte beistet til livs om jeg skulle få treffe min kjære Mina Craft igjen, Mina.. Hvis fordeler var som blokker i den fiktive solnedgangen, hvis mørke bød på spennende oppdagelser for en uerfaren utforsker.. Mina.... MINA! Igjen ble mitt håp tent! Lys! Lyset! Lyset i tunnelen!" "Men akkurat da mitt håp var tent, så kom det noe grønt, som luktet ille og lagde lyder, dette var ikke det jeg ville, plutselig ble det så stille, jeg prøvde å rope på Hille, men han hadde tatt en pille, så da var jeg fri knapt, før alt ble mørkt og kaldt, men vent, hva er det der borte?" Vent, dreiv vi på å rimet eller ikke? Endret 12. februar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 "Jeg måtte komme på noe, og det kjapt! Jeg tok igjen grep om mitt trofaste sverd, rykket det løs fra sitt ståsted, fant beistets ømmeste punkt, og førte sverdet opp i punktet med all min kraft!" "Men før jeg ante det, så hadde jeg truffet livmoren, tid for panikk! Hva skulle jeg gjøre nå? Løpe ut også inn andre veien? Nei, jeg er ikke en snei en, så jeg tok beina til fatts, og løp med all min kraft, fordi jeg måtte spille minecraft om knapt" "Jeg visste at jeg måtte beistet til livs om jeg skulle få treffe min kjære Mina Craft igjen, Mina.. Hvis fordeler var som blokker i den fiktive solnedgangen, hvis mørke bød på spennende oppdagelser for en uerfaren utforsker.. Mina.... MINA! Igjen ble mitt håp tent! Lys! Lyset! Lyset i tunnelen!" "Men akkurat da mitt håp var tent, så kom det noe grønt, som luktet ille og lagde lyder, dette var ikke det jeg ville, plutselig ble det så stille, jeg prøvde å rope på Hille, men han hadde tatt en pille, så da var jeg fri knapt, før alt ble mørkt og kaldt, men vent, hva er det der borte?" "LARS-ANFALL DIDRIKSEN! Jeg burde ha skjønt det, det er kun Lars-Anfall som kludrer såpass med mitt store hode og gjør at tankene mine veksler mellom rim, nød-rim, og mangelfull rim.. Lars-Anfall og jeg vokste opp i samme by, men Lars-Anfall klarte aldri å overkomme sin sjalusi over mine sverdferdigheter. Ikke bare svingte jeg sverdet bedre, jeg lagde også bedre, og større sverd. Man er sin egen lykkes smed ble det sagt i byen vi kommer fra, vel, Lars-Anfall var ikke akkurat en lykkelig kar.. Men hvorfor her, hvorfor nå?!" Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) "Fordi jeg var store som få, derfor kom alle sammen etter meg nå, og de skal få, få , få!" Endret 12. februar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Når jeg føler jeg alene i denne tråden og ingen svarer meg, har jeg alltid Datasmurf som lytter, og svarer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 I'm here for you, om enn litt sent. Spilt WoW med et par venner de siste timene, blitt interessert igjen. Men nå tror jeg jeg skal legge meg. Opp om 6-7 timer. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Tidlig om morran.... Jeg leste "Trolling om morran..." Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Tidlig om morran.... Ja, sånn går det når du er flinkis. Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Skole. Er noe dritt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Når jeg føler jeg alene i denne tråden og ingen svarer meg, har jeg alltid Datasmurf som lytter, og svarer I know, right?? Datasjur! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg tar over for Datasjur. Hei Skamklipt! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Ja, sånn går det når du er flinkis. Vil jo ikke stryke i praksis heller da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hmm, ta meg en trondheimstur snart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg