Itek Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) La den stå i vinduskarmen selv om den er død. Og så setter du på Postgirobygget med Potteplanten Lotte. Det er ganske morbid å ha noe dødt i vinduskarmen Særlig når det gjelder min gode venn Svein Bob. Hasjplanten din? Hvorfor var du så ond at du fikk den til å tørste ihel? Jeg prøvde å lære ham opp til å bli selvstendig Og ikke gi Svein Bob onde hensikter nå, han var ikke fyfyplante. Han var en sånn.. eh, grønn planteaktig ting. Morbidt ! Right? Ikke særlig pent å starte en setning med "og" heller... Kjøp pengetre! Endret 12. februar 2012 av Itek Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg prøvde å lære ham opp til å bli selvstendig Og ikke gi Svein Bob onde hensikter nå, han var ikke fyfyplante. Han var en sånn.. eh, grønn planteaktig ting. Han var en fyfyplante. Og du burde vite bedre enn å tro at fyfyplanter noen gang kan bli selvstendige. Du har vist deg som en dårlig lærer. Dette hadde jeg aldri trodd om deg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Lurer på om jeg skal skaffe meg et pengetre... "Who says money doesn't grow on trees? They do, and it's called cannabis" Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Han var en fyfyplante. Og du burde vite bedre enn å tro at fyfyplanter noen gang kan bli selvstendige. Du har vist deg som en dårlig lærer. Dette hadde jeg aldri trodd om deg. Unnskyld Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Unnskyld er ikke godt nok, er jeg redd. Du vet hva som må til Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Unnskyld er ikke godt nok, er jeg redd. Du vet hva som må til Jeg leter frem utstyret. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Unnskyld er ikke godt nok, er jeg redd. Du vet hva som må til Jeg leter frem utstyret. Trodde ikke du måtte lete det fram? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Unnskyld er ikke godt nok, er jeg redd. Du vet hva som må til Jeg leter frem utstyret. Trodde ikke du måtte lete det fram? Alt ligger i en bag. Enkelt å transportere. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Men jeg har ikke lyst Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Men jeg har ikke lyst That's the spirit! Endret 12. februar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Lurer på om jeg skal skaffe meg et pengetre... De er forferdelig vankelige å holde i live, spesielt om planten er ung. Jeg har forsøkt flere ganger og har nå gitt opp å heller gått over til palmer. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg hadde pengetre når jeg bodde hjemme, man da var det ikke jeg som passet på det. Dessuten var det et par år gammelt. Det lever enda... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Unnskyld er ikke godt nok, er jeg redd. Du vet hva som må til Jeg leter frem utstyret. Hvem har sagt at du får være med? Men jeg har ikke lyst Her går det ikke på (din) lyst, du må bare. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Nei man får vel hoppe til køys... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Stakkars senga, ikke ta livet av den da. Vurderer å sove litt selv men...tja..I don't know. Er jævlig trøtt men orker ikke helt å legge meg enda..tror jeg... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Mmm, iskald Cola. Sitter og leker meg i Terraria. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg vil ha de hastighetene de har på nettet hos Google! http://thenextweb.co...e-mind-blowing/ Whats the big whoop? Hadde jeg skiftet port på switchen på jobb så hadde jeg hatt 1Gbit rett ut der og. Og på TG har jeg kjørt høyere trafikk enn det der :-) For meg er det big whoop. Jeg har 70/10 fra Canal Digital, men det beste jeg får er: Det beste noen av oss har oppnådd her i huset er 60/10, det var pappa da han kobla seg rett på routeren med kabel. Det trådløse ser ut til å ligge på 30/10 når man er i samme rom, og 20/10 i stua. Og å sette opp en router som access point har så langt ikke hjulpet i det hele tatt. Men fatter er sta og skal få det til, i stedet for å levere tilbake den ekstra routeren og heller kjøpe et ordentlig access point eller en range booster. *sukke oppgitt* Smurf, du har fått PM Ja, jeg ser det. Skulle akkurat til å lese den nå. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg er på feil del av internett igjen: 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Regel 1&2 burde åpenbart omfatte tor nettverket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg