Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

La den stå i vinduskarmen selv om den er død. Og så setter du på Postgirobygget med Potteplanten Lotte.

Det er ganske morbid å ha noe dødt i vinduskarmen :ohmy: Særlig når det gjelder min gode venn Svein Bob.

Hasjplanten din? :D Hvorfor var du så ond at du fikk den til å tørste ihel? :cry:

Jeg prøvde å lære ham opp til å bli selvstendig :(

Og ikke gi Svein Bob onde hensikter nå, han var ikke fyfyplante. Han var en sånn.. eh, grønn planteaktig ting.

Morbidt !

Right? ;)

Ikke særlig pent å starte en setning med "og" heller...

Kjøp pengetre!

Endret av Itek
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Jeg prøvde å lære ham opp til å bli selvstendig :(

Og ikke gi Svein Bob onde hensikter nå, han var ikke fyfyplante. Han var en sånn.. eh, grønn planteaktig ting.

Han var en fyfyplante. Og du burde vite bedre enn å tro at fyfyplanter noen gang kan bli selvstendige. Du har vist deg som en dårlig lærer. Dette hadde jeg aldri trodd om deg. :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Unnskyld er ikke godt nok, er jeg redd. Du vet hva som må til :mad:

Jeg leter frem utstyret.

Hvem har sagt at du får være med? :hrm:

Men jeg har ikke lyst :cry:

Her går det ikke på (din) lyst, du må bare.

Lenke til kommentar

Jeg vil ha de hastighetene de har på nettet hos Google!

http://thenextweb.co...e-mind-blowing/

Whats the big whoop? Hadde jeg skiftet port på switchen på jobb så hadde jeg hatt 1Gbit rett ut der og. Og på TG har jeg kjørt høyere trafikk enn det der :-)

For meg er det big whoop.

Jeg har 70/10 fra Canal Digital, men det beste jeg får er:

1769161725.png

Det beste noen av oss har oppnådd her i huset er 60/10, det var pappa da han kobla seg rett på routeren med kabel. Det trådløse ser ut til å ligge på 30/10 når man er i samme rom, og 20/10 i stua.

Og å sette opp en router som access point har så langt ikke hjulpet i det hele tatt. Men fatter er sta og skal få det til, i stedet for å levere tilbake den ekstra routeren og heller kjøpe et ordentlig access point eller en range booster. *sukke oppgitt*

Smurf, du har fått PM

Ja, jeg ser det. Skulle akkurat til å lese den nå. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...