Kenny™ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 kenny-: haha, kan ikke huske å ha hilst på deg =P Jeg vet... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 *notere ned* Jeg viste jeg ikke burde skrevet det Jeg vet... Sowwy =( Hukommelse som en sil =D Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Sowwy =( Hukommelse som en sil =D Vi var jo en stor gjeng på Peppe's til og med... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg hadde tidenes rareste drøm. Jeg kjøpte en bærepose med weed for 3K, også satt jeg på rommet mitt og røyka alt for meg selv. x) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) lulwut, ja, vi var jo en ti tolv stykker, var vi ikke? Det var vel da vi hadde gbit@hw-rekka? =D --- Heihei Penisen! Sær drøm, ja. Men var den bra? :--D Endret 5. mars 2008 av clvn Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg har alltid tenkt "Calvin". Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg hadde tidenes rareste drøm. Jeg kjøpte en bærepose med weed for 3K, også satt jeg på rommet mitt og røyka alt for meg selv. x) Blei du skakk a? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Heihei Penisen! Sær drøm, ja. Men var den bra? :--D Aids. Haha, joda. Var stein som et fjell. =D Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg har alltid tenkt "Calvin". Skryt på deg du a *frese* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg har alltid tenkt "Calvin". Det må være fordi du har "evnen" Heihei Penisen! Sær drøm, ja. Men var den bra? :--D Aids. Haha, joda. Var stein som et fjell. =D Hahah, finfint ... Kan du strekke deg til Penis-aids? (= Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg viste jeg ikke burde skrevet det du burde ikke det nei Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hahah, finfint ... Kan du strekke deg til Penis-aids? (= Jaok. Men bare fordi det er deg! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 næmmen hei hei til og og trygve Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jaok. Men bare fordi det er deg! Det går ikke, jeg kan ikke få lov til å bruke et så stygt navn på deg, Aidskake Way, bare en halvtime til jeg er ferdig på jobb! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hei, min lyktestolpeklatrer. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det går ikke, jeg kan ikke få lov til å bruke et så stygt navn på deg, Aidskake Way, bare en halvtime til jeg er ferdig på jobb! Wubwub. Gleder meg til helgen, jeg! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det var litt av en måte å si Optimus Prime på. :!: Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hei, min lyktestolpeklatrer. jeg har klatret for deg også da.. st.haugen parken right? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hei, min lyktestolpeklatrer. Jeg har enda ikke hatt konkurranse med Espen. Dere kommer vel innom på dagsturen deres til TG, slik at jeg kan få prøvd meg mot mesteren. Chuck Norris innen klatring; Espen! Gleder meg til helgen, jeg! Ikke jeg. Jobbe lørdagen, og ellers tenke at "æsj, jeg skulle blitt med til tyskland". Eneste oppturen blir festing med Lars (ja, bare jeg og Lars) på lørdags kvelden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg