Den store P Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Espeland? jobber som elektiker? Nei, ikke han eric, du mener han som kjører/kjørte opel? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kan jeg? Jeg er blond alt. :] Kanskje hvis du er vill nok ...Definer "vill nok" så skal jeg se om jeg kan skaffe noen vitnemål.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Nei, ikke han eric, du mener han som kjører/kjørte opel?Jepp ikke han altså? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jepp ikke han altså? Nei, ikke han. Jeg har vondt i hodet.. Hvatta faaak, e må gå å ta noe vann Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg har vondt i hodet.. Hvatta faaak, e må gå å ta noe vannJeg har en maskin som lager vann på jobben jeg Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det har mi au Men jeg tok kaffe istedenfor Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det har mi au Men jeg tok kaffe istedenfor *drikke mer kaffe* Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Idag er det skikkelig dødt på jobb! Burde kanskje ikke si det, for da får e vel straks masse å gjøre Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 VARMT!!!! stakkars tunga mi Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ezpen: Hihi, nå kommer alt til å smake rart de neste dagene! --- Æsj og æsj, måtte si nei til å være med til CeBit i morra pga. dårlig med penger :'( Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ezpen: Hihi, nå kommer alt til å smake rart de neste dagene!vet Æsj og æsj, måtte si nei til å være med til CeBit i morra pga. dårlig med penger :'(dakar men nicket ditt.... utales det clvn også? eller passer det med klovn? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 men nicket ditt.... utales det clvn også? eller passer det med klovn? Jeg har alltid tenkt "klovn", men jeg er ikke helt sikker på om han er enig. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 God dag! Kva syslar de med? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 men nicket ditt.... utales det clvn også? eller passer det med klovn? Er vel egentlig "se ell ve enn", men klovn er også koselig Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) E tenker "klæon" vær gang e ser nicket eller prøver å lese det inni meg Endret 5. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 men klovn er også koselig Det var ikke det du sa på TG'05 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Er vel egentlig "se ell ve enn", men klovn er også koselig Har gjort det til vane og si clvn... men klovn er jo litt mer morsomt da Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 hva faen, alltid tenkt clown jeg.. hva står C L V N for? oO Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Øhm.. Står vel for Calvin eller noe, men ja. Så det sto utapå en cab i London og tenkte "Okå, nå blir nicket mitt clvn". Flaut. Enda flauere at jeg kalte meg xzist og culex før det x) kenny-: haha, kan ikke huske å ha hilst på deg =P Om noen spør meg sier jeg seellveenn, men om noen kaller meg klovn så er det bare koselig Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Enda flauere at jeg kalte meg xzist og culex før det x)*notere ned* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg