Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har klart de merkeligste ting.

Som å gafle i meg 8-10 pakker med slike greier med sjokolae og kokos utenpå og kokoskrem inni. På en ettermiddag.

Merkelig nok klarer jeg fortsatt å pakke i meg to-tre sånne pakker på kort tid. :p

NIce smurf.

http://www.freia.no/sjokolade/paske-egg-product-detail/718?pid=1963&dynNav=pDBP1963

Ett enkelt egg inneholder 810/195kJ/kcal. Altså trykket du i deg nesten 8000kcal på det stuntet ditt. Fin livsstil :fun:

Yeah, det forklarer hvorfor jeg har tak over utstyret i disse dager. Den ene ettermiddagen for så mange år siden. ;)

Lenke til kommentar

Hmm.. jeg lurer på hvor mange potetgullposer jeg kunne spist i løpet av en dag hvis jeg ikke brydde meg om konsekvensene..

Arteriene mine får vondt når jeg tenker på deep fried bananasplitt og bacon dyppet i sjokolade.

Det solgte de på hver eneste restaurant i York :p

Lenke til kommentar

Hmm.. jeg lurer på hvor mange potetgullposer jeg kunne spist i løpet av en dag hvis jeg ikke brydde meg om konsekvensene..

Arteriene mine får vondt når jeg tenker på deep fried bananasplitt og bacon dyppet i sjokolade.

Det solgte de på hver eneste restaurant i York :p

To kompiser av meg da jeg bodde på Steinkjer hadde ei frityrgryte på hybelen. De stappa nedi alt og en gang jeg var der for å game med dem, serverte de den jævla banansplitten.

Det var jo godt, men det var for mye av det gode.

Så jeg tror jeg holder meg til å dyppe cheez doodles i flytende sjokolade.

Og nå og da bacon. :p

Forøvrig fikk jeg beskjed nå (når det uansett var for sent for meg å dra på kino og komme meg hjem med bussen) om at det ikke ble noe kino i kveld likevel, men at vi heller kan ta det på mandag om det passer. Like greit det, bussene går bittelitt oftere på mandager enn på lørdager. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...