Heddy Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Så du klarte ikke å vente? Jo. Venta jo til lørdag. Det som er godtedagen min ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Men til påske mente jeg da. Ikke så lenge igjen til første april ... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Meh. Aldri hatt noen regel om at jeg må vente til påske. Det gjelder bare jula, og alt som hører til der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Aha. Vel, deg om det. Jeg venter alltid med å kjøpe det til påske, og kjøper bare én pakke. Er ikke så glad i det lenger, etter at jeg åt 40 egg på en ettermiddag. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 40????? Jeg kan KANSKJE klare en pakke i løpet av en dag hvis jeg har et ekstremt søtbehov Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 NIce smurf. http://www.freia.no/sjokolade/paske-egg-product-detail/718?pid=1963&dynNav=pDBP1963 Ett enkelt egg inneholder 810/195kJ/kcal. Altså trykket du i deg nesten 8000kcal på det stuntet ditt. Fin livsstil Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg har klart de merkeligste ting. Som å gafle i meg 8-10 pakker med slike greier med sjokolae og kokos utenpå og kokoskrem inni. På en ettermiddag. Merkelig nok klarer jeg fortsatt å pakke i meg to-tre sånne pakker på kort tid. NIce smurf. http://www.freia.no/sjokolade/paske-egg-product-detail/718?pid=1963&dynNav=pDBP1963 Ett enkelt egg inneholder 810/195kJ/kcal. Altså trykket du i deg nesten 8000kcal på det stuntet ditt. Fin livsstil Yeah, det forklarer hvorfor jeg har tak over utstyret i disse dager. Den ene ettermiddagen for så mange år siden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Det gjør vondt i arteriene mine av tanken. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Arteriene mine får vondt når jeg tenker på deep fried bananasplitt og bacon dyppet i sjokolade. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hmm.. jeg lurer på hvor mange potetgullposer jeg kunne spist i løpet av en dag hvis jeg ikke brydde meg om konsekvensene.. Arteriene mine får vondt når jeg tenker på deep fried bananasplitt og bacon dyppet i sjokolade. Det solgte de på hver eneste restaurant i York Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Og det første du gjør er å poste om det på forum? Nei, fortalte det til mamma først. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg hadde et ønske om å våkne opp med Ewan McGregor, men det skjedde ikke. Hmpf Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg hadde et ønske om å våkne opp med Ewan McGregor, men det skjedde ikke. Hmpf Bare finn deg noen som likner. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg hadde et ønske om å våkne opp med Ewan McGregor, men det skjedde ikke. Hmpf Moulin Rouge-varianten eller Trainspotting? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Bare finn deg noen som likner. Men de som ligner snakker ikke skotsk Moulin Rouge-varianten eller Trainspotting? Han kan beholde looken fra Moulin Rouge, og dialekta fra Trainspotting ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hmm.. jeg lurer på hvor mange potetgullposer jeg kunne spist i løpet av en dag hvis jeg ikke brydde meg om konsekvensene.. Arteriene mine får vondt når jeg tenker på deep fried bananasplitt og bacon dyppet i sjokolade. Det solgte de på hver eneste restaurant i York To kompiser av meg da jeg bodde på Steinkjer hadde ei frityrgryte på hybelen. De stappa nedi alt og en gang jeg var der for å game med dem, serverte de den jævla banansplitten. Det var jo godt, men det var for mye av det gode. Så jeg tror jeg holder meg til å dyppe cheez doodles i flytende sjokolade. Og nå og da bacon. Forøvrig fikk jeg beskjed nå (når det uansett var for sent for meg å dra på kino og komme meg hjem med bussen) om at det ikke ble noe kino i kveld likevel, men at vi heller kan ta det på mandag om det passer. Like greit det, bussene går bittelitt oftere på mandager enn på lørdager. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Splitte mine bramseil så irritert jeg blir over folk som drar opp rasismekortet i utide. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1415667 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Splitte mine bramseil så irritert jeg blir over folk som drar opp rasismekortet i utide. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1415667 Ahahahaha. WTF?! Ingen av mine romvenner har tatt seg nær av vi har kalt dem verken fant eller tater. De kaller oss pottitbønder og det hele er ganske jovialt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Lager liste med sanger som handler om tid ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Venter på "Norske attraksjoner". Oh yeah! I kveld er Linda Eide i Trondhjem og leter etter kongegraver i kloakken. =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg