LithitiumS Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Heisann godtfolk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Bah. Å vente på at tre jenter skal bestemme seg for hvilken film de vil se og når, tar sin tid. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Søstrene og mora di mener du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Morsom du. Nei, tre venninner på 21 og 22 år fra Trondheim som jeg var på date med i fjor høst, inviterte meg på ny date i dag. Opprinnelig skulle vi på Egon for å spise, men de fant ut at det ble for dyrt, så vi endte opp med kino. Mye enklere. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Morsom du. Gjør så godt jeg kan Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Vel, bare husk at vi henger alle i en tynn, tynn tråd. Det er ingenting å stresse med, for vi skal alle samme sted. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Bah. Å vente på at tre jenter skal bestemme seg for hvilken film de vil se og når, tar sin tid. Skjær gjennom og ta en executive decition. Kvinns har jo som kjent lite peil på cinematiske opplevelser. Det er takket være dem at vi fikk "höjdare" som Bridget Jones' dagbok osv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hadde det bare gått noen filmer jeg virkelig hadde lyst til å se, så ... Jeg vet at det ikke blir Twilight vel og merke, siden vi alle hater hele konseptet. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Skjær gjennom og ta en executive decition. Kvinns har jo som kjent lite peil på cinematiske opplevelser. Det er takket være dem at vi fikk "höjdare" som Bridget Jones' dagbok osv. Det argumentet har ikke så mye vekt når verdenshistoriens fjerde mest suksessfulle film er Transformers 3. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Puss In Boots. Eller Star Wars. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Har ikke trua på Puss in Boots i det hele tatt. Dog, har enda mindre tro på Star Wars: The Phantom Menace i 3D. Jeg vil se Thale, men den har jo ikke kommet enda, og finner bare Happy Feet 2 og Tintin dubba til norsk. Kanskje jeg kan få dem med på å se "Carnage" eller "A Dangerous Method". Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg har veldig troa på Puss in Boots, gleder meg til å se Er dog enig i Star Wars, men så har jeg aldri vært så superglad i de nye Star Wars-filmene heller. Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Star Wars synes jeg for mye å sette seg inn i. Simpsons er nesten nok <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Noen som vet hvordan jeg skifter epostadresse på App Store? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg har veldig troa på Puss in Boots, gleder meg til å se Er dog enig i Star Wars, men så har jeg aldri vært så superglad i de nye Star Wars-filmene heller. Jeg likte ikke Shrek-filmene engang, så ... Nei, jeg har ikke så mye til overs for de jeg heller. Jeg synes heller de kan utgi førsteutgaven av 4-6 på BR. Uten alle de håpløse editsa. Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Noen som vet hvordan jeg skifter epostadresse på App Store? På innstillinger? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Ting tar tid, ikke får jeg svar på telefonen heller. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Så du klarte ikke å vente? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg