Kammizez Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Legg merke til hvordan kaféen døde etter Hedvig dro. Jeg merke til at det egentlig var jeg som dro. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg forstår ikke hvorfor det er så hypa opp. Spilte demoen i et par timer, men lå ikke helt for meg. Det er hypet opp grunnet alle navnene som står bak spillet. Piratkopierte det og spilte det i noen timer. Helt kurrant hack'n'slash. Uaktuelt. Skuff. Er du jente? Enten er hun det, eller så er L4r5 en forumversjon av Jan Thomas. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Forresten, hva skjedde med han lille guttungen som braste inn i tråden og skrøt så fælt om at han hadde mistet jomfrudommen? Er han helt borte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Spillet er vel ikke Kingdoms of Amalur - Reckoning? Nei, det er ikke nytt sånn. Bare nytt for meg. Payday Hva har du spilt? Og klart vi spammer på fredagskvelder. Hva annet skal vi gjøre? Payday. Og det er ikke hver fredag dere gidder å spamme Nei, jeg er unntaket som bekrefter regelen Er du? Mener jeg har sett noen bilder av deg. Det kan ikke ha vært mange, og i så fall så de ganske jævlig ut Er du jente? Nei, jeg bare later som. Jeg har egentlig utovertiss, men ikke si noe til de andre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Du blir sikkert like populær om du poster bilde av deg selv også. Uaktuelt. Aww. Hva om jeg lar deg vinne? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Forresten, hva skjedde med han lille guttungen som braste inn i tråden og skrøt så fælt om at han hadde mistet jomfrudommen? Er han helt borte? Politiet hentet han grunnet voldtekt. Nei, det er ikke nytt sånn. Bare nytt for meg. Payday Aha! Hva da? Payday. Og det er ikke hver fredag dere gidder å spamme Noen fredager ligger vi under dyna og gråter av ensomhet. Hard life. Det kan ikke ha vært mange, og i så fall så de ganske jævlig ut Mener å huske du var veldig søt, men jeg kan selvsagt huske feil. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Forresten, hva skjedde med han lille guttungen som braste inn i tråden og skrøt så fælt om at han hadde mistet jomfrudommen? Er han helt borte? Hvilken av dem? Synes det skjer hele tiden. Bundy er vel den siste jeg kan huske. Mener å huske du var veldig søt, men jeg kan selvsagt huske feil. Jeg kan sende deg bilder så du får bekreftet det. ;D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Aww. Hva om jeg lar deg vinne? Skal vurdere det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Mener å huske du var veldig søt, men jeg kan selvsagt huske feil. Tror du husker feil Og spillet heter Payday (the heist) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Du får motbevise, Anfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Neeeeeh, det egner seg ikke her. Kan heller dele bilde av tissen til Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Tror alle bildene jeg har av Anfall er bilder av / med Beccafe hvor hu har sneket seg med. Samt noen bilder fra dA som om ikke annet ligner på henne. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Neeeeeh, det egner seg ikke her. Kan heller dele bilde av tissen til Bundy Nei takk, da blir jeg bare uvel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Jooo, jeg vet du vil Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Aww. Hva om jeg lar deg vinne? Skal vurdere det. Funker for meg. Jooo, jeg vet du vil Gjør det, gjør det, gjennomfør det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Nei, nå ble jeg faktisk trøtt. God natt, forumfolk. Det var en hyggelig velkomst jeg fikk av dere. Vi sees. Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Dødshard kuk og tørket blekksprut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Nei, nå ble jeg faktisk trøtt. God natt, forumfolk. Det var en hyggelig velkomst jeg fikk av dere. Vi sees. Ser du? Vi er mye triveligere enn bannegjengen, og så er det noe annet å gjøre her enn å banne folk for de tåpeligste grunner. Samt at Latias og Vida ikke har tatt over med tøsespammet sitt enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Gjør det, gjør det, gjennomfør det! Men tenk om han sladrer til Lars/en annen mod og så blir han sinna! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg