Slimda Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Påskeegg må du holde deg unna... til påske! Men det er så godt Kjempegodt! Men akk så dyrt. Og usunt. Og... godt.... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Føler hjemmelaget smaker mye bedre da, og det er ikke så mye pes å lage. sant! Også kan man putte oppi hva man vil. Peanøtter og sjokolade vaniljeis, anbefales. Og oreokjeks. ditt geni! Endret 10. februar 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Nei, nå er jeg trøtt. Legge meg litt og lese i senga tror jeg. Arrivederci! Neida, alt for tidlig! :o Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Nei, nå er jeg trøtt. Legge meg litt og lese i senga tror jeg. Arrivederci! Sayonara! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Neida, alt for tidlig! :o Joda, dere distraherer meg fra boka mi. Nattifnatti! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Nattinatt, hattifnatt! Ta med mobilen og spill til du sovner? Så kanskje jeg ikke gjør mot deg som jeg nettopp gjorde mot Nathalie. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg tror jeg må slette alle sangene jeg har importert til Spotify fra Heroes Of Might And Magic 3, blir så ufattelig nostalgisk og trist av det. Kan du ikke spille HoMM3 lenger? :o Joda.. Joda. Jeg _kan_ det, men den perioden er over. Har brukt nok tid der fra før av. ( Når det er sagt spiller jeg Diablo 2 igjen, som jeg startet på i 2002... Tror jeg har brukt rundt 2000 timer på Diablo 2, ja. Huff. ) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Du vet like godt som meg at du ikke kan bruke nok tid på HoMM3. Og når det snart kommer en ny, fanmade expansion pack ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Arrivederci! Så kanskje jeg ikke gjør mot deg som jeg nettopp gjorde mot Nathalie. Flaks. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 http://heroes3hota.com/ Bare venter på den engelske oversettelsen, vurderer å lære meg kyrillisk for å spille det as is nå da. Så kanskje jeg ikke gjør mot deg som jeg nettopp gjorde mot Nathalie. Flaks. Noe så inn i granskauen også. Nest beste ordet jeg har spilt. ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Legg merke til hvordan kaféen døde etter Hedvig dro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Mindreverdighetskompleks. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Unnskyld, Nathalie. Måtte bare slå til når jeg hadde sjansen. e: Først "Lyger" for 302 poeng og nå dette. Endret 10. februar 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Mindreverdighetskompleks. Du blir sikkert like populær om du poster bilde av deg selv også. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Du har misforstått. Alle jenter får oppmerksomhet på DNFK. Det er derfor de til slutt blir skremt bort eller får forumbebiser. Nei, jeg er unntaket som bekrefter regelen Faen som dere spammer i kveld btw! Selvfølgelig er det aktivitet her når jeg har bestemt meg for å prøve ut nytt spill. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Spillet er vel ikke Kingdoms of Amalur - Reckoning? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Du har misforstått. Alle jenter får oppmerksomhet på DNFK. Det er derfor de til slutt blir skremt bort eller får forumbebiser. Nei, jeg er unntaket som bekrefter regelen Faen som dere spammer i kveld btw! Selvfølgelig er det aktivitet her når jeg har bestemt meg for å prøve ut nytt spill. Hva har du spilt? Og klart vi spammer på fredagskvelder. Hva annet skal vi gjøre? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Nei, jeg er unntaket som bekrefter regelen Er du? Mener jeg har sett noen bilder av deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Spillet er vel ikke Kingdoms of Amalur - Reckoning? Jeg forstår ikke hvorfor det er så hypa opp. Spilte demoen i et par timer, men lå ikke helt for meg. Nei, jeg er unntaket som bekrefter regelen Er du? Mener jeg har sett noen bilder av deg. Jeg har (sett) flere! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Du blir sikkert like populær om du poster bilde av deg selv også. Uaktuelt. Nei, jeg er unntaket som bekrefter regelen Er du jente? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg