Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Du har misforstått. Alle jenter får oppmerksomhet på DNFK. Det er derfor de til slutt blir skremt bort eller får forumbebiser.

Synes nå Hedvig har greid seg aldeles strålende. :thumbup:

Kan du gi meg oppskriften på å ha det gøy? har det bare kjipt.

Trene! Det er så gøy, det.

Lenke til kommentar

Jeg hører på den nye singelen til Gunnhild Sundli. Hørte en umastra versjon av plata sist helg. Gleder meg til i høst for å si det sånn. :wee:

Og så fikk jeg tilbud på mail om å laste ned første singel til ei dame jeg aldri hadde hørt om. Elise Vatsvaag. Litt sånn electropoppish. Digger det jeg hører. :wee:

Lenke til kommentar

Kan ikke du ha det gøy edru da? Det er vanskelig, men det er fullt mulig å ha det like gøy edru som full.

Kjipt når de eneste vennene jeg har drikker hver helg.

Tell me about it. Alle vennene mine drikker også, og jeg blir spurt hele tiden om "Drikker du ikke? Er du religiøs? Hvorfor ikke?????" Men klarer du å slå deg løs på fest edru, klarer du alt.

Send oss nakenbilder. Det er gøy.

:(

Hva har jeg gjort deg?

Tydeligvis ikke sendt nakenbilde.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du burde høre på Hilde Fjørtoft Band Datasmurf.

Mja, skeptisk? Høres ut som danseband bare pga. navnet.

Oh well, jeg skulle egentlig på Egon i morgen å spise med noen venninner, men nå ser det ut til at det blir kino i stedet.

Er fysen på å se Carnage og A Dangerous Method. Er det andre bra filmer som går nå? Ikke 3D eller dubba. :p

Nemlig. Jeg blir ganske gretten når folk ikke gjør det.

Skal jeg sende deg et av de som alt ligger på nett, eller ta et nytt nå og sende deg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...