Gjest medlem-1432 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Kan du gi meg oppskriften på å ha det gøy? har det bare kjipt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Litt trist at det er den eneste måten jeg har det gøy på... Det er nok slik store deler av verdens befolkning føler det. Du er så rar. Hmm. Nei, det var ikke så morsomt, egentlig. Bare vent, det kommer snart. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Mye morsommere å disse noen som er her. Du din gomlepung! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Du har misforstått. Alle jenter får oppmerksomhet på DNFK. Det er derfor de til slutt blir skremt bort eller får forumbebiser. Synes nå Hedvig har greid seg aldeles strålende. Kan du gi meg oppskriften på å ha det gøy? har det bare kjipt. Trene! Det er så gøy, det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Kan du gi meg oppskriften på å ha det gøy? har det bare kjipt. Jeg kan godt bistå via en samtale om du ønsker. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Kan du gi meg oppskriften på å ha det gøy? har det bare kjipt. Hva gjør du når du har det kjipt da? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Synes nå Hedvig har greid seg aldeles strålende. Ja, men hvor er alle andre som var her før henne? Akkurat. Her time will come... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Ja, men hvor er alle andre som var her før henne? Akkurat. Her time will come... Pft, jeg er så tøff atte. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Pft, jeg er så tøff atte. Tøffere enn toget? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Tøffere enn toget? Det sier i hvertfall mamma Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Det sier i hvertfall mamma Jeg tror på deg. Du står jo imot mobbere som liten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg hører på den nye singelen til Gunnhild Sundli. Hørte en umastra versjon av plata sist helg. Gleder meg til i høst for å si det sånn. Og så fikk jeg tilbud på mail om å laste ned første singel til ei dame jeg aldri hadde hørt om. Elise Vatsvaag. Litt sånn electropoppish. Digger det jeg hører. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Du burde høre på Hilde Fjørtoft Band Datasmurf. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Kan ikke du ha det gøy edru da? Det er vanskelig, men det er fullt mulig å ha det like gøy edru som full. Kjipt når de eneste vennene jeg har drikker hver helg. Send oss nakenbilder. Det er gøy. Hva har jeg gjort deg? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Kan ikke du ha det gøy edru da? Det er vanskelig, men det er fullt mulig å ha det like gøy edru som full. Kjipt når de eneste vennene jeg har drikker hver helg. Tell me about it. Alle vennene mine drikker også, og jeg blir spurt hele tiden om "Drikker du ikke? Er du religiøs? Hvorfor ikke?????" Men klarer du å slå deg løs på fest edru, klarer du alt. Send oss nakenbilder. Det er gøy. Hva har jeg gjort deg? Tydeligvis ikke sendt nakenbilde. 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Hva har jeg gjort deg? Det var jo ikke fælt ment Tydeligvis ikke sendt nakenbilde. Nemlig. Jeg blir ganske gretten når folk ikke gjør det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Nemlig. Jeg blir ganske gretten når folk ikke gjør det. Forstår jeg så absolutt godt. Når jeg ikke får nakenbilde av folk, velger jeg å knuse dem i WordFeud. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Du burde høre på Hilde Fjørtoft Band Datasmurf. Mja, skeptisk? Høres ut som danseband bare pga. navnet. Oh well, jeg skulle egentlig på Egon i morgen å spise med noen venninner, men nå ser det ut til at det blir kino i stedet. Er fysen på å se Carnage og A Dangerous Method. Er det andre bra filmer som går nå? Ikke 3D eller dubba. Nemlig. Jeg blir ganske gretten når folk ikke gjør det. Skal jeg sende deg et av de som alt ligger på nett, eller ta et nytt nå og sende deg? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Det er et country-band. Gitaristen der har jeg hørt er superflink Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Tenkte å avslutte fredagen med den her: http://www.youtube.com/watch?v=DrzGHgmG3y4 Hun er så flink! Men dere liker vel ikke sånn musikk, ikke sant? Det er bare jeg som er spesiell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg