Datasmurf Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Næsj, ta en ny pils da mon tro? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Vi ble knust på ditt vegne Vil du overta plikten til storebroren min? Han har nemlig aldri vært noe overbeskyttende i det hele tatt, så du kan ta over En gang hadde jeg vært kjærest med en fyr en god stund, han skulle feire jul med oss og alt, og en uke før fikk jeg melding "har du fått deg type, hørte det av Mia".. Ikke den som får med seg mest for å si det sånn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Etter det siste bildet Hedvig postet i RPP, tror jeg alle guttene i 9. klasse er forelska i lærern. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 I would never I win? Vil du overta plikten til storebroren min? Han har nemlig aldri vært noe overbeskyttende i det hele tatt, så du kan ta over En gang hadde jeg vært kjærest med en fyr en god stund, han skulle feire jul med oss og alt, og en uke før fikk jeg melding "har du fått deg type, hørte det av Mia".. Ikke den som får med seg mest for å si det sånn. Overbeskyttende er jo bare kjedelig da. Slipper det fra mine brødre. De skremmer vekk potensielle damer med å fortelle om de gangene de skifta bleie på meg som liten, og sånt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Vil du overta plikten til storebroren min? Han har nemlig aldri vært noe overbeskyttende i det hele tatt, så du kan ta over On it! Bare send et PM så er jeg der innen få minutter Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Etter det siste bildet Hedvig postet i RPP, tror jeg alle guttene i 9. klasse er forelska i lærern. De får stille seg i kø, DNFK var først. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 De får stille seg i kø, Slimda var først. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Etter det siste bildet Hedvig postet i RPP, tror jeg alle guttene i 9. klasse er forelska i lærern. Det hadde vært litt kleint. Gutta i åttende digger meg for at jeg møtte opp i Pink Floyd-skjorte da, det huska de flere måneder etterpå. Er forresten artig hvor sinnsyk forskjell det er på åttende og niende. Takk forresten? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Kjempestor forskjell mellom åttende klasse og niende klasse ja. Husker det selv. Eller, egentlig ikke. Men husker litt av det. Jeg var så pinlig dum at det ikke skulle vært lov. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Er forresten artig hvor sinnsyk forskjell det er på åttende og niende. Overgangsfasen. Du er pen, ja! Ikke rart DNFK-gutta gir deg oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Kjipt å være drita hver helg. Føler meg som den fylliken. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Overgangsfasen. Du er pen, ja! Ikke rart DNFK-gutta gir deg oppmerksomhet. Guri, nå blir jeg bare flau Skal vi snakke om musikk i stedet? Og disse Bundy, siden han ikke er her. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Kjipt å være drita hver helg. Føler meg som den fylliken. Ser ikke problemet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Du er pen, ja! Ikke rart DNFK-gutta gir deg oppmerksomhet. Du har misforstått. Alle jenter får oppmerksomhet på DNFK. Det er derfor de til slutt blir skremt bort eller får forumbebiser. Guri, nå blir jeg bare flau Skal vi snakke om musikk i stedet? Og disse Bundy, siden han ikke er her. Høhø. Jeg hører på Queen. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Skal vi snakke om musikk i stedet? Og disse Bundy, siden han ikke er her. Mye morsommere å disse noen som er her. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Litt trist at det er den eneste måten jeg har det gøy på... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Høhø. Jeg hører på Queen. Jeg hører på en salig blanding. Akkurat nå spilles Danko Jones. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Skal vi snakke om musikk i stedet? Og disse Bundy, siden han ikke er her. Mye morsommere å disse noen som er her. Du er så rar. Hmm. Nei, det var ikke så morsomt, egentlig. Litt trist at det er den eneste måten jeg har det gøy på... Kan ikke du ha det gøy edru da? Det er vanskelig, men det er fullt mulig å ha det like gøy edru som full. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Litt trist at det er den eneste måten jeg har det gøy på... Send oss nakenbilder. Det er gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg