Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er at kammizez er et troll. Kan aldri ta han seriøst.

In related news. Jeg har en kompis som ikke liker musikk.

As in. Han hører ikke på musikk fordi det ikke gir han noe. Ikke rock, ikke pop, ikke klassisk, ikke noe som helst. Når han er hjemme, er det stille. Når han gjør lekser, er det stille. Hva enn han gjør, så er det uten musikk. (med mindre det er dataspill...)

Jeg betrakter han som en alien.

Sånn er den ene naboen min.

Da barna vokste opp, var det aldri musikk. Nå er det heller ikke musikk. Han lot ikke barna ha verken LP-er, kassetter eller CD-er.

Og kjefta bestandig på oss når vi spilte musikk. Derfor likte jeg å tirre ham da jeg hadde rom som vendte mot verandaen hans. Hver gang han satt ute og solte seg, satte jeg opp vinduet mens jeg dundra musikk.

En gang tok han en stige og satte opp mot veggen og klatra opp på rommet mitt i 3. etasje og røska ut ledningene til PC-en.

Jeg fatta ingenting. Det var en torsdags formiddag og jeg lå i senga og leste til eksamen da jeg plutselig fikk en skyllebøtte av dimensjoner, jeg ble så perpleks at jeg ikke greide å svare.

Møkkanabo som skulka jobb. :p

Lenke til kommentar

Det ligger en historie bak her...

Han fant ei bergensjente i stedet :tease: Og det er det, føler jeg blir for personlig her nå.

Hvem? La oss ta knekken pån for å ha knust Hedvigen vår :mad:

Haha :!: jeg ble ikke så veldig knust heldigvis ^^

Jeg nyter singellivet :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...