Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil for øvrig si at jeg synes det er helt greit å ikke lese bøker. Alle liker jo forskjellige ting. Det jeg synes er teit er den trenden med enkelte som skal skryte så innmari av at de aldri har lest en eneste bok i sitt liv frivillig. Hva er det for noe liksom?

Skal jeg være så kul for at jeg aldri har gjort noe annet da? "Fy fader ass, jeg har aldri satt ned en slalåmbakke frivillig, jeg er så kul azza".

• Liker 2
Lenke til kommentar

Husker enda kusina mi spurte meg hva Ringenes Herre handlet om, om det var om OL-presidenten Juan Antonia Samaranch? Jeg så på henne som om hun var en heslig alien.

OL-presidenten? Det er jo en Herre av "Ringene" det da. ;)

Endret av thypthon
Lenke til kommentar

Skal jeg være så kul for at jeg aldri har gjort noe annet da? "Fy fader ass, jeg har aldri satt ned en slalåmbakke frivillig, jeg er så kul azza".

Problemet er at kammizez er et troll. Kan aldri ta han seriøst.

In related news. Jeg har en kompis som ikke liker musikk.

As in. Han hører ikke på musikk fordi det ikke gir han noe. Ikke rock, ikke pop, ikke klassisk, ikke noe som helst. Når han er hjemme, er det stille. Når han gjør lekser, er det stille. Hva enn han gjør, så er det uten musikk. (med mindre det er dataspill...)

Jeg betrakter han som en alien.

Lenke til kommentar

As in. Han hører ikke på musikk fordi det ikke gir han noe. Ikke rock, ikke pop, ikke klassisk, ikke noe som helst. Når han er hjemme, er det stille. Når han gjør lekser, er det stille. Hva enn han gjør, så er det uten musikk. (med mindre det er dataspill...)

Jeg betrakter han som en alien.

Ene læreren min er sånn. Skikkelig raring. Vi var ute og spiste, snakka om felles interesser, blablabla, kommer inn på musikk.

"Yeah, I don't really do the music thing"

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Det jeg synes er teit er den trenden med enkelte som skal skryte så innmari av at de aldri har lest en eneste bok i sitt liv frivillig. Hva er det for noe liksom?

Jeg er faktisk en av dem som aldri hadde lest en hel skjønnlitterær bok før i 9. klasse. :p

Ikke så stolt over det, nei!

Lenke til kommentar

Ene læreren min er sånn. Skikkelig raring. Vi var ute og spiste, snakka om felles interesser, blablabla, kommer inn på musikk.

"Yeah, I don't really do the music thing"

:dontgetit:

Awh, misunnelig, prate engelsk med folk. :(

Men nei, jeg skjønner det virkelig ikke. Du har jo et rocka etternavn, og jeg har musikere i blodet mitt. Musikk er en DEL av meg. Uten musikk blir jeg... depressiv. :p

Lenke til kommentar

Awh, misunnelig, prate engelsk med folk. :(

Men nei, jeg skjønner det virkelig ikke. Du har jo et rocka etternavn, og jeg har musikere i blodet mitt. Musikk er en DEL av meg. Uten musikk blir jeg... depressiv. :p

I know :new_woot: Digger etternavnet mitt haha!

Og ja, jeg elsker å snakke engelsk. Det var noe av det beste med å være i York. Og folk syntes det var så artig å snakke med oss. Det var ei dame på bussen som trodde jeg var engelsk :w00t:

Lenke til kommentar

Hvis vi antar at du leser ti innlegg for hvert du poster (lavt estimat) og hvert innlegg i snitt har tyve ord (igjen, veldig forsiktig estimat), så har du lest en million ord på Diskusjon, noe som tilsvarer anslagsvis tolv romaner.

Interessant.

Såklart, jeg kunne ha brukt den energien på å lese meg opp i skolestoff, noe som helt klart hadde vært det lureste valget. Dessverre er jeg såpass lat til å gjøre akkurat det, når jeg heller kan sitte på ræva og lese noe helt meningsløst og hjernedødt på dette forumet, dog, med en liten form for underholding. Noe jeg ikke får av å lese større bøker.

Lenke til kommentar

Jeg vil for øvrig si at jeg synes det er helt greit å ikke lese bøker. Alle liker jo forskjellige ting. Det jeg synes er teit er den trenden med enkelte som skal skryte så innmari av at de aldri har lest en eneste bok i sitt liv frivillig. Hva er det for noe liksom?

Jeg skulle gjerne ønske at jeg kunne sette meg ned og lese en bok for underholdningens skyld. Det hadde gjort mange ting mye enklere. Problemet er at jeg klarer ikke å få meg til å gjøre det. Det har for meg ingen underholdningsverdi.

Denne posten var mao blant de første 30%?

Det var heller en blanding av alle 3.

Lenke til kommentar

Duuuuu duuu dutututuuuuu dututututuuuu dututututuuuuuu, duuuu-dududuududududu-duduuuuuuuudududududustar wars.

:love:

A long time ago in a galaxy far, far away....

Er jeg forresten den eneste som hele tida forveklser melodien til Star Wars og Indiana Jones?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...