Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja! :D

Generelt når det beskrives hvordan Daemon og Lucivar har seg med damer og koner og hver gang Daemon lar sadisten inni seg slippe løs.

Tror jeg må lese gjennom alle bøkene igjen. ar til gode å lese den nyeste vel og merke. Den står her i bokhylla og venter på at jeg skal bli ferdig med R.A. Salvatores andre bok om Neverwinter. :p

Nyeste boken? Mener du den lille samleboken med historier før, mellom og etter hovedtrilogien? Som da en jente prøver å forføre Daemon bort fra dama? Eller en annen bok?

Twilight's Dawn, er vel en novellesamling. Kom i fjor.

Hu bygde jo på trilogien med bøker som fortsetter der trilogien slutta, i tillegg til de samlebøkene med noveller.

Lenke til kommentar

Veit ikke, norske forfattere tiltaler meg bare ikke. Jeg leser heller engelsk fantasy og horror, det er utømmelige mengder i Outland's bokhyller. Eller sci-fi. Like ikke sånne krimbøker og slikt.

Når jeg går innom en bokhandel går jeg bare rett forbi alle bøkene fra norske suksessforfatter og i engelsk-hylla.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg leste Lord of the Rings 10 år før filmene var snakk om engang. Jeg er hip.

Ikke verst.

Jeg leste de først på engelsk på midten av nittitallet, da jeg fant pappas gamle pocketer i en eske i en bod.

Så leste jeg de igjen på dansk da jeg hørte de skulle lage film av dem noen år senere, og så leste jeg hver bok på norsk like før hver film kom ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Godt poeng. Forskjellen er vel at det tar meg 5 sekunder å lese et innlegg her, i motsetning til en roman på 300 sider, som tar meg flere timer.

Hvis vi antar at du leser ti innlegg for hvert du poster (lavt estimat) og hvert innlegg i snitt har tyve ord (igjen, veldig forsiktig estimat), så har du lest en million ord på Diskusjon, noe som tilsvarer anslagsvis tolv romaner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...