Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I bok 1? Eller i alle tre?

Bok en. Jeg begynte for ganske nøyaktig 24 timer siden, så hvis det skulle vært alle tre hadde jeg vært ganske imponert over meg selv. Var jo i praksis til kl 6 i dag haha.

Pff, hvorfor lese Game of Thrones når du kan se serien?

Serien allerede sett. Men merker allerede at boka er enda bedre, selv om serien er fantastisk!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Eier du ikke fantasi, jente?

:tease:

Nei, jeg har erklært meg selv som verdens minst kreative. Derfor er det godt å få inspirasjon fra boka jeg holder på med. :D

Til tider litt voldsomt med skildring, da.

Lenke til kommentar

Ja! :D

Generelt når det beskrives hvordan Daemon og Lucivar har seg med damer og koner og hver gang Daemon lar sadisten inni seg slippe løs.

Tror jeg må lese gjennom alle bøkene igjen. ar til gode å lese den nyeste vel og merke. Den står her i bokhylla og venter på at jeg skal bli ferdig med R.A. Salvatores andre bok om Neverwinter. :p

Lenke til kommentar

Bøker er kjedelig, uansett hvordan du vrir og vender på det. Ikke selve stoffet, men selve lesingen. Aktiviteten lesing.

Neineinei. Lesing har vært en av mine yndlingsaktiviteter siden jeg var fem. Finnes nesten ikke noe bedre enn å lese en god bok. Særlig med god musikk i bakgrunnen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Bøker er kjedelig, uansett hvordan du vrir og vender på det. Ikke selve stoffet, men selve lesingen. Aktiviteten lesing.

Det er en subjektiv holdning. Kommer helt an på hva slags sjanger det er, da. Jeg liker fantasy-bøker, for eksempel.

Neineinei. Lesing har vært en av mine yndlingsaktiviteter siden jeg var fem. Finnes nesten ikke noe bedre enn å lese en god bok. Særlig med god musikk i bakgrunnen.

Akkurat det jeg gjør nå. :love:

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Serien allerede sett. Men merker allerede at boka er enda bedre, selv om serien er fantastisk!

Du er kjedelig!

Lesing er rett og slett fantastisk. <3

Skal du slå meg ut snart, eller? :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bøker er awesome. Kammizez suger. Mat for hjernen. Jeg leser på toget, på jobben, før jeg legger meg, og før jeg står opp. Sist 2 Stephen Hawking-bøker om verdensrommet og fysikk. Ellers går det bare i engelsk fantasy. Har ikke lest EN bok fra en norsk forfatter. Ever.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Bøker er awesome. Kammizez suger. Mat for hjernen. Jeg leser på toget, på jobben, før jeg legger meg, og før jeg står opp. Sist 2 Stephen Hawking-bøker om verdensrommet og fysikk. Ellers går det bare i engelsk fantasy. Har ikke lest EN bok fra en norsk forfatter. Ever.

Mange gode norske forfattere da ^^ Jens Bjørneboe for eksempel.

Lenke til kommentar

Ja! :D

Generelt når det beskrives hvordan Daemon og Lucivar har seg med damer og koner og hver gang Daemon lar sadisten inni seg slippe løs.

Tror jeg må lese gjennom alle bøkene igjen. ar til gode å lese den nyeste vel og merke. Den står her i bokhylla og venter på at jeg skal bli ferdig med R.A. Salvatores andre bok om Neverwinter. :p

Nyeste boken? Mener du den lille samleboken med historier før, mellom og etter hovedtrilogien? Som da en jente prøver å forføre Daemon bort fra dama? Eller en annen bok?

Lenke til kommentar

Lesing må være den kjedeligste aktiviteten noensinne. Jeg husker selv da jeg var 4 år, og pappa hadde et ark med en liten fortelling på. Det var veldig mye skrift. Da jeg var halvveis i fortellingen gadd jeg ikke mer, fordi det rett og slett var drepende kjedelig.

Om jeg først skal lese noe, skal det ha nytte. Skolebøker kan jeg til nød lese på om jeg har en prøve. Romaner; Jeg tar heller livet mitt.

Det er en subjektiv holdning. Kommer helt an på hva slags sjanger det er, da. Jeg liker fantasy-bøker, for eksempel.

Hvordan mener du at jeg skal objektiv mening? En mening vil jo alltid være subjektiv.

Lenke til kommentar

Mange gode norske forfattere da ^^ Jens Bjørneboe for eksempel.

Og Kielland, Ibsen, Giæver og Bye. :D

Lenke til kommentar

Lesing må være den kjedeligste aktiviteten noensinne. Jeg husker selv da jeg var 4 år, og pappa hadde et ark med en liten fortelling på. Det var veldig mye skrift. Da jeg var halvveis i fortellingen gadd jeg ikke mer, fordi det rett og slett var drepende kjedelig.

Om jeg først skal lese noe, skal det ha nytte. Skolebøker kan jeg til nød lese på om jeg har en prøve. Romaner; Jeg tar heller livet mitt.

Det er så kjedelig å være troll for tiden, er det ikke?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...