Heddy Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Nuk er heller ikke noe, Hahh, der var du endelig under 19p... Haha Jeg blir alltid forbause over hvor mye rart som går. Så prøver meg alltid. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg begynte hos dagmamma da jeg var 1, hun slo meg, så oppdaga mamma og pappa det og fant meg en ny dagmamma, hun var grei og der var jeg til jeg ble 2 og vi flyttet til Orkdal, ny dagmamma i noen måneder før jeg endte opp hos min fjerde - og beste - dagmamma og ble kjent med søsknene Sundli og så gikk jeg 2,5 år elns i en nystarta barnehage hvor pappa ble med i styret og spytta i penger. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Litt erting i vennegjengen er bare gøy. Jeg elsker vennskapelig erting. Har en god tone på jobben nå, hvor vi driver og erter hverandre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (...) så det er en fin kombinasjon. Hva i alle dager skjedde her? Skrivefeil er grusomt! Fikk heldigvis redigert på det før noen rakk å sitere meg. Litt erting i vennegjengen er bare gøy. Jepp, det må til! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Vennskapelig erting er gøy det, helt til det går over til vold. Nei, nå lyver jeg, da blir det bare enda morsommere, litt smerte kan jeg ofre for god underholdning. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Mja, for å sitere orkdalingen som drepte en eldre alkis i fjor høst ... "Itj å få mæ sint!" Jeg har ikke bare slengt mobbere inn i veggen så bilder falt ned fra veggene. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Vennskapelig erting er gøy det, helt til det går over til vold. Nei, nå lyver jeg, da blir det bare enda morsommere, litt smerte kan jeg ofre for god underholdning. Særlig når noen filmer det og legger det ut på jutjub? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Vennskapelig erting er gøy det, helt til det går over til vold. Nei, nå lyver jeg, da blir det bare enda morsommere, litt smerte kan jeg ofre for god underholdning. It's all fun and games 'til someone loses and eye. Then it's a party. Særlig når noen filmer det og legger det ut på jutjub? Beklager, men det heter Jewtube. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jewtube ja. Der har jeg konto. Ikke lasta opp noe, men fulgte noen israelske jenter. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Særlig når noen filmer det og legger det ut på jutjub? Særlig da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Beklager, men det heter Jewtube. NEI! Det heter YouTube. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 NEI! Det heter YouTube. Jøss, frekk eller? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Is it anti semitic to hate juice? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Beklager, men det heter Jewtube. Jewtub. Den luksuriøse versjonen av gasskammeret. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Men nå er jo faktisk JewTube et eget nettsted. Israels svar på YouTube. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jøss, frekk eller? Jeg er aldri frekk. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Nei, nå skal jeg ta wordfeud-pause og lese mer Game of Thrones. Snart kommet halvveis nå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Men nå er jo faktisk JewTube et eget nettsted. Israels svar på YouTube. Dæven, det er det faktisk også. Nei, nå skal jeg ta wordfeud-pause og lese mer Game of Thrones. Snart kommet halvveis nå. I bok 1? Eller i alle tre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Nei, nå skal jeg ta wordfeud-pause og lese mer Game of Thrones. Snart kommet halvveis nå. Tror jeg slenger meg på den. Må lese ferdig boka i løpet av helga, har nemlig et stort skoleprosjekt som snart skal innleveres. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Pff, hvorfor lese Game of Thrones når du kan se serien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg