Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Jeg spiller WordFeud veldig sakte. Av og til stopper jeg opp i noen dager.Og så spiller jeg aktivt i noen timer, før jeg atter en gang tar pause. Tsk.

Samma her :p

På SFO klatret jeg og et par andre opp på taket på en garasje. Dro med oss et gammelt dekk vi hadde finni. Endte med at broren min som sto nede fikk det i hodet. :ph34r:

Men han fortjente det. Og mer til.

Trodde ikke det fantes SFO i din tid :tease:

Lenke til kommentar

Jeg var mobbeoffer selv på barneskolen, fordi jeg hadde så kort lunte. En som sparka en fotball i ansiktet mitt en gang, så jeg løp etter og rundjulte fyren. :D

Det fortjente han :p

Nå kommer jeg til å høres ut som en ekkel skrytepave, men jeg er litt stolt over at jeg var en av de få som forsvarte de som ble mobba da jeg var liten. Tenkte ikke så mye over det da, men har fått mange fine tilbakemeldinger i ettertid. Bortsett fra de som var litt redd for meg da :!:

Lenke til kommentar

Det fortjente han :p

Det syns jeg óg!

Dagen etter satt vi å spilte dataspill sammen også, så var ikke noe dype sår. :D

Nå kommer jeg til å høres ut som en ekkel skrytepave, men jeg er litt stolt over at jeg var en av de få som forsvarte de som ble mobba da jeg var liten. Tenkte ikke så mye over det da, men har fått mange fine tilbakemeldinger i ettertid. Bortsett fra de som var litt redd for meg da :!:

Imponerende! Jeg var dessverre ikke så tøff. :(

Lenke til kommentar

*DING!*

Ville bare 'braute' inn og fortelle at jeg, så lagt, har en fortreffelig fredag!

Fin dag på jobb: fikk gjort mye, samt trening og burger(Burgerfredag^^)

Etter på hentet jeg den nye TV-en på komplett.no-hentebu, koblet opp og såg en episode "Fringe".

Lagde meg herlig middag: Ytrefillet med rødvinsaus, potet og salat, samt et glass rødvin.

Pratet med folk og fikk lagt planene for den noe hektiske morgenedagen.

Nå sitter jeg her og surfer, avslappet mens jeg hører på musikk.

Alt dette i en pakke har fylt meg med en utrolig glede jeg prøver å spre rundt meg, så mye som mulig :D

God helg! :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Åh, det er en god egenskap. Personlig turte jeg aldri å gjøre noe sånt, ettersom jeg var så redd for de store, ekle guttene som skulle tøffe seg sånn. :p

Heldigvis har guttene vokst fra seg slik barnslighet nå.

Lenke til kommentar

Jeg er riktignok gammel, men de hadde det da også. Lurer på om de kalte det noe annet da.

Før SFO hadde vi en sånn fritidshjem-ordning. Men på slutten av 80-tallet ble de erstatta av SFO. Du var vel på barneskolen på 70-tallet, ikke sant?

:tease:

Lenke til kommentar

Alt dette i en pakke har fylt meg med en utrolig glede jeg prøver å spre rundt meg, så mye som mulig :D

God helg! :wee:

Jeg sitter hjemme og er manisk depressiv. Dø.

Neida. God helg! :D

Heldigvis har guttene vokst fra seg slik barnslighet nå.

Har de? Før prøvde de å erte deg, og nå prøver de å komme inn i trusa di...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bestevenninna mi forsvarte meg i starten, men så slutta hu med det og begynte å fortelle meg at om jeg ignorerte dem, så slutta de.

Akk så feil hun tok. Det var så mye å mobbe meg for.

At jeg kom fra Stavanger og skarret på r-ene, at jeg heiet på Viking FK og ikke RBK, at jeg foretrakk å leke med jentene fremfor guttene, at jeg prøvde meg på jentene allerede i andre klasse, at jeg skrev lange kjærlighetsbrev og dikt til jenter i 6. og 7. klasse da jeg selv gikk i 2. klasse, at jeg fikk briller i 4. klasse, at jeg ikke likte å spille fotball, men heller foretrakk å lese bøker, at jeg likte å lese, at jeg jeg var overvektig (etter hvert), at jeg ikke higet etter å bli best i alt eller populær, at jeg var best i matte og norsk i klassen, at jeg valgte fransk i stedet for tysk på ungdomsskolen, at jeg holdt på å droppe ut av ungdomsskolen pga. årevis med mobbing fra elever og lærere +++

Jeg kan fortsette slik hele kvelden. Så mange forskjellige grunner. Hadde vært greiere om de fant én ting å plukke på og konsentrerte seg om det, eller om det bare var en bestemt gruppe barn, men neida. I alle aldre, både eldre og yngre enn meg. Når jeg tok igjen ble de enda mer oppildna.

Jeg er virkelig glad de årene er over.

Lenke til kommentar

Jeg er riktignok gammel, men de hadde det da også. Lurer på om de kalte det noe annet da.

Før SFO hadde vi en sånn fritidshjem-ordning. Men på slutten av 80-tallet ble de erstatta av SFO. Du var vel på barneskolen på 70-tallet, ikke sant?

:tease:

Kom ikke SFO på slutten av 90-tallet? Med reform 97 eller noe sånt?

Lenke til kommentar

Hos oss gikk vi i barnehagen til året vi fylte syv, da begynte vi i første klasse og da var det å lære de som ikke kunne det å lese og å skrive både løkkeskrift og blokkbokstaver. Jeg hatet løkkeskrift da, og jeg hater det nå. :p

e: Barnehagen eller dagmamma, eller var hjemme med en eller begge foreldrene.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Har de? Før prøvde de å erte deg, og nå prøver de å komme inn i trusa di...

Nå, ja. De stoppet aldri å erte meg, dog vennskapelig erting, så det er en fin kombinasjon. :p

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Hos oss gikk vi i barnehagen til året vi fylte syv, da begynte vi i første klasse og da var det å lære de som ikke kunne det å lese og å skrive både løkkeskrift og blokkbokstaver. Jeg hatet løkkeskrift da, og jeg hater det nå. :p

e: Barnehagen eller dagmamma, eller var hjemme med en eller begge foreldrene.

Jeg var i barnehagen i en liten periode, men mamma ble sånn dagmamma, så ble "barnehage" hjemme hos oss, med 3-4 andre unger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...