Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Du mener at de ikke sitter og trykker med sine egne?

Trodde alle lærere hadde gitt opp å nekte kidsa mobiltelefon i timen. :p

De kan spørre om å få bruke den til å høre på musikk mens de løser oppgaver. Ser jeg den i bruk ellers tar jeg den inn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En gang slo jeg også en medelev av meg hardt i hodet med blokkfløyta mi, så hu fikk hull i hodet... Men det fortjente hun :new_woot:

Du.....er.....AWESOME!

Damn!

I know ^^

Men vi kan gjerne spille en gang hvis du vil. Hva er brukernavnet ditt?

HedvigRok

Hvem var det som nettopp inviterte meg nå??

Jeg er synsk ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

HedvigRok

Notert!

Hvem var det som nettopp inviterte meg nå??

Ikke jeg. Ennå.

Er det nå egentlig det?

Nå bor jeg på Østlandet, - mens Hedvig bor i Trondheim -, og her var alle ferdig med Wordfeud i god tid før julestria, om jeg ikke husker feil.

Ikke sagt at det har noen betydning, da.

Lenke til kommentar

Nå bor jeg på Østlandet, - mens Hedvig bor i Trondheim -, og her var alle ferdig med Wordfeud i god tid før julestria, om jeg ikke husker feil.

Ikke sagt at det har noen betydning, da.

Jeg er alltid litt sent ute. Da alle spilte wordfeud for noen måneder siden skjønte jeg ikke helt oppstyret. Jeg ble ikke hekta før to dager siden.

Lenke til kommentar

Jeg kasta en hard bok på søstra mi så hardt en gang, at hu fikk et stort åpent hull og blødde i evigheter. Det så ganske dramatisk ut.

På SFO klatret jeg og et par andre opp på taket på en garasje. Dro med oss et gammelt dekk vi hadde finni. Endte med at broren min som sto nede fikk det i hodet. :ph34r:

Men han fortjente det. Og mer til.

Lenke til kommentar

Du mener at de ikke sitter og trykker med sine egne?

Trodde alle lærere hadde gitt opp å nekte kidsa mobiltelefon i timen. :p

De kan spørre om å få bruke den til å høre på musikk mens de løser oppgaver. Ser jeg den i bruk ellers tar jeg den inn.

Høres ut som en grei ordning. :)

En gang slo jeg også en medelev av meg hardt i hodet med blokkfløyta mi, så hu fikk hull i hodet... Men det fortjente hun :new_woot:

Jeg ble mobbet store deler av grunnskolen.

I løpet av de 9 årene, julte jeg opp en av mobberene tre ganger. Første gang på vei hjem fra skolen. Han sa han ikke slo folk med briller, så jeg tok av meg brillene, tok tak i hodet hans og kjørte det nedover mot kneet mitt som samtidig gikk oppover og lot ham ligge igjen i svime på skoleveien.

En annen gang lå han nede og jeg spente ham i ribbeina og hoppa på ham.

En tredje gang tok jeg tak i ham og slang ham inni veggen så det rista. Gjentatte ganger. Jeg var den som fikk kjeft og faenskap for det hver en gang, men det får være så. Han mobba meg hver dag i årevis. Uansett hvor mye jeg sa i fra, ble voldelig eller ignorerte det.

Og en gang på ungdomsskolen var det en hel gjeng som var ute etter å ta meg, så da lot jeg villdyret inne i meg slippe løs og det endte opp med at jeg fikk brev med hjem og ble sendt til rektor, etter å ha revet ut to øyenbrynspiercinger, knekt tre ribbein på de største guttene og tuppa en jævel i balla og på skinnleggen gjentatte ganger.

Irriterende nok gav det seg ikke før jeg flytta herfra i 2007, og da jeg endelig kom tilbake i 2011, hadde alle flytta.

Lenke til kommentar

På SFO klatret jeg og et par andre opp på taket på en garasje. Dro med oss et gammelt dekk vi hadde finni. Endte med at broren min som sto nede fikk det i hodet. :ph34r:

Men han fortjente det. Og mer til.

Au. Det var jo slemt :tease:

Hmmm.. jeg var egentlig ikke en bølle da jeg var liten, for jeg var veldig rettferdig.. gikk ikke etter folk, tok bare igjen og sånt. Men likevel fikk mamma en telefon i fjerde klasse, fra en av mødrene. "Nå har Runa endelig slutta å være redd for Hedvig".. hmmm

Lenke til kommentar

[...] endte opp med at jeg fikk brev med hjem og ble sendt til rektor [...]

Hvorfor er det altid de som blir mobbet som får kjeft, brev med hjem og en tur til retro?

Så tøffe dere er.

Gjorde du aldri noe galt da du var liten du da?

Kan ikke akuratt skryte men... :roll:

Endret av thypthon
Lenke til kommentar

Så tøffe dere er.

Ikke så tøff som deg. :love:

Hmmm.. jeg var egentlig ikke en bølle da jeg var liten, for jeg var veldig rettferdig.. gikk ikke etter folk, tok bare igjen og sånt. Men likevel fikk mamma en telefon i fjerde klasse, fra en av mødrene. "Nå har Runa endelig slutta å være redd for Hedvig".. hmmm

Jeg var mobbeoffer selv på barneskolen, fordi jeg hadde så kort lunte. En som sparka en fotball i ansiktet mitt en gang, så jeg løp etter og rundjulte fyren. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...