Den store P Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hvorfor ikke bare godta at man aldri vil være uthvilt? Det har jeg Det kan godt være, men man skal ikke gå rundt å være utslitt hele tiden heller... Det er jeg, og det suger! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ta en tur på fjellet og våkn opp til fjellvinden i ansiktet. Da føler jeg meg alltid uthvilt ihvertfall Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Eller etter en tur på byen man ikke helt husker og våkner på glattcelle, husker at jeg var ganske uthvilt da altså Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Det er sant at man får mere krefter av å være litt ute enn bare å sitte inne foran pc en? Endret 5. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hva skjer med at jenter er så dumme Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hva skjer med at jenter er så dumme Vi kan ikke for det. Vi er født for å stå på kjøkkenet og vaske opp. Trenger ikke være smarte for å gjøre det, liksom. oO Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Nei, tenker ikke sånn, men en jente jeg "prøvde meg på", så fikk jeg meg noe, så stakk, så "hata" ho meg, sa alle ihvertfall Og så begynte e å prate med ho igjen for en uke's tid siden og ja, you know the rest, det er så lett!!! Endret 5. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det heter lett på tråden, eller dødelig forelska eller noe, tror jeg. x) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hva skjer med at jenter er så dumme De ble rett og slett bare født slik heldigvis for oss Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det heter lett på tråden, eller dødelig forelska eller noe, tror jeg. x) Nei, for de jentene er ikke løse, tror det bare er meg som er så jævla sjarmerende Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hvorfor ikke bare godta at man aldri vil være uthvilt? Det har jeg Amen. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg har bare sovet fem timer igjen omfg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg har bare sovet fem timer igjen omfg. Og det er noe å klage på? Hva har verden blitt til? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg sover ca. fire-fem timer per natt, jeg. Null stress. Jeg tror jeg glemte mobilen min nede. Damnit. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg trenger minst åtte timer. Lenke til kommentar
relaps3 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 sover 4-5 timer hver dag jeg. klarer meg fint med det, og 3-4 liter kaffe daglig Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg tror jeg skal innom butikken og kjøpe meg en sånn søt kaffemaskin med to kopper til rommet mitt. Det blir trangt, men fy faen, så verdt det. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Nei, for de jentene er ikke løse, tror det bare er meg som er så jævla sjarmerende Jeg vil motsi deg her... jeg har jo faktisk møtt deg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Nei, for de jentene er ikke løse, tror det bare er meg som er så jævla sjarmerende Jeg vil motsi deg her... jeg har jo faktisk møtt deg Jeg og... Møtt ham, altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg