Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Sant. :p

Min lillesøster gikk helt amok i stad og jeg måtte nesten ty til vold for å roe henne ned. Alt dette oppstyret i over én time kun fordi hun var sulten og ikke fikk den maten hun krevde.

Alltid like irriterende.

Jeg kasta en hard bok på søstra mi så hardt en gang, at hu fikk et stort åpent hull og blødde i evigheter. Det så ganske dramatisk ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Føler faget RLE er veldig avhengig av lærer. Men husk at faget ikke fokuserer hovedsakelig på kristendom lenger, og det å lære bibelhistorie. Nå er det et mer historisk og samfunnsfaglig blikk på det. Pluss at filosofi også er en stor del av det.

Mye mulig. Sist jeg hadde noe sånt, var tre år med KRL fra 1999 til 2002. Det var rimelig lite annet enn kristendom i de bøkene i de årene.

Og hovedsaklig fra NT, fikk aldri lære noe fra GT. Læreren var gift med en prest og var rimelig kristen selv, men mente at GT ikke var noe for oss små barn å lære, da det var for blodig. GT er og forblir den beste boka. ^^

Dog, jeg kunne tenkt meg at KRL var som på barneskolen da det het Kristendom og jeg i stedet hadde Livssynsundervisning, også kjent som fritimer. :p

Jeg brukte de til å gjøre lekser, utforske skolen og å stjele mat fra heimkunnskapsrommet. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Enkel løsning. Hvis hun ikke vil ha maten hun fikk, ta bort maten og la hun gå uten. Ingen dør av å være sulten i noen timer.

Ja, men så enkelt er det ikke. Her skal man rasere hele huset dersom man ikke får viljen sin. En unormal lav lunte, men slik er nå dagens ungdom oppdratt. Bortskjemte drittunger, altså.

Jeg kasta en hard bok på søstra mi så hardt en gang, at hu fikk et stort åpent hull og blødde i evigheter. Det så ganske dramatisk ut.

Jeg håper ikke du er like brutal mot elevene dine. :tease:

Lenke til kommentar

Dog, jeg kunne tenkt meg at KRL var som på barneskolen da det het Kristendom og jeg i stedet hadde Livssynsundervisning, også kjent som fritimer. :p

Jeg brukte de til å gjøre lekser, utforske skolen og å stjele mat fra heimkunnskapsrommet. :p

Har du forresten lagt merke til at jeg endelig leder sterkt i Wordfeud nå :tease: hihihi

Lenke til kommentar

Jeg skal for øvrig ikke begynne å snakke noe om søstrene sisters. De er speisa nok som det er.

Jeg var hallik for søss da hu var 1 og jeg var 5 vel og merke. Til noen eldre nabogutter.

Og minstesøss kastet jeg regelrett ut av rommet mitt slik at hun nesten falt ned trappen.

Hun begynte.

Lenke til kommentar

Sant. :p

Min lillesøster gikk helt amok i stad og jeg måtte nesten ty til vold for å roe henne ned. Alt dette oppstyret i over én time kun fordi hun var sulten og ikke fikk den maten hun krevde.

Alltid like irriterende.

Tør jeg spørre hvordan du holder roen/ kontroll (/diktatur?) i klassen??

Lenke til kommentar

Har du forresten lagt merke til at jeg endelig leder sterkt i Wordfeud nå :tease: hihihi

Ja, og at du brukte over 10 timer på å svare. :p

Så svarte du mens jeg sto og stekte bacon.

Jeg lover at jeg ikke gjør mot deg som de fleste andre og lar deg vinne fordi jeg antar folk er lei av å tape mot meg. :p

Lenke til kommentar

Enkel løsning. Hvis hun ikke vil ha maten hun fikk, ta bort maten og la hun gå uten. Ingen dør av å være sulten i noen timer.

Ja, men så enkelt er det ikke. Her skal man rasere hele huset dersom man ikke får viljen sin. En unormal lav lunte, men slik er nå dagens ungdom oppdratt. Bortskjemte drittunger, altså.

Det høres nøyaktig ut som minstesøss.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Wordfeud? Dens voldsomme populæritet er jo over for lengst. :p

Men vi kan gjerne spille en gang hvis du vil. Hva er brukernavnet ditt?

Lenke til kommentar

Jeg lover at jeg ikke gjør mot deg som de fleste andre og lar deg vinne fordi jeg antar folk er lei av å tape mot meg. :p

Haha, må ha litt tenketid vettu. Men får ikke spilt så mye når jeg er på skolen. Elevene skal liksom ikke se at jeg sitter og fikler med telefonen.

Lenke til kommentar

Hu beit meg i låret slik at jeg begynte å blø ganske kraftig, og mangla litt hud, da hun ikke fikk viljen sin.

Og jaga meg med øks fordi hun ikke fikk viljen sin.

Og knuste brillene mine ved å kjøre kneet sitt opp i panna mi da hun ikke fikk viljen sin. Jeg gikk i bakken, svimte av og var den som fikk kjefta.

Elsk å være storebror, ass.

Haha, må ha litt tenketid vettu. Men får ikke spilt så mye når jeg er på skolen. Elevene skal liksom ikke se at jeg sitter og fikler med telefonen.

Du mener at de ikke sitter og trykker med sine egne?

Trodde alle lærere hadde gitt opp å nekte kidsa mobiltelefon i timen. :p

Lenke til kommentar

En gang slo jeg også en medelev av meg hardt i hodet med blokkfløyta mi, så hu fikk hull i hodet... Men det fortjente hun :new_woot:

Du.....er.....AWESOME!

Damn!

I know ^^

Men vi kan gjerne spille en gang hvis du vil. Hva er brukernavnet ditt?

HedvigRok

Hvem var det som nettopp inviterte meg nå??

Lenke til kommentar

Wordfeud? Dens voldsomme populæritet er jo over for lengst. :p

Er det nå egentlig det?

Jeg kjenner to personer som ikke spiller. Pappa - fordi han ikke har tid, og søss - fordi hu nettopp har fått iPhone og aldri hadde hørt om det (samt at jeg antar at hun er for dum for det).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

En gang slo jeg også en medelev av meg hardt i hodet med blokkfløyta mi, så hu fikk hull i hodet... Men det fortjente hun :new_woot:

Det gjorde hun nok. Det minnet meg på at jeg klippa av litt av håret til ei i klassen som klikka fullstendig i musikktimen en gang. Men hva skal man gjøre, kan ikke lime håret på plass igjen heller :D

Hahaha, så langt har det holdt med å sette blikket i dem. Kanskje de ser på meg hvor farlig jeg kan være?

Fortell... :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Det høres nøyaktig ut som minstesøss.

Godt å vite at jeg ikke er alene i denne verden om å bli testet i tålmodighet. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...