Bytex Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Hahaha, da blir det tequila-hodepine hver morgen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Bursdagskake til Hedvig? Nei, til Alveloff. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Sjur, spill nytt ord nå da!!! Og du og, Geir! Sorry, mobilen ligger på lydløs et sted og jeg har vært opptatt med å lage og spise middag. Svin indrefilet i sursøt saus med ris til. Samt å vaske opp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Snakker om barn ... "An Indian woman has just broken the world record after she gave birth to eleven babies at once." Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 "An Indian woman has just broken the world record after she gave birth to eleven babies at once." Det må da kreve et helvettes stort hull. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Når man får så mange blir de selvfølgelig tatt med keisersnitt Og fyttihelvete, tenk når alle de skriker av full hals samtidig. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Enda bedre, når alle får influensa samtidig. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 De får å lykke til... Blir nok ikke mye søvn på dem de neste 10 årene... HAHA! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Er det bare meg, eller mangler en av bebissene truse? Lenke til kommentar
liquorice Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Hei! Jeg kjeder meg nå. høhø Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Er det bare meg, eller mangler en av bebissene truse? Du mener den som han freaken til høyre ser på med et ekkelt smil? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Du mener den som han freaken til høyre ser på med et ekkelt smil? Ja.. tror du det er en sammenheng? Huffda Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Slettet nettopp hele Facebook-profilen! JÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆVELIG deilig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Er det bare meg, eller mangler en av bebissene truse? Pedo. Alle ungene så jo syke ut, da. Sykelige tynne. Er vel ikke så enkelt å gå gravid med 11 unger og samtidig bare ha råd til ris. De skulle ha plukket ut de beste 3 ungene, også avlivet resten. Hadde ikke forundret meg om moren/faren plutselig "mistet" 6-7 av dem. Endret 9. februar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Alle ungene så jo syke ut, da. Sykelige tynne. Er vel ikke så enkelt å gå gravid med 11 unger og samtidig bare ha råd til ris. Det burde de kanskje tenkt på før de fikk unger... Egoister. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Når man får så mange blir de selvfølgelig tatt med keisersnitt Og fyttihelvete, tenk når alle de skriker av full hals samtidig. 4 måneder hvor alle har kollik! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Sorry, mobilen ligger på lydløs et sted og jeg har vært opptatt med å lage og spise middag. Svin indrefilet i sursøt saus med ris til. Samt å vaske opp. Snakker om svinefilet, du vet ikke prisen på det for tiden? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Mer enn du aner, Pinky. Cola+godteri+Skyrim i morgen Bil på lørdag Jippi. Ikke egen da, bare låner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg