Heddy Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Akkurat nå føler jeg at det holder fint med ett jeg. Vil i hvertfall ikke ha minimalt med mellomrom mellom hvis jeg skal ha fler. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Fordelen med å ta alle tre etter hverandre, er at de er mye mer knyttet sammen, og når de endelig flytter ut etter 20 år med ungemas, er du ferdig med under. Om du venter lenge, så kan det ta 30 eller 40 år før alle er flytta ut. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Fordelen med å ta alle tre etter hverandre, er at de er mye mer knyttet sammen, og når de endelig flytter ut etter 20 år med ungemas, er du ferdig med under. Om du venter lenge, så kan det ta 30 eller 40 år før alle er flytta ut. Ulempen hvis du er jente er at du føler du går gravid i tre år Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Kom over en herlig tanke idag. La oss si at jeg løper ned trappen på skolen og på uheldig vis vikler mitt venstre bein inn i rekkverket og dette rives av. Da ville jeg amputert det og kunne valgt å donert det bort til en mørkhudet mann. Etter heldiggrisen hadde kost seg med beinet mitt kunne jeg da kappet det av igjen og tatt det tilbake. På den måten ville jeg fått noe mørkhudet i blodet mitt og vært fornøyd resten av livet. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) fucked up Du er rar Endret 9. februar 2012 av _Hedvig 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 La oss nå si at jeg ikke hadde donert beinet bort, men heller ikke lagt merke til at det ble revet av i rekkverket. Da ville det blitt utrolig flaut om jeg møtte opp på en fest senere på kvelden med bare ett bein. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Ulempen hvis du er jente er at du føler du går gravid i tre år Det er selvsagt minusen, men du kan gå 3 år på betalt ferie fra jobben. Kom over en herlig tanke idag. La oss si at jeg løper ned trappen på skolen og på uheldig vis vikler mitt venstre bein inn i rekkverket og dette rives av. Da ville jeg amputert det og kunne valgt å donert det bort til en mørkhudet mann. Etter heldiggrisen hadde kost seg med beinet mitt kunne jeg da kappet det av igjen og tatt det tilbake. På den måten ville jeg fått noe mørkhudet i blodet mitt og vært fornøyd resten av livet. Hmm. Hvorfor ville du blitt fornøyd med å ha mørkhudet blod i kroppen din? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 La oss nå si at jeg ikke hadde donert beinet bort, men heller ikke lagt merke til at det ble revet av i rekkverket. Da ville det blitt utrolig flaut om jeg møtte opp på en fest senere på kvelden med bare ett bein. Mitt store mareritt. Sikkert noen som hadde tatt bilde av deg og, og lagt ut på facern :O Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Hmm. Hvorfor ville du blitt fornøyd med å ha mørkhudet blod i kroppen din? Er lei av å være hvit vel. Dessuten hadde det vært kult å fortalt det til en jente på fest. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Han tror sikkert han får kjempepenis. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Mitt store mareritt. Sikkert noen som hadde tatt bilde av deg og, og lagt ut på facern :O Jeg prøvde på det som liten. Tok en øks og hogg meg i beinet. Funka dårlig da, men mormor ble skremt! Er lei av å være hvit vel. Dessuten hadde det vært kult å fortalt det til en jente på fest. Lei av å være hvit? Hvit er jo best. 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Saklig oppklaring: Melk og sjokolade går godt sammen nå om dagen. Melk er teit. Sjokolade er kult. Hvit sjokolade er kulest. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Hvit sjokolade er lite godt det. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Jeg er sikker på at dere kunne bodd i munnen min nå. Har tatt tre Frisk samtidig. Har ikke twitter så jeg bruker diskusjon istedet. Endret 9. februar 2012 av Wiciwato Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Sjur, spill nytt ord nå da!!! Og du og, Geir! Endret 9. februar 2012 av _Hedvig Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Nei.. du leder for mye.. og nå tapte jeg hmpf Endret 9. februar 2012 av _Hedvig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Jeg er dødsfornøyd hver gang jeg får skrive PENIS som åpningsord. Både på norsk og engelsk. Endret 9. februar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Hyttetur, hva tar man med av drikkevarer? Har Contreau og Tequila, resten er tomt, så må på polet en tur Nøgne Ø #100 Kan melde at jeg glemte lommeboka og ikke fikk kjøpt noenting på polet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg