Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke mye til en bokleser, men er det en serie som er verdt å se på?

Jaa :p Jeg likte i hvertfall første sesong veldig godt i hvertfall. Liker at det er såpass mye fokus på karakterbygging, og som allerede nevnt; det faktum at ingen er trygge.

Også er det mye nakenhet og vold da :tease:

Edit: stryk det kom for sent :p

Endret av _Hedvig
Lenke til kommentar

Haha, men det er egentlig bare bra!

Har jo fått med meg at alle kan dø, ingen er trygge. Og det er bare positivt, i de fleste andre serier så er man jo rimelig sikker på at "den og den" kommer til å overleve og få det fint.

Det er jævlig nervepirrende. Sitter og biter negler og tenker "dør han nå? Dør han nå?" Og så skjer det ikke likevel. Så går det to sider så er det noen andre som dør! "helvete da..."

Samtlige dødsfall har kommet som overraskelser, så vidt jeg kan huske.

Lenke til kommentar

Jeg synes første bok beskriver erotikken og det bedre enn hva TV-serien klarte å skape i alle fall. ^^

Kan noen forresten si meg hvorfor det skal være så innviklet å temperere hvit sjokolade på best mulig måte?

Makstemperaturen før den blir vraka er 48 grader, kommer det en eneste liten vanndråpe oppi miksen, er hele greia ødelagt, om du ikke sper i med litt vegetabilsk fett etc.

Smeltes over vanndamp er noe av det mer kompliserte jeg har vært borti når det kommer til å lage glasur. :p

Lenke til kommentar

Jeg synes første bok beskriver erotikken og det bedre enn hva TV-serien klarte å skape i alle fall. ^^

Kan noen forresten si meg hvorfor det skal være så innviklet å temperere hvit sjokolade på best mulig måte?

Makstemperaturen før den blir vraka er 48 grader, kommer det en eneste liten vanndråpe oppi miksen, er hele greia ødelagt, om du ikke sper i med litt vegetabilsk fett etc.

Smeltes over vanndamp er noe av det mer kompliserte jeg har vært borti når det kommer til å lage glasur. :p

Fancy homomat! Glasur = melis + vann.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...