Pubé Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Jeg er ikke mye til en bokleser, men er det en serie som er verdt å se på? Stryk det "Game of Thrones" aka "A Song of Ice and Fire" Endret 9. februar 2012 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Jeg er ikke mye til en bokleser, men er det en serie som er verdt å se på? Jaa Jeg likte i hvertfall første sesong veldig godt i hvertfall. Liker at det er såpass mye fokus på karakterbygging, og som allerede nevnt; det faktum at ingen er trygge. Også er det mye nakenhet og vold da Edit: stryk det kom for sent Endret 9. februar 2012 av _Hedvig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 "Kjedelig story sier du? Jaja, vi slenger på masse pupper og blod." Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Hyttetur, hva tar man med av drikkevarer? Har Contreau og Tequila, resten er tomt, så må på polet en tur Nøgne Ø #100 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 blandevann til rom? Da ødelegger du jo den. Pff. Coca-Cola! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Haha, men det er egentlig bare bra! Har jo fått med meg at alle kan dø, ingen er trygge. Og det er bare positivt, i de fleste andre serier så er man jo rimelig sikker på at "den og den" kommer til å overleve og få det fint. Det er jævlig nervepirrende. Sitter og biter negler og tenker "dør han nå? Dør han nå?" Og så skjer det ikke likevel. Så går det to sider så er det noen andre som dør! "helvete da..." Samtlige dødsfall har kommet som overraskelser, så vidt jeg kan huske. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg synes første bok beskriver erotikken og det bedre enn hva TV-serien klarte å skape i alle fall. ^^ Kan noen forresten si meg hvorfor det skal være så innviklet å temperere hvit sjokolade på best mulig måte? Makstemperaturen før den blir vraka er 48 grader, kommer det en eneste liten vanndråpe oppi miksen, er hele greia ødelagt, om du ikke sper i med litt vegetabilsk fett etc. Smeltes over vanndamp er noe av det mer kompliserte jeg har vært borti når det kommer til å lage glasur. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 blandevann til rom? Da ødelegger du jo den. Pff. Coca-Cola! Bare jenter blander ut rom. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Hyttetur, hva tar man med av drikkevarer? Har Contreau og Tequila, resten er tomt, så må på polet en tur Nøgne Ø #100 Høyner med Haandbryggeriet Fyr & Flamme og Røyk uten Ild. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg synes første bok beskriver erotikken og det bedre enn hva TV-serien klarte å skape i alle fall. ^^ Kan noen forresten si meg hvorfor det skal være så innviklet å temperere hvit sjokolade på best mulig måte? Makstemperaturen før den blir vraka er 48 grader, kommer det en eneste liten vanndråpe oppi miksen, er hele greia ødelagt, om du ikke sper i med litt vegetabilsk fett etc. Smeltes over vanndamp er noe av det mer kompliserte jeg har vært borti når det kommer til å lage glasur. Fancy homomat! Glasur = melis + vann. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Skal det være fancy bursdagsuglekake, så skal det være fancy bursdagsuglekake. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Bursdagskake til Hedvig? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Men jeg har jo ikke bursdag før august Men herregud så kult det hadde vært med en uglekake. Men ingen av foreldrene mine er flinke til å bake.. hmm.. må si ifra til mora til søstra mi! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 foreldrene mine ... mora til søstra mi! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Skjønner jo at det er snakk om halvsøsken her, men... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg synes halvsøsken er så fælt ord Selv om det er det vi er. Vi er faktisk tre søsken, med tre forskjellige mødre :!: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jøss, aktiv pappa med andre ord. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jøss, aktiv pappa med andre ord. Neida, det er fem år mellom oss alle ^^ Det som er greit er at alle kommer såpass bra overens og er gode. Vi er alltid en del folk på julaften hehe. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Er en liten familie vi. Mor, far og tre sønner. De er 11 og 10 år eldre enn meg. Jaja. Når jeg blir stor, skal jeg ha tre barn óg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg