Heddy Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Woo! Hva får du? Jeg tør vedde rumpa mi på at det er de tre første bøkene i A Song of Ice and Fire- serien Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Woo! Hva får du? Jeg tør vedde rumpa mi på at det er de tre første bøkene i A Song of Ice and Fire- serien Gled deg, jeg har nylig fullført de. Jeg kan røpe alt om du vil! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Woo! Hva får du? Jeg tør vedde rumpa mi på at det er de tre første bøkene i A Song of Ice and Fire- serien Ooh. ^^ Mamma kjøpte meg de fire første da hun var på vei hjem fra USA i fjor. Jeg har fortsatt ikke kommet lenger enn til å lese ut den første boka, satser på å lese resten ila. vinteren / våren, men med mine lesevaner i disse dager, har jeg flaks om jeg blir ferdig med én side i favorittbøkene mine. -_- Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Niks, jeg ser faktisk sånn ut. Wrong, det der er ikke trollface. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Nei, det her er trollface: Hva var poenget ditt? Endret 9. februar 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Gled deg, jeg har nylig fullført de. Jeg kan røpe alt om du vil! Da dreper jeg deg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Nei, det her er trollface: Hva var poenget ditt? Hva tror du? Endret 9. februar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Gled deg, jeg har nylig fullført de. Jeg kan røpe alt om du vil! Da dreper jeg deg Gjør det, gjør det, gjennomfør det! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Gled deg, jeg har nylig fullført de. Jeg kan røpe alt om du vil! Da dreper jeg deg Hovedpersonene dør, u mad? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Hyttetur, hva tar man med av drikkevarer? Har Contreau og Tequila, resten er tomt, så må på polet en tur Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Hovedpersonene dør, u mad? Jeg har sett første sesong av tv-serien, duh Må bare spise litt før jeg orker å gå på postkontoret. PIZZA Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Bundy, du er deilig. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Hyttetur, hva tar man med av drikkevarer? Har Contreau og Tequila, resten er tomt, så må på polet en tur Øl, vodka og blandevann? Evt. rødvin, hvitvin, cava, mørk rom og blandevann? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 blandevann til rom? Da ødelegger du jo den. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Gled deg, jeg har nylig fullført de. Jeg kan røpe alt om du vil! Da dreper jeg deg Noen dør. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Noen dør. :O Men ja, serien er brutal. Serieskaperen selv har sagt at han ser for seg slutten av serien som en gravplass, hvor kamera sakte zoomer utover. Eller noe sånt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Men ja, serien er brutal. Serieskaperen selv har sagt at han ser for seg slutten av serien som en gravplass, hvor kamera sakte zoomer utover. Eller noe sånt. Haha, men det er egentlig bare bra! Har jo fått med meg at alle kan dø, ingen er trygge. Og det er bare positivt, i de fleste andre serier så er man jo rimelig sikker på at "den og den" kommer til å overleve og få det fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg